Era "bästa" (skojsiga) meriter?

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
IronMike skrev:
Vi sprängde en rysk-reggad bil i Saltängen 2001... Den hade stått ett tag, men vi misstänkte allvarligare brott, så vi blåste den :rofl
Självklart, den var ju skum. Ni gjorde samhället en tjänst som raderade den smutsfläcken från kartan.

IronMike skrev:
Oj, kanske dags att anonymisera sig... Innan man berättar mer. Men va vet jag, kanske hittar på allt :3freak
Jag looovar att inte skvallra... Allt som sagts stannar mellan oss... :rolleyes:

Dennis75

Evil666
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
Honda nx 650
Bajsat mig själv på foten av misstag.
Pressat in massor med bananer i avgasröret på bilar.
Sprängt brevlådor.
Tapetserade om kopisens svale med tidningspapper.
+ en miljon mer jävelskap, fan vill vara 15 igen. :hihi

Gabor

Guest
Stoppat fullt med fyverkeri pjäser å smällare i alla Militärpolisens bilar 1981 före en stor övning i stockholm. :)

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
tassen skrev:
Stoppat fullt med fyverkeri pjäser å smällare i alla Militärpolisens bilar 1981 före en stor övning i stockholm. :)

Det va väl i år som "meriterna" skulle utförts?

Själv har jag inte så mycket att bidra med. En spräckt blindtarm satte stopp för rätt mycket.

Lyckades innan det iaf pressa in en streakning på midsommar afton. E18 utanför mörby c. Och spydde på bussen hem den kvällen.

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Too much to list.

Känns som om jag i framtiden kommer bli en replika av IronMike... Samma bilsmak, ''humor''-smak och typ av galenskaper. Samt samma attityd till livet.

Läskigt....

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Efter 8mil i bil med öl och System of a Down så blev jag utmanad att stå på dragkroken över Ölandsbron..

Polisen kom ikapp oss vid Glömminge(?) o dom var inte så imponerade..

Finns bildbevis!!!

Gabor

Guest
FreddaAbborre skrev:
Det va väl i år som "meriterna" skulle utförts?

QUOTE]
Sorry, för trött, långa arbetspass...
Lurat av en flygvärdinna sina nylonstrumpor för att linda min stukade handled. Bara för att få snacka mer med henne å få henne dit jag ville... :tummenupp .

parkerat på ambassad parkeringsplats å stått gratis i 2 dagar utan böter i stockholm.

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
- Tagit en springtaxi på fyllan och sen låtsats behöva spy då man nästan var hemma så han skulle stanna, och sen sprungit ut i mörka storskogen och gömt mig tills han åkt, för att sedan upptäcka att det visst var en mil för tidigt man gjorde denna geniala manöver (var nog fullare än jag trodde).

- Åkt rullstol med avsaknad av höger framhjul nerför infarten till Kneippbyn på fyllan och i bara jeans och öldrickarhjälm och vält framför en folksamling som genast skulle hjälpa den stackars "handikappade" killen, medans polarna stod uppe i backen och skrattade.

- Utlöst ett mindre polispådrag p.g.a. att jag och tre polare åkte bil och skulle hälsa på en annan bekant som jobbade på en bensinstation, fast bara det att vi alla hade heltäckade "gubbmasker" då vi gled upp brevid fönstret vid kassan och tittade på honom, varpå det tog en ½sek. innan han hade tryckt på det tysta larmet fick vi veta efter det att vi tagit av oss maskerna i bilen och gått in och börjat prata med honom. Fick förklara lite för Harry H. sen när dom kom. Hade maskerna i bilen bara för att det var kul att åka och "fula" sig.

- Förlorat ett vad på fyllan som innebar att springa ner naken från femte våningen till bottenplan i ett hyreshus och åka hiss upp igen. Kom ingen som tur var...

- Dirigerat in en Polsk trailerchaufför på en smal krokig väg utan vändmöjlighet då han frågade efter vägen till ett företag.

- Blivit väckt av sin granne två gånger då man kommit hem i Cro-Magnonskick från krogen, och då satt sig i soffan och börjat lyssna på diverse metal på fyllevolym och sen somnat, för att sedan bli väckt att den frenetiskt plingande dörrklockan kl. 04:07.

Finns mer att hämta. Men det mesta är väl sånt som är fyllerelaterat. :fyllisar

IronMike

Guest
Blå R1 skrev:
Efter 8mil i bil med öl och System of a Down så blev jag utmanad att stå på dragkroken över Ölandsbron..

Polisen kom ikapp oss vid Glömminge(?) o dom var inte så imponerade..

Finns bildbevis!!!
Upp upp upp!

Hehe, låter ruskigt skoj..

Själv låg jag på mage, på ett biltak herrom sommaren, från nacka och in till stan, skulle få skjuts till krogen, men det fans ingen plats i bilen, så jag "tog taket", väl framme, så hoppa jag av taket inför stället - sen va man kung i baren, då man fortsatte "psyk-temat" :yoparty

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
IronMike skrev:
Upp upp upp!

Själv låg jag på mage, på ett biltak herrom sommaren, från nacka och in till stan, skulle få skjuts till krogen, men det fans ingen plats i bilen, så jag "tog taket", väl framme, så hoppa jag av taket inför stället - sen va man kung i baren, då man fortsatte "psyk-temat" :yoparty

:tummenupp

Byt filändelse till ".3gp"

Bifogat

• MOV00001.txt
    116.4 KB · Visningar: 496

akerstrom

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Ingen
IronMike skrev:
Upp upp upp!

Äh, om det ska vara nåt att skryta med ska man helst ha ramlat av också :tummenupp

Polaren körde lite fylletaxi och bilen blev full rätt fort, kvar stod man utanför då man kom på det lysande förslaget att man kunde sitta på bakluckan :yoparty

Problemet kom senare då någon av de alldeles förfriskade passagerarna kom på att han skulle skoja lite och dra i handbromsen :3freak

Dock var det i ganska lungt tempo men några skrapsår blev det allt :näsblod

Berrkan

Alltid är nått paj
Gick med
23 Jan 2005
Hoj
Aprilia Falco
Sket ner mig 3 gånger samma kväll. Var riktigt dålig i magen (det jobbiga var att det var på en festival)

Snubblade i trappan på väg upp till pendeln på centralen och föll mitt emellan 2 riktigt fräscha tjejer. -Jävla idiot, sa en av dom :)

Ska fylla på när jag kommer på fler

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
när kungen var på besök i piteå under skid-sm så kastade jag en snöboll i huvudet på honom vilket innebar ett bra löp pass i djupsnön med hans gorillor tätt bakom

mellan två hojjar!
Gick med
1 Jul 2003
Hoj
Paus
grömpa skrev:
när kungen var på besök i piteå under skid-sm så kastade jag en snöboll i huvudet på honom vilket innebar ett bra löp pass i djupsnön med hans gorillor tätt bakom

Hahahahahahahaha!!!! :rofl :rofl :rofl :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...