Gjort ett gigantiskt anarkist A på isen med bensin och tänt eld, måste sett bra ut från vaxholms bron.
Sprängt en gubbes brevlåda bara för han skälde ut mig för att jag skött raketer för typ 3 år sen..
Kört gokart på gatan precis när jag svängde in på tomten så åkte snuten förbi.
Supt mig så full på redbull-vodka att jag inte minns att jag satte på en tjej i en buske..(Finns bild bevis tyvär..)
Vält 20 höballar kl 5 på morgonen (only in skåne
)
Stält en soffa på järnvägsspåret (inte mkt kvar av den kan jag säga..)
Drukit 2 70
r vodka och 5-6 öl mellan 18-05 och sen grindat med en rullator i en skate park.
Sprungit i en skog på fyllan och slagit foten i ett träd och gjort en volt 2 meter ner i en gropp full med vatten, alger, slem som jag själv pissat i 1 timme tidigare.
Suttit i polisförhör för att ha kört om snuten och pekat fuck you. ( oskyldig, inte jag som körde)
Kört 53 knop gps mätt genom ett 5 knops sund.
"Rammlat" på en gogodansare så ja tog henne på röven och pattarna.
Sprunngit för hennes vakter.
Knuffat ner en snubbe i en damm, bara för att inse att det va fel person.
Skjutit ner en kråka med luft gevär så den landa på grannens balkong. (Ända gannen inom 300 meter..)
Pissat på en snutbil bara för den goda sakens skull
Pissat på en ny meca, bara för att ägaren är så jävla arogant.
Åkt bakluka hem från en fest och fått hatthyllan i huvudet.
Åkt sju mil med trasig gas vajer. Skruvade fast nipeln i vajern och drog i den.
Gått till tettes mc skola, det dummaste jag har gjort någonsin.. Har kostat mig 10 000 och jag lärde mig mer på att övningsköra med farsan.
Slagits med en "kickboxare" Vi fick in varsit slag i nyllet på varan plus att han fota mig i magen. Jag fick en liten blåtira men inget märke efter sparken, han fick en utslagen tand och en spräkt läpp. Tror han borde tränna lite mer..
Blivigt nedslaggen av ett gäng för att jag fråga om det kändes lönt att tränga sig i kön.
Fått ett slag med knogjärn på nyckelbennet. (Alla slagsmål har skätt på tingvalla, jävla skit fjortis ställe...)
Hoppat söönder en cykel pga ägarn låste ute mig och resten av klassen i 5- och sen när jag låste ute han blev jag utkastad från lektionen.
Lyckats komma in på krogen (är 16 år) och drukit 20 + shoots och eventuelt fått något skit i den sista ("Förlåtelse shoot" av en snubbe som käfta tidigare på kvällen, Va full innan men efter den börja världen gunga.) Sennare samma kväll säger en polis ni ser till att han kommer hem va? Ja det ska jag se till säger jag och vänder mig om och spyr i en trappnedgång och fattar att det va mej do mennade.
Känns som jag borde mogna lite..
Edit: Stavning.