Era "bästa" (skojsiga) meriter?

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Miniskidor efter bil i drygt 100 blås.
Pulka efter bil i drygt 100 blås.
miniskidor efter cross på allmänväg.
Acetylenbomb på jobbet , full ica kasse.
åkt sparkcykel nedför en trapp i ett trapphus , slutade illa.
För långt hopp på crossbanan slutade med vurpa och snevriden fot.
kvaddade en volvo 340 rakt in i en stenstolpe utan bällte.
bords dans som slutade med att man låg på backen och på vägen ner
till backen så smäcker man revbenen rakt i en stol. alla andra bord
satt fast utom det jag stod på kan tilläggas. Händelsen inträffade på
Cypern , gick runt med värk en hel vecka fast spriten tar ju bort smärta
som tur är.

ja det var väll lite sket.
Inte denna säsong då för den har ju just börjat.

Last edited:

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
snabbåka skrev:
Kan inte läsa denna tråd utan att få lust att springa ner till Mcdonalds och såga ner hela M-stången så den faller över hela vägbanan.
Eller spränga någon av pundar-husvagnarna nere vid fabriksområdet (när ingen är i) självklart skall allt filmas har ingen bra kamera att tillgå :D

Ja jag har väldigt sjuk humor men men.
Har en del historier bakom mig vi kan ta dom snälla .)

Har knuffat korv/hamburger-husvagnen i visby hamn rakt ner i vattnet
det var polarens initiativ :gnissla gubben fick simma ut genom luckan.
Senare samma kväll så ruttnade en av segelbåtsägarna på oss då jag
kom på den brillianta iden att rikta en projektor mot hans segel visandes
Porrfilm av grovkalibrig sort.

I den förort till stockholm där jag kommer ifrån har vi alltid sågat ner julgranen
som står mitt i centrum dan innan julafton dock har vi slutat med det
jävligt tråkigt, i år står den max en vecka granhelvetet skall försöka få till
en reunion med grabbarna.

Finns många fler sköna minnen men kan inte dela med mig av allt.

Det är just såna grabbar som du som jag alltid undrat vad i helvete det är för fel på dom...

Edit: Inget elakt så, men jag kan inte fatta det roliga i att förstöra andras saker utan någon som helst anledning eller poäng.

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
juha01 skrev:
Det är just såna grabbar som du som jag alltid undrat vad i helvete det är för fel på dom...
Edit: Inget elakt så, men jag kan inte fatta det roliga i att förstöra andras saker utan någon som helst anledning eller poäng.

Ingen fara kan ta kritik väldigt bra.
Får väl förklara min hemska person med en taskig barndom och fel umgänge
som barndomsvänner.
Men i övrigt så är jag en väldigt trevlig och ödmjuk kille.

Dennis75

Evil666
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
Honda nx 650
Skulle köpa korv på avenyn, av en korvvagnskille.
När jag fick korven frågade jag vad ketchupen kostar, den e gratis
sa han.
JAha, så jag lyfte ner hela paketet i gick iväg.
- va fan gör du? kom till baks med ketchupen!
- du sa ju att den var gratis??
Orkade inte tjaffsa så jag lämnade tillbaks.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Vaknade till liv i en toalett på Arlanda, upptäcker att jag skitit och pissat ner mej. Tur i oturen var toaletten välutrustad och jag hade ombyte. Jag har bara hört lite grann om vad jag gjorde under den 12 timmars minneslucka som föregick händelsen men det lilla jag hört har varit så pinsamma grejer att jag nog inte vill veta mer. :(

Boris

Death on the dancefloor
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NULL
IronMike skrev:
Hehe, be inte om namn, för de kommer jag inte säga. Men han har synts på eurosport etc, samt div galor, i sverige samt utomlands.

Finns ju bara en k-1 profil i sverige, JK, jag skulle då börja lipa av skräck bara jag såg honom, MODIGT gjort! :tummenupp

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Boris skrev:
Finns ju bara en k-1 profil i sverige, JK, jag skulle då börja lipa av skräck bara jag såg honom, MODIGT gjort! :tummenupp

Nej det finns flera.

Rikard Nordstrand, Jörgen Kruth mfl i Vallentuna gänget.

Gabor

Guest
fränaste, snott en eftertraktad kvinna framför en snubbe som trodde att pengar var makt... :yoparty .det finns annat som slår just sånt :tungan

IronMike

Guest
Boris skrev:
Mm ;) ..men jag har råkat ut för andra dårar på fyllan också, bl a George Scott på blue moon bar, vart nästan fight för han trängde sig i kön framför mig då jag skulle hämta ut jackan. Fråga han rakt ut om han allvarligt trodde han skulle han en chans mot mig i en gatfight bara för han kunde slåss i en ring - då sa han att han skulle spöa mig, hans manager gick sen emellan på gatan å räddade min livhanke tror jag.

:näsblod

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
IronMike skrev:
Mm ;) ..men jag har råkat ut för andra dårar på fyllan också, bl a George Scott på blue moon bar, vart nästan fight för han trängde sig i kön framför mig då jag skulle hämta ut jackan. Fråga han rakt ut om han allvarligt trodde han skulle han en chans mot mig i en gatfight bara för han kunde slåss i en ring - då sa han att han skulle spöa mig, hans manager gick sen emellan på gatan å räddade min livhanke tror jag.

:näsblod

tufft!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Gjort ett gigantiskt anarkist A på isen med bensin och tänt eld, måste sett bra ut från vaxholms bron. :tomten

Sprängt en gubbes brevlåda bara för han skälde ut mig för att jag skött raketer för typ 3 år sen..

Kört gokart på gatan precis när jag svängde in på tomten så åkte snuten förbi.

Supt mig så full på redbull-vodka att jag inte minns att jag satte på en tjej i en buske..(Finns bild bevis tyvär..) :huvet

Vält 20 höballar kl 5 på morgonen (only in skåne :hihi )

Stält en soffa på järnvägsspåret (inte mkt kvar av den kan jag säga..)

Drukit 2 70:eek:r vodka och 5-6 öl mellan 18-05 och sen grindat med en rullator i en skate park.

Sprungit i en skog på fyllan och slagit foten i ett träd och gjort en volt 2 meter ner i en gropp full med vatten, alger, slem som jag själv pissat i 1 timme tidigare.

Suttit i polisförhör för att ha kört om snuten och pekat fuck you. ( oskyldig, inte jag som körde)

Kört 53 knop gps mätt genom ett 5 knops sund.

"Rammlat" på en gogodansare så ja tog henne på röven och pattarna.

Sprunngit för hennes vakter.

Knuffat ner en snubbe i en damm, bara för att inse att det va fel person.

Skjutit ner en kråka med luft gevär så den landa på grannens balkong. (Ända gannen inom 300 meter..)

Pissat på en snutbil bara för den goda sakens skull

Pissat på en ny meca, bara för att ägaren är så jävla arogant.

Åkt bakluka hem från en fest och fått hatthyllan i huvudet.

Åkt sju mil med trasig gas vajer. Skruvade fast nipeln i vajern och drog i den.

Gått till tettes mc skola, det dummaste jag har gjort någonsin.. Har kostat mig 10 000 och jag lärde mig mer på att övningsköra med farsan. :död

Slagits med en "kickboxare" Vi fick in varsit slag i nyllet på varan plus att han fota mig i magen. Jag fick en liten blåtira men inget märke efter sparken, han fick en utslagen tand och en spräkt läpp. Tror han borde tränna lite mer.. :hihi

Blivigt nedslaggen av ett gäng för att jag fråga om det kändes lönt att tränga sig i kön.

Fått ett slag med knogjärn på nyckelbennet. (Alla slagsmål har skätt på tingvalla, jävla skit fjortis ställe...)

Hoppat söönder en cykel pga ägarn låste ute mig och resten av klassen i 5- och sen när jag låste ute han blev jag utkastad från lektionen.

Lyckats komma in på krogen (är 16 år) och drukit 20 + shoots och eventuelt fått något skit i den sista ("Förlåtelse shoot" av en snubbe som käfta tidigare på kvällen, Va full innan men efter den börja världen gunga.) Sennare samma kväll säger en polis ni ser till att han kommer hem va? Ja det ska jag se till säger jag och vänder mig om och spyr i en trappnedgång och fattar att det va mej do mennade.

Känns som jag borde mogna lite.. :3freak

Edit: Stavning.

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
prulle skrev:
Drukit 2 70:eek:r vodka och 5-6 öl mellan 18-05 och sen grindat med en rullator i en skate park.

Känns som jag borde mogna lite.. :3freak

Klart du har...
Problemet är bara att man är död vid 4.0 promille.. Inte illa att ha dubbelt! :tomten

Nu vet jag inte om du väger 80 kg men det blir ingen jätteskillnad ens om du väger 130...

2x70cl.GIF

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Biturbo skrev:
Klart du har...
Problemet är bara att man är död vid 4.0 promille.. Inte illa att ha dubbelt! :tomten

Nu vet jag inte om du väger 80 kg men det blir ingen jätteskillnad ens om du väger 130...

2x70cl.GIF

Haha ja de va ju faktiskt lite mysko.. Fast dom räknar nog inte med billig skit vodka som inte är så stark som det står och sen va det mellan öl. men det är ändå skit konstigt..:3freak Känner mig som Rf... Måste varit nån som tulla av mig utan att jag märkte..

Föresten om man får 8 promille av 2 70or borde man få 4 Prommile av 1? Det är nog rätt många som har bevisat att man inte dör av 1 70:a på 11 timmar..

Tycker det är bra att jag blir helt alchol fri 1 dag innan jag får köra bil.. :hihi

Kan du länka till testet?

Last edited:

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Hoj
Vakum
En busschafför stängde dörrarna rak framför ansiktet och åkte iväg. :huvet
Hmm, vad gör man :va Jo tog en taxi och hem, väntade på bussen.
Hade givetvis fixat en hård snöboll.
Så när bussen stannade och öppnade dörrarna, var jag verkligen beredd.
Träffade honom rak i huvet så chafförsmössan flög. :banana

Hade bara cikra fem kilometer hem så taxin blev inte så dyr
och träffen i huvudet gjorde att det kändes som gratis.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping