Eskilstuna-körningar

RobinS

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ingen
Har ni någe bra tips på lite längre turet här från Eskilstuna, typ sthlm skärgård, bra vägar dit eller så?
 

Bartin

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2006
Ort
Eskilstuna City
Hoj
Suzuki: Naken Skurk 6.0dl -95
Gamla vägen mot södertälje, där tar du gamla södertäljevägen mot tungelsta. Stanna på Café Rosenhill (Södertälje väg 225), sedan slingerbilten ( http://youtube.com/watch?v=nhkQLMpflZM ), mot tungelsta.
Sedan blir d lite tråkigt, transport sträcka mot nacka-ekerö.
Här blir d lite trevligare igen, ta sikte mot waxholm, lite kurvigt å skog runtomkring, blir 2 hopp med båt om jag inte minns fel(gratis). I waxholm blir d bogesund´s repan( http://youtube.com/watch?v=-9l9JOlxl7Y ), sedan han du tråkvägen hem, stanna en sväng i hufudstaden å ta en kopp the. tror den blir runt 30-40mil, så d tar några minuter.
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Tillbaka i stan igen efter att man varit borta och jobbat så nu är man sugen att gasa lite är det någon som ska ut o gasa idag? själv funderade man på att dra över till persåker idag ( dom har ju sina traditionella onsdags fika som drar igång idag) och så hade jag tänkt att gasa lite innan och efter bara för skoj skull.

Någon annan som är sugen att köra lite ihelgen?
 

Kaipan

Det var inte jag
Gick med
9 May 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
hojlös :(
Tillbaka i stan igen efter att man varit borta och jobbat så nu är man sugen att gasa lite är det någon som ska ut o gasa idag? själv funderade man på att dra över till persåker idag ( dom har ju sina traditionella onsdags fika som drar igång idag) och så hade jag tänkt att gasa lite innan och efter bara för skoj skull.

Någon annan som är sugen att köra lite ihelgen?


Jag är sugen att åka på söndag. Kan tyvärr inte åka dom andra dagarna i helgen.
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Söndag vet jag inte om jag kan än har lite inplanerat då men om jag får tid över så hänger jag gärna med på en sväng.

Onsdagen den 11/6 tänkte jag och 2st polare dra över till nyköping en sväng dom har tydligen lite små träffar där nere i hamnen då , så är det någon som är sugen att hänga på då så är det bara att säga till så bestämmer vi tid och plats.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top