Beställde mitt från ninja650shop.com... de verkar ha rätt mycket till bra pris. Sen blir det ca 400 i frakt och tull på det men mitt Arrow låg på 1900kr + frakt och tull på 1000kr så det är fortfarande en tusing billigare än i sverige..
Ja det var en viss pris skillnad: Västerås = 4500:- Italien 3354:-
...å så slipper man åka till V-ås!
Beställde mitt från ninja650shop.com... de verkar ha rätt mycket till bra pris. Sen blir det ca 400 i frakt och tull på det men mitt Arrow låg på 1900kr + frakt och tull på 1000kr så det är fortfarande en tusing billigare än i sverige..
Måste bara få säga att den turbo-ER6a som AVA MC står o bygger klart på mässan är bland det snyggaste jag har sett! Helt grrrrrym!
WTF!? Bilder tack!
Ökade från 57 på bakhjulet till 122 pållar vid 0,7 bar!! Najs
Ökade från 57 på bakhjulet till 122 pållar vid 0,7 bar!! Najs
Ökade från 57 på bakhjulet till 122 pållar vid 0,7 bar!! Najs
För att vara en billig gubb- och förstahoj, visserligen i en annorlunda kostym, så tycker jag inte den suger alls. Jag är istället mycket positivt överraskad av hur den uppför sig på bana.Nu vill jag ha utlåtande hur hoj fan är att köra på bana va suger för utom effekten hur uppför sig fjädringen gungar den mycket bak tex bottnar gaffeln lätt
Vad kostar det där paketet? Var förbi i torsdags men det var ingen i montern då. Vad görs åt utväxlingen?Den ökade från 57 hk på bakhjulet till 114hk, sen pallade inte kopplingen mer. Med en förstärkt koppling och lite kylning till turbon så ska det säker bli bra.
För att vara en billig gubb- och förstahoj, visserligen i en annorlunda kostym, så tycker jag inte den suger alls. Jag är istället mycket positivt överraskad av hur den uppför sig på bana.
Som på allt finns det flaskhalsar den första är som sagt effekten den andra är markfrigången, eller kanske tvärt om. Sittställningen är inte optimal för asfaltbana men den ingår liksom i designen...Fjädring, bromsar och chassit räcker annars till att köra skapligt snabbt med. På Sviestad tappade jag ca 10 sek jämfört med R1:an
Vad kostar det där paketet? Var förbi i torsdags men det var ingen i montern då. Vad görs åt utväxlingen?
Den är en gunghäst redan vid hård landvägskörning, gaffeln är för mjuk men det är lätt att fixa med tjockare olja/hårdare fjädrar.Nu vill jag ha utlåtande hur hoj fan är att köra på bana va suger för utom effekten hur uppför sig fjädringen gungar den mycket bak tex bottnar gaffeln lätt
Den är en gunghäst redan vid hård landvägskörning, gaffeln är för mjuk men det är lätt att fixa med tjockare olja/hårdare fjädrar.
Sittställningen är märklig, känns som en skottkärra, clip-on borde vara bättre än orginalstyret.
Men med lite moderata ändringar så har man en kul banhoj som inte käkar allt för mycket däck.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |