View attachment 428899Behöver inte längre nån bild!
Hittade en på nätet som hjälpte mig se de jag behövde
Sambon har förresten ett Leovince GP avgasssystem till er6 till salu. Passar 2006-20011.
Hallå! Jag har en fundering. Är det någon skillnad på modellen från 2015 och 2016 ?
Jag funderar på att köpa och tänkte om någon vet? Är det värt att betala 4-5.000kr mer för 2016 eller har det ingen betydelse ?
Hej! Någon mer som tycker man ser kass bakåt? Har en er6f -2015. Finns det några bättre backspeglar än orginal utan att det blir fulare?
Hej! Någon mer som tycker man ser kass bakåt? Har en er6f -2015. Finns det några bättre backspeglar än orginal utan att det blir fulare?
Nä, på n-modellen ser man nog bra men på f-modellen sitter backspeglarna nere på kåpan vilket gör att jag bara ser mina axlar typ... Hade gärna sett trafiken bakom med. Styrändbackspeglar tycker jag personligen ser jättekonstigt ut... Jaja vänjer mig kanske. Bara kört 20 mil ännu men på min förra såg man trafiken bakom bra. Annars hittils nöjd med hojen, ej inkörd ännu så inte provat den riktigt
Hallå hallå!
Håller på och leta ett billigt slipon till tjejens ER6-F (2007) och kikade lite på eBay och hittade Dominator GP2 (eBay-länk).
Undrar nu om det är någon här på forumet som har ett och eventuellt skulle kunna lägga upp en bild på hur det ser ut monterat?
MvH
Jag är 195isch och jag sitter bra på Er-6.Tjena! Jag är 197cm lång.
Hur tror ni att jag sitter på en ER6? Är jag för lång för den hojen eller går det?
Tack!
Jag är 195isch och jag sitter bra på Er-6.
Skickat från min A0001 via Tapatalk
Köpte min 08a för 25' 800mil. Visserligen under september månad.Är 32 000 bra pris för en ER6N från 07 utan ABS?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|