Mum!n
Ny medlem
Jag vill också åka i gäng.
Finns det inga som kör motard i E-tuna?
ja e på o köra lite motard, lite halv tråkigt ibland o tuffa runt själv...men beror på hur du kör gillar inte att touring åka om dagarna
Jag vill också åka i gäng.
Finns det inga som kör motard i E-tuna?
Snackade med 2st polare igår om att ta en tur på Söndag 20/4 bara för att få åka lite. Så finns det några fler som är sugna på att hänga med så kan vi ju fixa så att vi möts någonstans. Ju fler ju roligare
Snackade med 2st polare igår om att ta en tur på Söndag 20/4 bara för att få åka lite. Så finns det några fler som är sugna på att hänga med så kan vi ju fixa så att vi möts någonstans. Ju fler ju roligare
Tidpunkt?
// M
Runt 12-13 snackade vi om men vet inte exakt än. Sugen att hänga på så kan vi ju bestäma tid å plats.
Åker ni förbi Strängnäs vid 15:00 eller strax därefter så hakar jag och förmodligen ett par till gärna på.
Runt 12-13 snackade vi om men vet inte exakt än. Sugen att hänga på så kan vi ju bestäma tid å plats.
Vart brukar ni träffas någonstans då? Tänkte försöka ta mig över dit isåntfall. Säg tid å plats så ska jag/vi försöka ta oss dit.
Imorgon är det Ugglangrillen kl, 15 som gäller. Ugglans park mitt i "stan"
Bara Superman och jag som är klara änsålänge men kan bli fler.
Skitkul om du/ni kan komma.
Just nu drar jag bara runt i stan och industriområden och övar lite bakhjul. Jag har bara hunnit kört hojen 4 gånger sedan jag köpte den så jag är ingen gud direkt, men det är grymt kul.
Du då Mum!n... är du en sån som bara sliter på ett däck i taget?
Hallå allla ....som "ny" i Eskilstuna så vill man ju gärna ut och lära känna nya vägar och folk så har ni tid att guida mig en stund så kan vi köra på sen ;-).
Med andra ord jag saknar folk att åka tillsammans med och kan inga vägar här i trakten.
PM eller tråden blir bra ;-)
Vill gärna åka ut en sväng idag fredag
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA