Ja du hade rätt ändå så det gick bra ?Hehe, hmmm...Blandade ihop lite. Tänkte att er6 är en yamaha, men är ju kawasaki. Verkar dock vara 4200 mil på den med ändå
Ja du hade rätt ändå så det gick bra ?Hehe, hmmm...Blandade ihop lite. Tänkte att er6 är en yamaha, men är ju kawasaki. Verkar dock vara 4200 mil på den med ändå
Japsarna kan tillverka hojar dom ?Ja du hade rätt ändå så det gick bra ?
Japsarna kan tillverka hojar dom ?
Monterade en sån på damens hoj. Låter lagom mkt. Rekommenderas.Någon här som har skaffat sej ett Mivv Suono Black Steel avgasrör till sin ER6a? Jag har i alla fall kikat en del på det och det verkar vara ganska intressant att skaffa till hojen.
Eller har ni skaffat något annat roligt som ni kan rekomendera?
View attachment 426570
Monterade en sån på damens hoj. Låter lagom mkt. Rekommenderas.
Upp med en bild då!! ;-)Hej på er!
Nybliven ägare till en sprillans ny vit Er6F och kan knappt bärga mig efter våren och första provturen.
En liten fråga om bakpartiet som är i mitt tycke fruktansvärt fult (mopedvarning). Nåt tips på ny skylthållare med blinkers? Och rökfärgad framkåpa? Även fälgstripes är ja ute efter, grön då fjädern är grön. Men finns det fälgstripes i den mörkare gröna färgen som är på fjädern?
Inget har skramlat itu änsålänge. Köptes hos Sliponbutiken om jag inte minns fel.Hur är kvaliten på dem? har läst lite om att de trillat isär lite vid anlutning mellan själva röret och slutröret, i skarven där. dock monterad på annan typ av hoj då som inte haft upphängning som sitter mitt på röret.
Vart köpte ni ifrån?
Någon som gjort något spännande vinterpyssel med sin kawa?
Själv har jag beställt ett Mivv Suono Black Steel avgassystem till hojen som borde komma hem till dörren vilken dag som helst nu!
Fint ska det va! Har spanat in samma rör, du får berätta hur det blev
Jag har beställt broms och kopplingsgrepp, vindruta och styrendsspeglar
Släng gärna upp en bild hur det blev med dina grejer sen!
Tjena tjena! Hämtade min gråa er6n 2016 ny igår, klarade skrivningen i fredags och bokat uppkörning 17e maj. beställt tail tidy, barend mirrors och grepp så man har lite att pyssla med
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|