ERF-kalender 2007

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Problemet är att sponsorerna för en logga på en hoj som ingen ser.. Vill man ha in ordentliga och inte 30 -40 000:- hit o dit så måste man erbjuda exponering.. Men alternativen du räknade upp löt inget vidare :D

Fel, tycker jag, i sverige är 30-40` i sponsorpengar/produkter väldigt mycket PER FÖRETAG. Bättre att ha 10 små goa sponsorer som bara sponsrar för att det är en kul grej. 15-20` är inte mycket pengar för ett företag. Exponering får du om du sponsrar rätt person:D

SESÅ, MITT KONTONR: I WANT - LOADSOFMONEY

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Fel, tycker jag, i sverige är 30-40` i sponsorpengar/produkter väldigt mycket PER FÖRETAG. Bättre att ha 10 små goa sponsorer som bara sponsrar för att det är en kul grej. 15-20` är inte mycket pengar för ett företag. Exponering får du om du sponsrar rätt person:D

:D

Jag har lagt så det räcker på sponsring tycker jag :D

Jo,, jag fattar.. Det ska bli ett toppen år.. med eller utan feta stålar...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro

Ja vi var glada förra året då Bikersneed och några andra hjälpte oss med lite småspons, varje krona som går åt rätt håll räknas, om man siktar på helspons så får man nog köra någon annan tävlingsform.

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Jaha, så när kommer dom 2 sista datumen?????
Vi kan väl gissa vilka banor det blir under tiden, Knutstorp och Mantorp gissar jag.

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
1 rätt hade jag i alla fall.
Knutstorp, samtidigt som SO i Karlskoga dessutom.
Var blir sista racet tro????

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Skulle gissa att sista racet blir på våler, med mantorp som alternativ om det spricker.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Okej... nu fattar jag ingenting men så ska det väl vara...
Nån som är insatt kanske kan förklara. :va

ERF Kalender 2007
Race 1. Anderstorp 12-13 maj. NEC,REC,SP,BOTT (klar)
Race 2. Falkenberg 09-10 juni. NEC,REC,SP,BOTT (klar)
Race 3.
Race 4. Karlskoga 21 juli NEC & SP (klar)
Race 4. Karlskoga 26 juli REC & BOTT (klar)

Race 5. King Knutstorp 8-9 sep NEC,REC,SP,BOTT (klar)
Race 6. Anderstorp 29-30 sep. NEC,REC,SP,BOTT (klar)

Beställde semesterresa igår då jag var säker på att allt var klart med REC i juli. Avresedag den 26/7 Gahhh. :huvet

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000

ERF Kalender 2007
Race 3.

Beställde semesterresa igår då jag var säker på att allt var klart med REC i juli. Avresedag den 26/7 Gahhh. :huvet

Helt logiskt, eftersom Luffaren inte hade 2 dagar i rad ledigt. Bike har väl hyrt dagen innan som vanligt:rolleyes:

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Helt logiskt, eftersom Luffaren inte hade 2 dagar i rad ledigt. Bike har väl hyrt dagen innan som vanligt:rolleyes:
Men vafan, ett klart datum är väl ett klart datum annars får man ju skriva preliminärt? :tummenner Klantigt skött oavsett anledning.

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Men vafan, ett klart datum är väl ett klart datum annars får man ju skriva preliminärt? :tummenner Klantigt skött oavsett anledning.

Men vafan, datumet som var klart är ju inte ändrat!!! Man har endast lagt till ett datum, inte tagit bort eller flyttat! 21/7 var klart och då ska NEC köra. 26/7 är tillagt för REC, inget problem!

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Men vafan, datumet som var klart är ju inte ändrat!!! Man har endast lagt till ett datum, inte tagit bort eller flyttat! 21/7 var klart och då ska NEC köra. 26/7 är tillagt för REC, inget problem!
Ehhh... nähä... den 26/7 är en torsdag... inget problem för då har självklart alla semester. Eller kanske inte.

Om nu alla andra rejs går lördag / söndag så förväntar man sig detta upplägg även i Karlskoga. Dessutom har det inte på något sätt meddelats att det skulle komma ett alternativ 2 datum för REC.

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Hoj
R1 - 04 Raceversion

Nej förvisso är det inte ändrat men en torsdag är det långt ifrån alla som kan komma ifrån lika lätt som en helgdag.

Det positiva är ju att informationen trots allt kom tidigt.:tummenupp

Finns det någon anledning att behöva oroa sig för att det kommer ett race till på en vardag? För då ligger det ju inte direkt i semestertider.

/Urban

moto-gg

motograndgunnar
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
pasini å Yamaha tz 125 98
Hur blir det med rejset på Knutstorp 8-9 september det går ju SO samma helg på Karlskoga och om inte jag minns fel så fick det inte krocka förut för något år sedan?

sir Urban

Gick med
16 May 2004
Hoj
R1 - 04 Raceversion
Det är ju under Bikeweek.
Då är många där ändå....
//
Benny

Japp jag vet, personligen är jag inte orolig för det racet. Är mer orolig för att det sista inte blir en helgdag.

Hur som helst så är det ju bra att informationen kommer nu. Datumen som är satta för Knutstorp finns det risk att de ändras tro? Det står ju klar på hemsidan då borde man kunna planera efter det med?

/Urban

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Verkar helknasigt.... Många kör ju både SO / ERF
Själv väljer jag nog SO i det här läget.....

Hoppas fortfarande på att det datumet ändras och att det blir MANTORP... och inte Våler....

//
Benny

Hur blir det med rejset på Knutstorp 8-9 september det går ju SO samma helg på Karlskoga och om inte jag minns fel så fick det inte krocka förut för något år sedan?

sir Urban

Gick med
16 May 2004
Hoj
R1 - 04 Raceversion
Jag visste inte att så gam..."erfarna" människor som du vara uppe så här sent? hadedetfunnitsenjagduckarnusmlieyhadejaganväntden

Japp jag håller med till 100% om Mantorp. Är ganska mycket längre till Våler och Mantorp är ju flertalet nöjda med.

/Urban

Verkar helknasigt.... Många kör ju både SO / ERF
Själv väljer jag nog SO i det här läget.....

Hoppas fortfarande på att det datumet ändras och att det blir MANTORP... och inte Våler....

//
Benny

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro

ERF Kalender 2007
Race 3.

Välkommen till Svensk RR, här kan man inte boka upp sig på annat håll under säsongen. Bara att ringa och avboka paraplydrinkarna och solstolen. :D

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Sista racet kommer upp på ERF.nu i kväll eller inatt. Blir varken våler eller mantorp:näsblod

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...