Era "bästa" (skojsiga) meriter?

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Nyår -94, Hafjell, Norge: Det var 2:a dagen på en skidvecka. Nyårafton, och alla blir fulla som sprutor, så även jag. Kom hem 06:00 på morgon och skulle hoppa ner i vad jag trodde var min säng. Där låg någon sate som jag abrupt kastade ur sängen. Tydligen var det inte min säng... Blev lite sur över det, så jag öppnade polaren resväska, spydde i den :zpy, och gick sedan och lade mig i rätt säng.

Han var svårt missnöjd resten av veckan...

=Drex=

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
ingen
Vakna upp hemma efter Halloween partaj (va utklädd till skelett):

- Fortfarande iklädd skelett kostymen, men nu med stort hål framför snoppen pga pissepaus på hemvägen
- Fibban liggandes över mellangärdet
- Halväten räkbaquette på axeln
- Filmen järnjätten i videon

Kvitto på bordet visade på Statoil 04.35, undrars hur det såg ut..en skelettsnubbe som köpte fibban, räkmacka och Järnjätten :hihi

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Frågade en brud hur hon kunde vara så snygg, när hennes bror var så ful.
Låg ju inte på plus direkt sen :död :4skrika

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Har inga nya "meriter" att komma med, jag är ju gammal och dessutom gift... :tungan Men några gamla kan jag väl bjuda på.

Fontänkräkts a'la Linda Blair över en Polisbil :tummenupp

Först över 200+ i Söderledstunneln (troligen iaf, klippte den vid 21 tiden på invigningsdagen på Motospeedkitade Bol'd or:en)

Klippt en radarkontroll i 230 på 70väg, fick panik, stannade, men kom ändå undan böter... :tummenupp

Nästan kastat ut Mick Hucknall (Simply Red) från krogen för att han vägrade hänga av sig rocken. Blev hejdad av krögaren. Tydligen gällde inte garderobsregeln kändisar. :fatta! :tomten

hulkenstrong

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Suzuki DRZ400S
På en rejäl fylla bestämt mig för att dra hem min cykel låst ca 1,5km till morsan (har nyckel då hojen står där.) och däckat i soffan och spytt ner mig + soffan.(Tacka fan för att hon iaf inte varthemma den natten.)

Pinsamt dan efter...men men ölen på festen var gratis och jag erbjöd mig köpa en ny soffa åt henne.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning