Minier
Ny medlem
Tyvärr anpassad för 06-08 du har väl en -09?
Tyvärr anpassad för 06-08 du har väl en -09?
Vet ej om den passar?
Min skylthållare ser ut så här underifrån fäst i originalhålen.
(ej klar ännu skyltbultar kortas och kabelhärva snyggas till)
Originalreflex samt Biltema skyltbelysning och blinkers använt
Länk till mall för nummerplåtshållare Kawasaki ER6 06-08
Vet ej om den passar?
Min skylthållare ser ut så här underifrån fäst i originalhålen.
(ej klar ännu skyltbultar kortas och kabelhärva snyggas till)
Originalreflex samt Biltema skyltbelysning och blinkers använt
Länk till mall för nummerplåtshållare Kawasaki ER6 06-08
Vill inte på något sätt verkar duktig men är du säker på att dina blinkers inte sitter för nära varandra?
Ska väl vara 18cm men undra om det är där själva "ljuset" börjar, det måste det ju vara!?
Vill du mäta du som har allt klart framför dig, är lite svårt att måtta med bara mallen här hemma.
Annars kanon mall!
Var nere i garaget igår och startade hojen en sväng. Jävlar va gött den låter när man ej har DB-dödaren i!!
Var tänkt att jag skulle köra hojen 500meter till nytt garage imorgon. Och nu är det full snöyra här i Örebro. Får helt enkelt "låna" grannens garageplats ett tag till
Nån som möjligtvis har en instruktionsbok över. Behöver en till min.
Är det nån här som vet var man kan ladda ner en rep handbok till en er-6f -06?
Tack
Är det nån här som vet var man kan ladda ner en rep handbok till en er-6f -06?
Tack
Var nere och skulle starta hojen för 3 veckor sen typ, då funka den galant.
Var nere idag och skulle flytta den till en annan plats, men då verkar det som startmotorn inte orkar dra runt. den hakkar några gånger bara, och hastighetsmätaren åker upp till max sen tillbaka.
Jag antar att detta är ett tecken på att batteriet börjar få slut på kraft.
Hojen har stått i varmgarage hela vintern, är det stor risk att jag måste köpa nytt batteri eller räcker det att köpa en ctek och ladda upp det inför våren? Bör jag plocka ur batteriet och underhållsladda det redan nu innan det är helt tomt? Jag är helt novis på sånt här.
Var nere och skulle starta hojen för 3 veckor sen typ, då funka den galant.
Var nere idag och skulle flytta den till en annan plats, men då verkar det som startmotorn inte orkar dra runt. den hakkar några gånger bara, och hastighetsmätaren åker upp till max sen tillbaka.
Jag antar att detta är ett tecken på att batteriet börjar få slut på kraft.
Hojen har stått i varmgarage hela vintern, är det stor risk att jag måste köpa nytt batteri eller räcker det att köpa en ctek och ladda upp det inför våren? Bör jag plocka ur batteriet och underhållsladda det redan nu innan det är helt tomt? Jag är helt novis på sånt här.
ja du har helt rätt det är batteriet som är dött, det var samma sak för mig. ena dagen så funkade det men sen en vecka senare var det dött. men det är bara att ladda batteriet.
mitt står på underhållsladdning nu med en ctek. så det ska nog inte ara några problem för dig.
koppla bara bort plusen innan du börjar underhållsladda det.
Oooops, min har stått med underhållsladdning på under nästan hela vintern, dock har jag inte kopplat bort pluskabeln. Var ute och startade hojen i förrgår och allt verkade ok. Vad kan ta skada om jag inte kopplar bort pluskablen, på bilar har jag aldrig brytt mig om det...
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |