pont4n skrev:2292518Då måste du ha bränt en del gummi med
Näe, inget seriöst iallafall.
D221 är väl iofs inte det hårdaste däcket som gör att hitta?
pont4n skrev:2292518Då måste du ha bränt en del gummi med
Neutral skrev:2292528600 mil..? D221 är ju ett touringdäck, det är ju inget problem att få ett Pilot Power att gå 600 mil med en 1000cc med 100 hk mer än ER6:an. Hur har du gjort?
Neutral skrev:2292528600 mil..? D221 är ju ett touringdäck, det är ju inget problem att få ett Pilot Power att gå 600 mil med en 1000cc med 100 hk mer än ER6:an. Hur har du gjort?
Gustav1 skrev:2292835Nä va fan, jag kör jämförelsevis lugnt, men det är ju rätt rejäl motorbroms på den, så det sliter ju åt båda hållen..
Och lufttrycket har jag varit noga med att kolla.
Tja...Maranello skrev:2292262
Du har antagligen helt rätt i det där med motorbroms, det är ofta en väldig skillnad i livslängd på likadana däck, beroende på hur man hanterar kopplingen och lådan, när man minskar farten. Kör man med däcksgnissel och studs i nedväxling, kan man halvera livet på ett däck, upptäckte en polare till mig. Fast det är ju snyggt, att glida in i svängarna med lite sladd, såklart.Gustav1 skrev:2292835Nä va fan, jag kör jämförelsevis lugnt, men det är ju rätt rejäl motorbroms på den, så det sliter ju åt båda hållen..
Och lufttrycket har jag varit noga med att kolla.
Hur ser det ut? Jag fattar inte hur man kan få dit en ruta med den där klunsen fram. En bild någon? *ber snällt*The Real Mattis skrev:2293587Hej Alla ER6 ägare!
Jag monterade en vindruta på min hoj och konstaterar följande:
*Hojen får en ny "look"
*All vind kommer helt plötsligt rätt på hjälmen och skapar ett "underbart" brus.
Summa sumarum:
Är det bara jag som uppfattar detta så här eller..?
Titania skrev:2294717Hur ser det ut? Jag fattar inte hur man kan få dit en ruta med den där klunsen fram. En bild någon? *ber snällt*
Titania skrev:2294717Hur ser det ut? Jag fattar inte hur man kan få dit en ruta med den där klunsen fram. En bild någon? *ber snällt*
vx skrev:2295043Jag har beställt en ruta från givi. Tycker den var snyggare, beställd från Italien 90euro.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=152691&stc=1
Titania skrev:2295061Trist, jag kunde inte komma fram på länken, jag fick ett meddelande om att jag är bannad eller att mitt konto inte aktiverats
Tokigakon skrev:2295091Fick precis samma meddelande
Då försöker vi med en annan länk. http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4654042802Titania skrev:2295061Trist, jag kunde inte komma fram på länken, jag fick ett meddelande om att jag är bannad eller att mitt konto inte aktiverats
Titania skrev:2295109Så skönt, då är jag vi två utstötta *skakar hand* men vad ska du med en ruta till en ER6:a? du har ju en helt annan moppe
Tack, den var inte heller så snygg. Varför måste de vara så mörka? Kanske "snyggt" på den gula eller svarta men inte på den (min) gråa.vx skrev:2296167Då försöker vi med en annan länk. http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4654042802
Titania skrev:2295109Så skönt, då är jag vi två utstötta *skakar hand* men vad ska du med en ruta till en ER6:a? du har ju en helt annan moppe
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |