AbsolutÅterkom gärna när du provat![]()
Jungfruturen med uppkörningen klarad igår och med egna hojen!
View attachment 363231View attachment 363232View attachment 363233View attachment 363234View attachment 363235
Tja. Finns det några snygga speglar till en er6 07a tro? Tycker original är för fyrkantiga..
Haha har ju faktiskt lite svårt att tro på detta men men... Tur att man inte har några jävla invandrargrannar som vill en illa dåEnkelt, dem ringer runt till folket som bor nära dig, sen ser dem ifall ex modern eller fadern har A-kort över huvud taget osv...
Tja. Finns det några snygga speglar till en er6 07a tro? Tycker original är för fyrkantiga..
Haha har ju faktiskt lite svårt att tro på detta men men... Tur att man inte har några jävla invandrargrannar som vill en illa då![]()
SNågon som går i samma tankar som mig, att byta ut original systemet?
2011 headers+2011 slipon
2011 slipon och svetsa fast det
2012 helsystem+pc5 och map
S
Jag är riktigt sugen på att köra helsystem med pc5 och map.
Har varit i kontakt med akra och leo och dom skall ha strax under 10k för akra och leo strax över 8k. Snackat med Thailand och kan få lite bättre priser därifrån, speciellt om man beställer fler. Lite intresserad av two brothers oxå. Ska vara billigare och med tanke på dollarn så kanske man ska passa på. Ska kolla upp lite mer fakta. Hör gärna av dig/er om ni har mer info.
Jo det är dom priserna jag har hittat med, men jag menar det känns lite väl dyrt :/.
Borde det inte gå med 2011 headers och slänga på valfritt slipon till 2011 hojen och slippa pc5 och map.
Det ska passa vad jag har läst iaf.
Eller är jag ute och cyklar?
Dock börjar det krypa neråt kanske 5k ifrån Thailand om vi blir ett gäng så är jag inte främmande för det.
som nybliven ER6 ägare har jag ett par frågor till er.
fråga 1:
köpte en vurpad ER6F - 06 där framgafflarna vikit sig.
fick tag på ett par andra från en skrot som jag vill lacka om i samma röda färg som de gamla och resten av ramen är lackad i (dom "nya" är guldiga).
nån som vet vad färgen heter? verkar inte vara lätt att få tag på då färgen som finns i ramnumret är den som kåpor och plast har. detta enl en Kawahandlare. nån som vet?
fråga 2:
denna ER6:a ska inte återställas till original (tycker plasten på dessa er6r är ful) så det kommer bli en er-6n wannabe/streetfighter kombo. och kommer att användas till att lära mig bakhjulsåka på.
hur mycket ska jag dreva ner den fram?motoaction säljer från 16-11 kugg. 15 ska vara original. min spontana tanke är 13. åsikter?
Det där med 2011 headers och slipon har jag ingen aning om det funkar. Har inte kollat det och i så fall vad den kostnaden skulle bli. Jag vill nog ha ett helsystem som är anpassat för hojen.
Har kollat two brothers och dom har för tillfället slut på grejerna men kostar under 5k. Med frakt vet jag ej.
Okej, men man byter alltså bara ut hela avgassystemet till en -11a.
Headers kostar drygt 80dollar och uppåt, inte kollat så mycket.
Dock så har jag hittat Two brothers helsystem för 3800kr ex frakt och ev skatt.
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |