Hej finns hojjen kvar? :
Precis som Lars tidigare, tackar man för intressant läsning i denna tråd, dock saknar jag också en Er6-f.
Någon som går i säljartankar och har en välskött hoj från 2008 och frammåt så lik original som möjligt med ABS till salu?
Jag säljer en Blå Er6-f ABS 2009 i Göteborg. Oskruvad, 1200 mil, nyservad och nya däck monterade i slutet av förra säsongen.
Har ett oanvänt 14t framdrev och en speedohealer V3 med plugg & play kablage liggande till en er6:a om någon är intresserad
Hej finns hojjen kvar? :
Precis som Lars tidigare, tackar man för intressant läsning i denna tråd, dock saknar jag också en Er6-f.
Någon som går i säljartankar och har en välskött hoj från 2008 och frammåt så lik original som möjligt med ABS till salu? Budgeten ligger runt 35 000 och har inga problem med snabba klyddefria affärer.
Var gör man lämpligast sin 600-milaservice i Stockholmstrakten? Snackade med AVA MC och de lämnade priset 2600:- vilket kändes mindre peppande.
Ja, det låter väl saftigt för en okulärbesiktning.Att debitera 2600:- för något som tar Max 15 minuter är ett jävla skämt.
Vore intressant.Jag ska kolla om jag har kvar ett serviceprotokoll samt mailet från Kawasaki.
600-mils service är endast en okulärbesiktning.
Maila Kawasaki så får du deras egna serviceprotokoll.
Kawasakis kundtjänst meddelade mig att jag själv fick göra servicen och att garantin inte påverkas så länge du fyller i serviceboken.
Att debitera 2600:- för något som tar Max 15 minuter är ett jävla skämt.
Jag ska kolla om jag har kvar ett serviceprotokoll samt mailet från Kawasaki.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|