Har inte haft tid att fundera så mkt över det, några -Aha! några -opps, några , det var nära! Framdäcket /bakdäcket släppt någon gång. Bil svängt ut framför en, cyklist vinglat, mc förare blåst förbi en tokigt, riskkalkyl har jag inte gjort annat än man vet att olyckan KAN lura bakom hörnet..
Det svåraste att kringå, är ju om man blir påkörd bakifrån, eller om man kör om i 2 filigt och en bilist byte körfält utan att se en eller ge tecken när man är jämte, det är ju något man aldrig kan påverka, men det mesta övriga som händer med hojen när man kör och framförvarande trafik så har man stora möjligheter att påverka utgången.
Koncentration?? Tror ALDRIG jag är så fokuserad och närvarande som när jag är på hojen. Stor överlevnadsfaktor är att man inte sitter och är såskopp i skallen när man kör...
Det svåraste att kringå, är ju om man blir påkörd bakifrån, eller om man kör om i 2 filigt och en bilist byte körfält utan att se en eller ge tecken när man är jämte, det är ju något man aldrig kan påverka, men det mesta övriga som händer med hojen när man kör och framförvarande trafik så har man stora möjligheter att påverka utgången.
Koncentration?? Tror ALDRIG jag är så fokuserad och närvarande som när jag är på hojen. Stor överlevnadsfaktor är att man inte sitter och är såskopp i skallen när man kör...
Last edited: