Beställde mitt från ninja650shop.com... de verkar ha rätt mycket till bra pris. Sen blir det ca 400 i frakt och tull på det men mitt Arrow låg på 1900kr + frakt och tull på 1000kr så det är fortfarande en tusing billigare än i sverige.. ![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Ja det var en viss pris skillnad: Västerås = 4500:- Italien 3354:-
...å så slipper man åka till V-ås!
Beställde mitt från ninja650shop.com... de verkar ha rätt mycket till bra pris. Sen blir det ca 400 i frakt och tull på det men mitt Arrow låg på 1900kr + frakt och tull på 1000kr så det är fortfarande en tusing billigare än i sverige..![]()
Måste bara få säga att den turbo-ER6a som AVA MC står o bygger klart på mässan är bland det snyggaste jag har sett! Helt grrrrrym!![]()
WTF!? Bilder tack!
Ökade från 57 på bakhjulet till 122 pållar vid 0,7 bar!! Najs
Ökade från 57 på bakhjulet till 122 pållar vid 0,7 bar!! Najs
Ökade från 57 på bakhjulet till 122 pållar vid 0,7 bar!! Najs
För att vara en billig gubb- och förstahoj, visserligen i en annorlunda kostym, så tycker jag inte den suger alls. Jag är istället mycket positivt överraskad av hur den uppför sig på bana.Nu vill jag ha utlåtande hur hoj fan är att köra på bana va suger för utom effekten hur uppför sig fjädringen gungar den mycket bak tex bottnar gaffeln lätt
Vad kostar det där paketet? Var förbi i torsdags men det var ingen i montern då. Vad görs åt utväxlingen?Den ökade från 57 hk på bakhjulet till 114hk, sen pallade inte kopplingen mer. Med en förstärkt koppling och lite kylning till turbon så ska det säker bli bra.
För att vara en billig gubb- och förstahoj, visserligen i en annorlunda kostym, så tycker jag inte den suger alls. Jag är istället mycket positivt överraskad av hur den uppför sig på bana.
Som på allt finns det flaskhalsar den första är som sagt effekten den andra är markfrigången, eller kanske tvärt om. Sittställningen är inte optimal för asfaltbana men den ingår liksom i designen...Fjädring, bromsar och chassit räcker annars till att köra skapligt snabbt med. På Sviestad tappade jag ca 10 sek jämfört med R1:an
Vad kostar det där paketet? Var förbi i torsdags men det var ingen i montern då. Vad görs åt utväxlingen?
Den är en gunghäst redan vid hård landvägskörning, gaffeln är för mjuk men det är lätt att fixa med tjockare olja/hårdare fjädrar.Nu vill jag ha utlåtande hur hoj fan är att köra på bana va suger för utom effekten hur uppför sig fjädringen gungar den mycket bak tex bottnar gaffeln lätt
Den är en gunghäst redan vid hård landvägskörning, gaffeln är för mjuk men det är lätt att fixa med tjockare olja/hårdare fjädrar.
Sittställningen är märklig, känns som en skottkärra, clip-on borde vara bättre än orginalstyret.
Men med lite moderata ändringar så har man en kul banhoj som inte käkar allt för mycket däck.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |