- Tagit en springtaxi på fyllan och sen låtsats behöva spy då man nästan var hemma så han skulle stanna, och sen sprungit ut i mörka storskogen och gömt mig tills han åkt, för att sedan upptäcka att det visst var en mil för tidigt man gjorde denna geniala manöver (var nog fullare än jag trodde).
- Åkt rullstol med avsaknad av höger framhjul nerför infarten till Kneippbyn på fyllan och i bara jeans och öldrickarhjälm och vält framför en folksamling som genast skulle hjälpa den stackars "handikappade" killen, medans polarna stod uppe i backen och skrattade.
- Utlöst ett mindre polispådrag p.g.a. att jag och tre polare åkte bil och skulle hälsa på en annan bekant som jobbade på en bensinstation, fast bara det att vi alla hade heltäckade "gubbmasker" då vi gled upp brevid fönstret vid kassan och tittade på honom, varpå det tog en ½sek. innan han hade tryckt på det tysta larmet fick vi veta efter det att vi tagit av oss maskerna i bilen och gått in och börjat prata med honom. Fick förklara lite för Harry H. sen när dom kom. Hade maskerna i bilen bara för att det var kul att åka och "fula" sig.
- Förlorat ett vad på fyllan som innebar att springa ner naken från femte våningen till bottenplan i ett hyreshus och åka hiss upp igen. Kom ingen som tur var...
- Dirigerat in en Polsk trailerchaufför på en smal krokig väg utan vändmöjlighet då han frågade efter vägen till ett företag.
- Blivit väckt av sin granne två gånger då man kommit hem i Cro-Magnonskick från krogen, och då satt sig i soffan och börjat lyssna på diverse metal på fyllevolym och sen somnat, för att sedan bli väckt att den frenetiskt plingande dörrklockan kl. 04:07.
Finns mer att hämta. Men det mesta är väl sånt som är fyllerelaterat.