Gottis
West Coast Xtremes
valmers skrev:2492688Ser ut att bli regn.
då kommer inte vi
/solskens åkarna
eller vi. regn får det bliHagheim Motor skrev:2492928Får håpe det blir regn da skal vi vinne racet.
Blir det tørt kommer vi nr 2 bak Fagersjø el
Hagheim Motor
Nu blir det svårt ja rent ut sagt omöjligt för dig att torpedera mig om du inte ens tänker komma dit.Gottis skrev:2492832då kommer inte vi
/solskens åkarna
Hagheim Motor skrev:2492928Får håpe det blir regn da skal vi vinne racet.
Blir det tørt kommer vi nr 2 bak Fagersjø el
Hagheim Motor
Christer Sandelin... mer Dag Finn tycker jag.GSXR1100R skrev:2494250Om ni ser en nervös Christer Sandelin look alike i depån på Lördag så är det valmers som står där med ångest....
GSXR1100R skrev:2493120Nu blir det svårt ja rent ut sagt omöjligt för dig att torpedera mig om du inte ens tänker komma dit.
Är Gottis en torrfjolla
Billiga ursäkter men låt gå då, fast jag tror mest att du är skrajsen att bli frånkörd igen och igen och igen....Gottis skrev:2494696har inte råd med nya regn däck gillar att köra regn men mina regn däck tycker inet om mej efter torr racet på mantorp sen som sagt är vi en pilot kort
GSXR1100R skrev:2494727Billiga ursäkter men låt gå då, fast jag tror mest att du är skrajsen att bli frånkörd igen och igen och igen....
Bussen är lastad, den feta, manliga superbiken är redo och EMR rullar imorgon eftermiddag. Be afraid, be very afraid.GSXR1100R skrev:2494250Efter mycket om och men har vi nu lurat valmers ännu en gång, han har aldrig kört på Anderstorp & hatar dessutom regn, med en manipulerad bild så lurade vi honom att banan mest består av långa raksträckor och några få lågfartskurvor.
Om ni ser en nervös Christer Sandelin look alike i depån på Lördag så är det valmers som står där med ångest....
Farbror kan ju alltid masa sig till Anderstorp och titta. Då får du se både riktiga motorcyklar och en riktig bana. Som motvikt till mopeder och cykelbana, alltså.Neutral skrev:2494292Christer Sandelin... mer Dag Finn tycker jag.
Ska jobba med besiktning åt Veidec på Mantorp i helgen, det är ju dock bara fjuniga 600r, hade gärna kommit och kollat på era feta 1000cc.valmers skrev:2495738Farbror kan ju alltid masa sig till Anderstorp och titta. Då får du se både riktiga motorcyklar och en riktig bana. Som motvikt till mopeder och cykelbana, alltså.
Neutral skrev:2495939Ska jobba med besiktning åt Veidec på Mantorp i helgen, det är ju dock bara fjuniga 600r, hade gärna kommit och kollat på era feta 1000cc.
Mantorp? Ajabaja, där får ingen rättrogen LMS:are sätta sin fot. Hädare!Neutral skrev:2495939Ska jobba med besiktning åt Veidec på Mantorp i helgen, det är ju dock bara fjuniga 600r, hade gärna kommit och kollat på era feta 1000cc.
Illa då blir det ingen besiktning på Mantorp i helgen, för vi är nog bara LMS:are i stort settvalmers skrev:2496464Mantorp? Ajabaja, där får ingen rättrogen LMS:are sätta sin fot. Hädare!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|