Böjjarn
Titel: :)
Jaha, då har man vart hos den lokala mc-handlarn o beställt hjulklapp! Det blev ett fatbarstyre o "risers", så man slipper org styret som jag irriterat mig på under sommaren. god hjul på mig
Böjjarn skrev:2662169Jaha, då har man vart hos den lokala mc-handlarn o beställt hjulklapp! Det blev ett fatbarstyre o "risers", så man slipper org styret som jag irriterat mig på under sommaren. god hjul på mig
SGR skrev:2664367visst får man kanske bättre vy bakåt, men den ser jag inte som något problem, och jag är både lång och ganska bredaxlad. haf iof lagt på Sports speglarna som ger lite bättre sikt enligt mig.
QUOTE]
Jag har beställt såna här mirror wideners:
Böjjarn skrev:2662169Jaha, då har man vart hos den lokala mc-handlarn o beställt hjulklapp! Det blev ett fatbarstyre o "risers", så man slipper org styret som jag irriterat mig på under sommaren. god hjul på mig
SE skrev:2664907@cage:
Ska skaffa en ER6:a till våren, och tänkte höra var du skaffade depåstödet? Kawa original? Eftermarknad? Kostnad?
Som du säger, måste underlätta vid vård/tvätt!
Ha det!
/SE
matte_mannen skrev:2665189Tycker att supertrapp shorty skulle bli kalas på er6.an
Kostar mellan 800-1000kr i staterna.
Sen blir det ju lite tull och frakt, men det borde landa runt 1500...QUOTE]
Hur mkt låter en sån där?
cage skrev:2664698Får man fråga vad du inhandlade för nåt?? Vad, vart och hur mycket fick du slanta upp?? Kollade du upp vilken bredd på styret som går att ha, map på vire och kablar....
Är precis som du, en tvåbarnsfar, på jakt efter ett slipon som inte kostar för mkt... Blev klart intresserad av Shark för 2550:-..
cage skrev:2665164Bra val......
Jag köpte ett eftermarknadstöd och tillika bobbinerna, Pris för allt 750:-, dock blev det en felräkning till min fördel.....
//cage
jesse_j skrev:2665203
Hur mkt låter en sån där?
SGR skrev:2664367ni som slänger på fatbarstyren..
tycker inte ni att hojen blir svårare att lägga ner, mindre kvick i rörelserna när man slänger på ett bredare styre som man i gengeld få mindre tryck på eftersom man sitter mer upprätt, alltså mer som en motard, vilka jag iaf upplevt på det viset....
cage skrev:2670298Mycket bra initativ..... Fyll gärna på med info om ni har, pris och inköpsställe.
De jag vet finns är:
G&G, finns att köpa på Funbike i Västerås (kanske något mer ställe) kostar en slant runt 4500 kr har jag för mig, kanske lite mer. Jag har läst att folk har betalt ca 4000:- monterad och klart....
Leo Vince, finns att köpa på lite olika ställen, bla Funkbike Västerås, kostar ca 3500 tror jag.
Shark har jag hört talas om, var köper man och vad kostar det? Bikeshop har en Hurric slip-on för 2495:-
Arrow, finns hos bla Johans Mc, alu för 3900 kr, titan & carbon 5700 kr.
Remus har jag hört talas om, var köper man och vad kostar det? G-Partners i Karlstad, i aluminium kostar det 3525:- inkl moms och i titan 4500:-
Acropovic (eller hur det nu stavas) har jag hört talas om, var köper man och vad kostar det?
God Jul!
Cage
cage skrev:2670738Ursäkta men vad är cut-off ??
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |