ERF 6 Anderstorp 30/9 The last race

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
GSXR1100R skrev:
2494250 Efter mycket om och men har vi nu lurat valmers ännu en gång, han har aldrig kört på Anderstorp & hatar dessutom regn, med en manipulerad bild så lurade vi honom att banan mest består av långa raksträckor och några få lågfartskurvor.

Om ni ser en nervös Christer Sandelin look alike i depån på Lördag så är det valmers som står där med ångest....

Du kan ju hälsa honom att Atlaskurvan även är känd som ”halkhögern”….

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
EMR har givetvis pole position i depån. Depåbox 1 delas med ett annat toppteam, Allt i Däck med Hägerström och Räser-Kim.

EMR vill gärna påpeka för attraktiva tjejer att det går utmärkt att komma förbi på en fika och sitta i knä på försteföraren, tillika EMR Executive Manager. Autograf och grovhångel ingår.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
oscar skrev:
2496656 Du kan ju hälsa honom att Atlaskurvan även är känd som ”halkhögern”….
Opelkurvan är häftigt bankad, får man släpp där så flyger man läääääänge, den bästa kurvan att trilla i är depåkurvan, detta eftersom det står 300 pers vid räcket och kollar, det är bra att synas i media.

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
var är resultaten???
klockan är ju mycke och INTE ett ord skrivet!!!

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
GSXR1100R skrev:
2496881 Opelkurvan är häftigt bankad, får man släpp där så flyger man läääääänge, den bästa kurvan att trilla i är depåkurvan, detta eftersom det står 300 pers vid räcket och kollar, det är bra att synas i media.
Fick framhjulssläpp i igången där förra året.. går ganska fort faktiskt:tummenupp lite intressant:tungan

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
16:de platsför oss i Radial Riders Racing #63 trots 54 snabba team till start:tummenupp

Vi slog tom Fagersjöel :tungan

gamle svarten

Avliden medlem
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
GIXXER 750 -00 såld och en risig sp1:A_00 STULEN
GSXR1100R skrev:
2500877 16:de platsför oss i Radial Riders Racing #63 trots 54 snabba team till start:tummenupp

Vi slog tom Fagersjöel :tungan

det måste vara tryckfelsnisse som vart i farten??? 16:e plats:va hur kan det vara möjligt? den neda förklaringen jag kan tänka mig är: Walmers tog sitt sunda förnuft till fånga och lät GAMLOT va depåhjon hela racet!:D om så är fallet? EMR rules!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
gamle svarten skrev:
2501091 det måste vara tryckfelsnisse som vart i farten??? 16:e plats:va hur kan det vara möjligt? den neda förklaringen jag kan tänka mig är: Walmers tog sitt sunda förnuft till fånga och lät GAMLOT va depåhjon hela racet!:D om så är fallet? EMR rules!
Vad säger du, vi kom på 16:de plats även på Knudan och då körde jag, att valmers fick förmånen att betjänas av högklassig teampersonal denna dag gjorde att t.o.m han lyckades bra.

Troligtvis tog det eld i motorn efter målgång eller nåt...

Bifogat

• DSCF0285.JPG
    DSCF0285.JPG
    73.6 KB · Visningar: 132

RRacer

Medlem
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
PW50
gamle svarten skrev:
2501091 det måste vara tryckfelsnisse som vart i farten??? 16:e plats:va hur kan det vara möjligt? den neda förklaringen jag kan tänka mig är: Walmers tog sitt sunda förnuft till fånga och lät GAMLOT va depåhjon hela racet!:D om så är fallet? EMR rules!

:hihi

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
RRacer skrev:
Du är bänkad 2007 :mad: På bilden ser vi valmers med sin idol Räcer Kim som power nappar under racet.

Bifogat

• DSCF0262.JPG
    DSCF0262.JPG
    70.2 KB · Visningar: 156

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Mumlan är skitsnabb.... på skamkärran.

Bifogat

• DSCF0223.JPG
    DSCF0223.JPG
    73.9 KB · Visningar: 152

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Oturssäsong

Jag körde första stinten, och efter tankningen kände jag mig fortfarande fräsch så jag körde förbi den väntande Humlan och tog ett pass till. När han till slut tog över hojen fick han två varv innan ett lager i lådan rök, vilket (lång historia -> kort)innebar att oljan läckte ur motorn o det var färdigkört! :(
Fick dock äran att en gång jaga ikapp och köra om både Miinin och RacerTobbe (Fagersjö). RacerTobbe tog jag på yttern i karusellen utanför torrspåret, vilket höll på att sluta i bollhavet... :)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
2501188 Du är bänkad 2007 :mad: På bilden ser vi valmers med sin idol Räcer Kim som power nappar under racet.
Kim frågade hur jag kunde vara trött efter mitt första pass. *halvt obegriplig danska* "Hur gammal är du? 23-24?" Tack Kim, du är min stora idol. Du ser ut som 27. :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Vanligtvis är han Räcerföraren Skalman men han förvandlas ibland till partymonstret Skålman, här ser man Skålman i dåligt sällskap, Oboy-Oscar dricker bara starkmjölk.

Bifogat

• DSCF0269.JPG
    DSCF0269.JPG
    73.7 KB · Visningar: 120

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ekologisk Racing?

Här ser vi Rapido #76 joggandes med bajken, tydligen ett starkt miljömedvetande i teamet detta år.

Bifogat

• DSCF0256.JPG
    DSCF0256.JPG
    72.5 KB · Visningar: 83
  • DSCF0257.JPG
    DSCF0257.JPG
    70 KB · Visningar: 84
  • DSCF0221.JPG
    DSCF0221.JPG
    73.9 KB · Visningar: 90

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
2503106 Här ser vi Rapido #76 joggandes med bajken, tydligen ett starkt miljömedvetande i teamet detta år.
Med EMR som racekonsult och med Executive Management i egen hög person i sadlen (OBS, Brånalt-stavning) slog vi givetvis Rap-Ida #76. Med lätthet. Emil #74 lämnade WO. Pinsamt.

lin77

- Kraftig benstomme
Gick med
3 Jun 2004
Hoj
CBR1000RR
Hur gick det med killen som vurpa ut på start o mål rakan?? Såg inge vidare ut.. Vilket team?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!