Onsdagen den 11/6 tänkte jag och 2st polare dra över till nyköping en sväng dom har tydligen lite små träffar där nere i hamnen då, så är det någon som är sugen att hänga på då så är det bara att säga till så bestämmer vi tid och plats.
Onsdags turen till nyköping låter lockande. Jag hänger gärna med.
Det är bra kaipan var ju ett tag sen vi åkte sist. 4st iallafall
Inga mer? kom igen nu måste ju få iordning på lite åkande här i stan.
Vilken väg åker ni ner isf kanske kunde sammanstråla om intresse finns
Putte har du kvar samma mobil nummer?
Om nån skulle vara intresserad av lite hojåkning i eftermiddag så kommer det ett antal hojar från fd LakritsRemsan och möter upp på Statoil Västerleden idag klockan 13:45.
Planen är att ta en tur i närområdet. Så det är bara att dyka upp om hojåkarsuget infinner sig.
Jag gör ett till försök här, dock så är jag min vana trogen och är sent ute .
Idag kommer folket från Lakritsremsan ta en tur som högst troligt kommer gå mot Skokloster. Samling i Västerås vid OKQ8-macken på Norrleden vid Finnslätten kl 11. http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...Pv1AbrkL9e0sp29vGyorw%253d%253d&Vkid=21186694
Jag kommer vänta vid OK Västerleden i Eskilstuna klockan 10:00 så om någon dyker upp så kan vi åka i samlad trupp.
Samling 10:45 Lördag vid Hemköp (Eskilshem) för vidare körning mot s-näs där det förhoppningsvis dycker upp lite folk som ska med, än så länge är det bara en person som ska med som jag vet. Sen blir det gasa av för dom som vill. Vill man inte gasa så väntar vi givetvis in dom som vill ta det mer försiktigt. Ju fler ju roligare.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|