Tack för svaren allihopa! Jag får köra på lite högre varv då, konstigt att ingen tog upp synkning av insprutet? kan det inte vara det som är fel? Eller är hojen helt enkelt bara såhär?
Det är inte bara på 5an och 6an det var bara 2 exempel
Ni vet jag är tjej och kör lite fisigt också!
Tjena !
Köpte en triumph street triple R idag.
Har lite delar från er6an som jag säljer.
[/QUOTE]Hej du ska beställa från www.blueridgeperformance.net både jag och björk har köpt därifrån. Mycket bra fjädrar som är hårdare än vanliga barnett. Ska du byta lameller och stålskivor så köp endast original. Lycka till / jon
QUOTE=Mosbricka;5175278]Ska beställa hårdare kopplingsfjäder. Kan nån vänlig själ länka till nån shop där det finns. har hittat från uk för runt 12pund, men osäker på om det verkligen är rätt.
Tjena !
Köpte en triumph street triple R idag.
Jag har försökt söka fram detta, men hittar inget på forumet eller google, så ställer frågan här
Jag vill gärna ha en er6f, men begagnade sådana ligger lite över min prisklass. Men då er6n finns billigare undrar jag om man kan köpa helkåpor till en er6n så det blir en f modell?
Sorry om det är diskuterat tidigare i tråden
Det kommer garanterat bli dyrare för dig om du ska köpa kåpor och instrument för att göra om en n till en f. Har du varit och provkört båda modellerna?
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Tog foto på mitt slip on som är till salu nu.
Vill ha 2000kr , kan sälja de billigare vid snabb affär!
Det är i nyskick!
Jag har försökt söka fram detta, men hittar inget på forumet eller google, så ställer frågan här
Jag vill gärna ha en er6f, men begagnade sådana ligger lite över min prisklass. Men då er6n finns billigare undrar jag om man kan köpa helkåpor till en er6n så det blir en f modell?
Svedea vs Bilsport? har dom samma självrisker och allt? Hur kan svedea vara 2 000 kr billigare än bilsport?
Svedea vs Bilsport? har dom samma självrisker och allt? Hur kan svedea vara 2 000 kr billigare än bilsport?
För mig var de inte billigare så det är ju många faktorer som spelar in i hur bolagen prissätter. (För min del säkerligen tjejförsäkring, kom jag på )
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |