Era "bästa" (skojsiga) meriter?

IronMike

Guest
Shoot :hihi

Själv har man gjort mkt skoj i sina dar ..men för att dra en hisoria kort, denna säsong har bl a inehållit (vissa grövre saker bort-censurerade):

-gett Arne Hegerfors en punch i magen å sagt "din gamle skojjare"
-kissat ner på nynäsv. från bron vid vegabaren
-kört 319 km/h mätt med gps
-gått en nakenpromenad å badat i ngn's utomhuspool inkl lajjat dennes feta studsmatta
-bett prins Carl Philip att gå hem å kamma sig på Cafe Opera
-styrt upp en tjej som vikt ut sig i känd tidning
-skickat ansökan till polishögskolan (tänkte dom behöver lite hederlig dubbelmoral, dessutom skulle jag mer än gärna få betalt för att glida runt med pistol å jävlas..) snart passa sig ;)
-sagt "tjenna pajsarn" till H.M. Kungen
-Druckit 27 sofiero i en tävling, från lunch till midnatt

Vad har ni gjort för skoj denna säsong?

:hihi :corn

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
jag har ollat mitt pekfinger.. å petat mig i naveln.. dock inte samtidigt.. utan det var utspritt över en längre tidsperiod

Solid snake

Guest
Jag har:

Druckit mig så full på en flaska gin så jag var bakis i 3 dagar.

Hjälpt till att tappa en flaska cola så det kom cola över en hel vägg samt att det sprutade upp i taket. (Denna helgen var det.)

Kletat fett på en massa handtag på jobbet, samt på trucken på jobbet och hällt gammalt blod i handskar på jobbet + vatten i stövlar.

Träffat världens snällaste tjej. :)

Spytt i en brevlåda.

Kommer väl på mer sen, dessa kanske inte är så kul. :gnissla

IronMike

Guest
Solid snake skrev:
Jag har:

Druckit mig så full på en flaska gin så jag var bakis i 3 dagar.

Hjälpt till att tappa en flaska cola så det kom cola över en hel vägg samt att det sprutade upp i taket. (Denna helgen var det.)

Kletat fett på en massa handtag på jobbet, samt på trucken på jobbet och hällt gammalt blod i handskar på jobbet + vatten i stövlar.

Träffat världens snällaste tjej. :)

Spytt i en brevlåda.

Kommer väl på mer sen, dessa kanske inte är så kul. :gnissla
Haha :hihi

Brevlåda e skoj, jag snodde en påvägen hem i somras, när jag kom hem, så såg jag att det fanns post i den, massor post, var ju semester-tider ..då jag satte den på tomten, å sprängde den med en dynamitgubbe :rofl (haha finns på film..)

Dock fick man städa dagen efter, å stå till svars för grannen som vaknat...

*suck*

:huvet - känns som man är sporthoj.com's barnsligaste, men till åldern "gubbe", men wtf, det är skoj att röjja.

Last edited:

Solid snake

Guest
Jag släpade på en vägkon modell stor i helgen, varför vet jag inte, jag var full.

Skulle på och sno en såndär GB gubbe också, men den var för stor, cirkus 2 meter för att vara exakt.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
IronMike skrev:
Brevlåda e skoj, jag snodde en påvägen hem i somras, när jag kom hem, så såg jag att det fanns post i den, massor post, var ju semester-tider ..då jag satte den på tomten, å sprängde den med en dynamitgubbe :rofl (haha finns på film..)
Vackert... Kanske oansvarigt, idiotiskt, dumt och elakt. Men så vackert... :kär :kär :kär

IronMike

Guest
Esquire skrev:
Vackert... Kanske oansvarigt, idiotiskt, dumt och elakt. Men så vackert... :kär :kär :kär
:yoparty

wtf, man lever ju bara en gång.. betalar höga skatter om man nu skattar, osv, å polien ska ju ha nåt å göra :rolleyes:

Jag är aldrig taskiga mot de som har det dåligt ställt iaf, lägger inte ut namnet på han som ägde brevlådan, men det är en artist, som dejtat en tv-profil, så jag tyckte att de också borde få sin beskörda del av samhällets vagabonder :fyllisar

Tyckte iaf så då man inte hade alla pmmes'fritsen på tallriken, efter xx antal öl

:3freak

Esquire

Gick med
2 Oct 2003
Hoj
IronMike skrev:
så jag tyckte att de också borde få sin beskörda del av samhällets vagabonder :fyllisar
Klart som sjutton att de skulle få smaka hur det känns när någon som är full och glad och har tillgång till sprängmedel beslutar sig för att låna deras brevlåda. :fyllisar :tummenupp

IronMike

Guest
Esquire skrev:
Klart som sjutton att de skulle få smaka hur det känns när någon som är full och glad och har tillgång till sprängmedel beslutar sig för att låna deras brevlåda. :fyllisar :tummenupp
:rofl ...fan känner mig dum nu, men satan va skoj det va!!!

:yoparty :tungan :D :hoppskrat :Rockbanan :skrattaåt

IronMike

Guest
Esquire skrev:
Haha näfan, kanske när det gått längre tid.. Har ju sökt polishögskolan å ska bli kollega med chrolo :rofl kan inte kännas vid "såna dumheter"

Den kommer...senare ;)

Esquire

Gick med
2 Oct 2003
Hoj
IronMike skrev:
Haha näfan, kanske när det gått längre tid.. Har ju sökt polishögskolan å ska bli kollega med chrolo :rofl kan inte kännas vid "såna dumheter"

Den kommer...senare ;)
Alla har vi varit unga och dumma. Det där var ju miiinst 15 år sedan. Det är säkert preskriberat nu :tummenupp

Solid snake

Guest
IronMike skrev:

Den kommer...senare ;)
Ävafan, visa filmen annars klappar jak in seften på tej! :mad:

IronMike

Guest
Esquire skrev:
Alla har vi varit unga och dumma. Det där var ju miiinst 15 år sedan. Det är säkert preskriberat nu :tummenupp
Haha :hihi ..de kommer rulle nångång, be so shure..

Om du vill kika liknande sålänge, kolla in www.skrotaford.cjb.net - sista rullen så använder dom samma explosives som vi..

:rofl så jävla skoj. Är nog värre än dynamit-harry å perra pyroman, älskar ju brand å explosioner, skulle alkdrig kunna vara brandman, man vill ju att det ska brinna/explodera klart, å inte släcka skojsigheterna..

Esquire

Gick med
2 Oct 2003
Hoj
IronMike skrev:
Är nog värre än dynamit-harry å perra pyroman, älskar ju brand å explosioner, skulle alkdrig kunna vara brandman, man vill ju att det ska brinna/explodera klart, å inte släcka skojsigheterna..
Så det blir inte bombgruppen för dig om du blir polis då? :hihi

Jodå, eld är vackert. :)
Förstörelse i största allmänhet är ganska så fint. Jag jobbade lite med sanering ett kort tag, och det ingick det lite rivning. Så jefla gött att få gå loss på en gipsvägg med en ordentligt kofot. Släggor är överskattade, men en fin kofot däremot...

För att återvända lite till trådens ämne lite så hittade jag och några kompisar en övergiven bil en gång när vi var ute och åkte. Det hade redan varit någon där och knackat ett par rutor och så. Men det var ju ändå ett ypperligt tillfälle att få testa min nya 5kg-slägga som jag hade i bagaget... :rolleyes: :cdevil

En redig klyvyxa eller ett väl tilltaget järnspett kan man också uträtta underverk med om man är på humör. Men man får ta det lite lungt med spetten, de böjer sig ganska lätt om man blir lite för entusiastisk. :(

IronMike

Guest
Esquire skrev:
så hittade jag och några kompisar en övergiven bil en gång när vi var ute och åkte. Det hade redan varit någon där och knackat ett par rutor och så. Men det var ju ändå ett ypperligt tillfälle att få testa min nya 5kg-slägga som jag hade i bagaget... :rolleyes: :cdevil

(
Vi sprängde en rysk-reggad bil i Saltängen 2001... Den hade stått ett tag, men vi misstänkte allvarligare brott, så vi blåste den :rofl

Oj, kanske dags att anonymisera sig... Innan man berättar mer. Men va vet jag, kanske hittar på allt :3freak

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning