Gamebox skrev:
Phett! den framlampan va ju råtuff! Vart får man tag i en sån?
Gamebox skrev:
Är det inte originalet med en liten kåpa monterad ovanpå?Looped skrev:2605398Phett! den framlampan va ju råtuff! Vart får man tag i en sån?
The Duck skrev:2605261Gamebox, jag bugar, bockar och niger för tipset. Gjorde mig knappast mindre intresserad, även om jag nog inte hade valt en blank svart färg som den på bilden...
Ang de andra bilderna så kunde inte den första visas, den andra var riktigt cool bortsett från hur tydligt man ser fästena.
Looped skrev:2605398Phett! den framlampan va ju råtuff! Vart får man tag i en sån?
Neutral skrev:2605574Är det inte originalet med en liten kåpa monterad ovanpå?
Borat skrev:2609995Ok, här kommer några snabbfrågor:
När hojen är nystartad och kall så varvar den på lite ibland en stund när den ligger i neutral (upp till lite drygt 2000rpm), känns som den självchokar lite för att hålla sig igång. Gissar att det inte är något konstigt, men ville kolla ändå.
Kolla in den svenska importören, alla firmor kan köpa därifrån.Looped skrev:2604203@FZ1: Har du nån bild på en ER-6 med BOS?..
Den kommer olackad, lackad kostar 149euro.*Tore* skrev:2611723Jag har hittat en kåpa till "vårtan"
Har dock bara hittat den i gult men det borde ju inte vara så svårt att lämna
den lilla på lack...
http://www.bike-design.com/detail.php?p=67667&page=2&shp_category=0&shp_make=10&shp_model=6176&shp_year=2007
vågavägrakåpa skrev:2616788Här är en schysst kåpa jag såg på mobile.de!
MVH vågavägrakåpa!
jesse_j skrev:2617175...Nej! Inget fel på kåpan i sig, men den passade ju inte på hojjen för fem öre. Ser ut som huvudet på en 'alien'...
Nirre skrev:2612537En fågel viskade i mitt öra att AVAMC är i full fart med att bygga ett monster av en er6:a, både i utseende och effekt! Bygget kommer att visas upp på MC-mässan så ni får inte glömma att kika efter den.
Evil_Henke skrev:2618031jag stod å tittade på den i fredags..
Nirre skrev:2618051Då får du inte avslöja för mycket bara !
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|