smackade på ett hurric cone slipon i torsdags, vilket jefla skönt ljud!! kört konstant i 2 dar nu, vill inte sluta köra
helt underbart
Fy satan vilket jävla bröl det är.. äntligen flyttar sig bilarna när man kommer
Lär ju dock inte ta länge innan man blir stoppad men den dagen den sorgen.. Nu kör vi!
LeoVince gör också en dämpare med RIKTIGT bra ljud. Såg en kille i Malmö med en grön ER6-a med den dämparen
Nu när vi ändå pratar slip-on och däck har varit på tapeten; igår slängde jag på ett Michelin Pilot Power 2ct bak och det känns hittills riktigt, riktigt bra! Och självklart var jag tvungen att nöta lite på det gamla innan bytet.
Så här låter ett Two Brothers inspelat med mobiltelefon:
Tänkte bara höra om någon kört med sin er6a på bana ? Hur upplever ni den ? Har hört att orginal däcken är rätt så hård, så bör man oroa sig för släpp i kurvorna ?
Jag ska köra bana först i augusti och det är inte med originaldäcken.
har känt dåligt fäste i kurvor med original framdäck som jag har nu 1 dag till hehe.
.
Tänkte bara höra om någon kört med sin er6a på bana ? Hur upplever ni den ? Har hört att orginal däcken är rätt så hård, så bör man oroa sig för släpp i kurvorna ?
Hur mycket ligger PC3an på i sverige i nuläget?
umm avnjutit ca 10 mil nu 2 kvällar i rad.. Förbannat bara att det skall regna varje morgon så man aldrig får köra till jobbet.. hela dagen blir som förstörd
Hur mycket ligger PC3an på i sverige i nuläget?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|