Borat
Guest
Johise511 skrev:2622476Sådär nu är man äntligen ägare till en Er6a. Efter mycket om och men blev det en gul med ABS som hämtas nu på lördag
Gött, grattis
Johise511 skrev:2622476Sådär nu är man äntligen ägare till en Er6a. Efter mycket om och men blev det en gul med ABS som hämtas nu på lördag
The Duck skrev:2622690En fittgul?
Alla standardstyren passar men ska du ha fatbar får du byta överfallen. Passa dig för bredden bara med tanke på vajerlängderna t ex.Looped skrev:2623474Är det nån som hittat nåt cross-styre som passar alt. hittat var man kan köpa raisers?
Därför att den orangea inte är lika snygg?The Duck skrev:2622690En fittgul? Är inte det 06:an? Varför köpte du inte en orange istället, -07?
Looped skrev:2623474Är det nån som hittat nåt cross-styre som passar alt. hittat var man kan köpa raisers?
KR250 skrev:2624053Original styret till KX250 ´06 (Renthal) passar direkt på!
Böjjarn skrev:2624792behövs det inte risers för att få upp det till samma höjd som orginal?
Böjjarn skrev:2624792behövs det inte risers för att få upp det till samma höjd som orginal?
Neutral skrev:2625341Vad är meningen med att montera ett lågt crosstyre så högt som original?
Benden på originalstyret är klart irriterande ja. Men jag skulle ha gjort som dig och monterat direkt i originalöverfallen, ser bra ut!KR250 skrev:2625356Du får ett rakare styre och inte så tillbkadraget
Därför att Jag trivs med orginalhöjden, vill ha annat styre, tycker ej om orginalet, känns lite bögigt.... Jag är ganska kort (174) och vill ej sitta med frammåtlut om man kastar på ett cross styre!Neutral skrev:2625341Vad är meningen med att montera ett lågt crosstyre så högt som original?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|