Här är bilder på biken efter montering av lite vitare lampor. Positionsljusen sitter kvar som referens, dioder är beställda.
Angående däcken så sitter det Dunlop Sportmax på min -09:a iaf, satt Dunlop på min -07:a oxå. Stenhårda med kasst grepp. Monterade ett Pirelli Diablo Corsa vid ~680 mil på den och det var stooor skillnad. Betalade 1800 inkl balansering för det.
Nu när ni ändå är inne på däck... Jag köpte hojen nu i vintras och den har gått snart 500mil, jag antar att det är orginalsulor på den... mkt mönster kvar osv, men hur håller sig däck efter så pass många år, hojen togs i trafik: 2006-04-13.
Vad kostar nya däck bak och fram och vad ska man i så fall köpa, kan ju tillägga att jag inte har mängder med pengar så är det inget katastrofalt att ha orginaldäcken kvar så kommer jag ha det.
Vilka sitter orginal? Kan ju springa ut och kolla lite senare vad som sitter på nu.
Angående däcken så sitter det Dunlop Sportmax på min -09:a iaf, satt Dunlop på min -07:a oxå. Stenhårda med kasst grepp. Monterade ett Pirelli Diablo Corsa vid ~680 mil på den och det var stooor skillnad. Betalade 1800 inkl balansering för det.
Last edited: