http://www.visordown.com/motorcyclenews/view/first_look_2009_kawasaki_er6n/5242.html
kolla på den länken så ser ni hur den nya ser ut
Då kanske det är bra läge att köpa en begagnad 08'a inom de närmsta månaderna. Kanske går att få tag på en fräsch för runt 40'.
Har gått ett tag i köptankar, kanske är dags för mig att börja kolla runt på riktigt nu?
09:an ser för övrigt riktigt najs ut. Gillar den nya sadeln speciellt.
er-6n kommer i ny version å den ska jag lägga vantarna på, skulle komma i september....
råkade köra förbi en MC-polis på Sveavägen i Stockholm, bekvämt runt 100 på 50-väg.....Igår kväll; alldeles för snabbt på en gågata mitt i stan
Jag gillar det. Mitt förtroende för polisen har sedan säsongsstarten gått raketkurva uppåt.
skall köpa minblinkers och skylthållare ge mig lite förslag hur det kan se ut plus där man kan handla dem
skall köpa minblinkers och skylthållare ge mig lite förslag hur det kan se ut plus där man kan handla dem
Brukar inte vara den som gnäller men reagerade lite när jag läste ditt inlägg.
Undrar bara vad ordet förtroende är för dig? Jag vet att polisen är på oss motorcyklister mycket men det finns väl ibland en viss anledning , det du skrev tex. Visst att man kan bränna på lite på ensliga landvägar och liknande men mitt inne i stan?
Tjena!
När jag hade min ER6-n så såg den ut så här:
Mer bilder på:
http://data.bytbil.com/carinfo.cgi?id=77CA097341DBC6&look=stibixborasmc
Skylthållare (o belysning) köpte jag via nilssonsmc, diodblinkers och relä köptes via fridsalls.com.
Så tänk på om du skaffar diodblinkers så måste du byta ut ditt blinkersrelä.
Lycka till!
Däremot fick jag en ordningsbot på 1500 för att reg-plåten sitter ... lite tveksamt.
Haha.. du har en poäng och jag var lite otydlig. Med "gågata" menar jag en sån där man får köra fordon men gående har företräde. Plus; helt folktomt, nattetid, och "snabbt" i relation till typen av gata; inte i generella mått. Håller med dig i sak.
OCH.
Jag tar tillbaka allt positivt jag sagt om polisen de senaste dagarna! Idag åkte jag på en ordningsbot för min lite halvdolda skylt till slut... körde hem från jobbet, lite väl snabbt gick det väl, och när jag kommer hem och parkerar hojjen så står det någon sekund senare en polisbil precis bredvid mig.
"Jaha, du! Det där gick lite fort va?"
"Nää...? Gjorde det? Inte så va? Hur fort skulle Ni säga att det gick?"
... och så vidare; visade sig att de inte hunnit få på mätutrustningen yoparty) så körkortet fick jag behålla. Däremot fick jag en ordningsbot på 1500 för att reg-plåten sitter ... lite tveksamt.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |