Eskilstuna-körningar

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Det är bra kaipan var ju ett tag sen vi åkte sist. 4st iallafall

Inga mer? kom igen nu måste ju få iordning på lite åkande här i stan.
 

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Onsdagen den 11/6 tänkte jag och 2st polare dra över till nyköping en sväng dom har tydligen lite små träffar där nere i hamnen då, så är det någon som är sugen att hänga på då så är det bara att säga till så bestämmer vi tid och plats.

Onsdags turen till nyköping låter lockande. Jag hänger gärna med.

Vilken väg åker ni ner isf:va kanske kunde sammanstråla om intresse finns:)
 

Kaipan

Det var inte jag
Gick med
9 May 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
hojlös :(
Det är bra kaipan var ju ett tag sen vi åkte sist. 4st iallafall

Inga mer? kom igen nu måste ju få iordning på lite åkande här i stan.

Jepp det var ett bra tag sen sist vi åkte.
Vilken tid tänkte ni åka iväg till Nyköping på onsdag?
Vilken väg tänkte ni åka? Ska vi försöka ta någon väg så att vi kan möta upp några från Katrineholm, det skulle vara skoj.
 

Dempen

Ja e de bästa ja vet
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RA
Tja ba....

ni kan ju skriva in i strängnäsåkartråden om ni ska åka till Nyköping...

kanske hakar på...
 

Kaipan

Det var inte jag
Gick med
9 May 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
hojlös :(
Min hoj vägrade starta imorse när jag skulle åka till jobbet, batteriet var heldött av någon anledning. Fast jag har helt nytt batteri för säsongen.
Hoppas att jag får igång den tills imorgon onsdag. Så att jag kan åka med till Nyköping.
Får ta och ladda batteriet ikväll.
 

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Om nån skulle vara intresserad av lite hojåkning i eftermiddag så kommer det ett antal hojar från fd LakritsRemsan och möter upp på Statoil Västerleden idag klockan 13:45.
Planen är att ta en tur i närområdet. Så det är bara att dyka upp om hojåkarsuget infinner sig.
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Om nån skulle vara intresserad av lite hojåkning i eftermiddag så kommer det ett antal hojar från fd LakritsRemsan och möter upp på Statoil Västerleden idag klockan 13:45.
Planen är att ta en tur i närområdet. Så det är bara att dyka upp om hojåkarsuget infinner sig.

Synd att man såg det här så sent annars hade jag varit på.
 

kille69a

Fånga dagen!
Gick med
5 Dec 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
-99 suzuki GSXR750
Mmm..missade meddelandet, annars hade jag antagligen dykt upp....bättre lycka nästa gång :-S
/L
 

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Jag gör ett till försök här, dock så är jag min vana trogen och är sent ute :rolleyes: .

Idag kommer folket från Lakritsremsan ta en tur som högst troligt kommer gå mot Skokloster. Samling i Västerås vid OKQ8-macken på Norrleden vid Finnslätten kl 11. http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...Pv1AbrkL9e0sp29vGyorw%253d%253d&Vkid=21186694

Jag kommer vänta vid OK Västerleden i Eskilstuna klockan 10:00 så om någon dyker upp så kan vi åka i samlad trupp.
 

johanj

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2006
Ort
I skogen
Hoj
ZX12R
Jag gör ett till försök här, dock så är jag min vana trogen och är sent ute :rolleyes: .

Idag kommer folket från Lakritsremsan ta en tur som högst troligt kommer gå mot Skokloster. Samling i Västerås vid OKQ8-macken på Norrleden vid Finnslätten kl 11. http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...Pv1AbrkL9e0sp29vGyorw%253d%253d&Vkid=21186694

Jag kommer vänta vid OK Västerleden i Eskilstuna klockan 10:00 så om någon dyker upp så kan vi åka i samlad trupp.


Vi är ett par stycken som åker från E-tuna mot Vaxholm vid 11-tiden och kommer passera skokloster..
Så du är inte den enda som är sent ute.:)
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Samling 10:45 Lördag vid Hemköp (Eskilshem) för vidare körning mot s-näs där det förhoppningsvis dycker upp lite folk som ska med, än så länge är det bara en person som ska med som jag vet. Sen blir det gasa av för dom som vill. Vill man inte gasa så väntar vi givetvis in dom som vill ta det mer försiktigt. Ju fler ju roligare.:squid
 

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Samling 10:45 Lördag vid Hemköp (Eskilshem) för vidare körning mot s-näs där det förhoppningsvis dycker upp lite folk som ska med, än så länge är det bara en person som ska med som jag vet. Sen blir det gasa av för dom som vill. Vill man inte gasa så väntar vi givetvis in dom som vill ta det mer försiktigt. Ju fler ju roligare.:squid

Det hade vart trevligt att åka med. Men jag kom precis hem ifrån en 2 veckors jobbresa, så jag bör umgås lite med sambon för att få lite pluspoäng. Men skriv gärna igen om det är nått på G.
 

Crank

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
Nada
Bra initiativ! Som sagt, skriv gärna när det är nåt på G. Nån gång ska det väl passa för en annan :banana
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
Någon som är sugen på lite motardbus ihelgen? jag och en till tänkte dra ut om vädret tillåter.
 

Kaipan

Det var inte jag
Gick med
9 May 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
hojlös :(
Tänkte åka till Funbike i Västerås på tisdag kväll. Provkörning av Nya hojar och Arai hjälmar den 25,26 och 27 Maj från kl 10-20 varje dag. Någon som är sugen på att åka med? Tänkte åka runt 17tiden men även andra tider passar bra
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top