Eskilstunabor!!!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fakk! Nu har jag ju gathoj men att cruisa stan o försöka sne snygg ut är för lätt då jag har den snyggaste hojen ;) haha.. skojjar (inte).. :p argh! hursomhelst!

Har hört att det är en viss samling på Onsdagar i stan men resten av veckan då? Ska man köra runt ensam?

Tror det blir o cruisa lite idag igen då det är sol ute o grejer...

Men tjoa till här om bor i etuna eller omnejd o vill dra ihop en körning!

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Swedie skrev:
Fakk! Nu har jag ju gathoj men att cruisa stan o försöka sne snygg ut är för lätt då jag har den snyggaste hojen ;) haha.. skojjar (inte).. :p argh! hursomhelst!

Har hört att det är en viss samling på Onsdagar i stan men resten av veckan då? Ska man köra runt ensam?

Tror det blir o cruisa lite idag igen då det är sol ute o grejer...

Men tjoa till här om bor i etuna eller omnejd o vill dra ihop en körning!

Vi kan väl mötas på halva vägen?

:7peta

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
JA!!!
Vi kan köra väg 250 (kolsva) den är halvvägs va? Körde den i måndags morse. Det är nästan 6 mil ren kärlek i form av asfalt! :D

Jag hör av mig när jag har hojen här igen någon kväll. Måste skaffa någon typ av larm och ta med basebollträt först. :fatta! Tjuvjävlar!

Hejs!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
duckie skrev:
Vi kan väl mötas på halva vägen?

:7peta
Halvvägs tills vadå? :p hehe

racepepps! väg 250? eh.. hmm. vilket håll? är det högfartsjox? jag är på på att köra.. plinga 070 3765691.. (inga andra får ringa.. ) :D

Det är onsdag idag.. men idag regnar det o det är allmänt ruttet. typiskt... blir o sitta inne o uggla eller nått.

Robban_C

Gubbfan åker knarr!
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Bimota KB1 -79, Katana 1168 turbo -82.
Jajaja. Jag SKA åka till garaget och sätta ihop knarren så jag kan köra!
Alldeles strax, jag lovar! :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
du ska det! hmm.. om det inte regnar järnet så ska jag komma förbi o visa hur en hoj ska se ut ;) närå! din kommer nog se vacker ut så snart den blir målad, för det är den väl inte!

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
Swedie skrev:
Halvvägs tills vadå? :p hehe

racepepps! väg 250? eh.. hmm. vilket håll? är det högfartsjox? jag är på på att köra.. plinga 070 3765691.. (inga andra får ringa.. ) :D

Det är onsdag idag.. men idag regnar det o det är allmänt ruttet. typiskt... blir o sitta inne o uggla eller nått.

Den är nog lika kul från båda hållen... Jag har dock bara kört den norrifrån två ggr hittils. Och den ena gången var det med övningskörningsskylt och en mycket effektiv bromskloss bakom... (TACK Laila!)

Man kanske skulle ta en sväng med bilen för att reka.... risken är väl att man får för kul bara!!!
Har med andra ord inte bågen här längra denna vecka... suck!

660

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
MZ Baghira, TZR660, 916, RGV686 mm
TERMINATOR skrev:
Har dom öppnat motorvägen utanför e-tuna efter olyckan med bensinbilen?
Igårkväll var det inte öppet, tror dock det beror på vägbygget vid Strängnäs.
Jag vill oxå ut och åka!! Råkade svänga förbi gamla busstationen (är det väl..?) en onsdag kl 18.00 för ngr veckor sen, å där stod ju massor av hojar som precis skulle rulla iväg. Alltså hakade jag på, sist i kön, utan att pratat med nån om vart det skulle köras. Det var inte roligt. Jag avvek efter några mils kö-körning när det skulle fikas...
Nästa vecka ska det väl bli bra väder eller..? Då jäklar..
/660

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Det är ju skit att åka gammla vägen det tar så mycket tid, dom stängde vägen för att sanera besinen det fan tydligen något känsligt vatten drag i närheten.
Swiitii för fan släpp sargen och kom in i matchen, en bensin bil görde in i ett brofundament för 4 veckor sedan mellan E-tuna och strängnäs och 10 000 liter soppa hamnade i marken. hehe visst är det bra med internet man kan läsa om nyheter mm mm mm :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
jag läser inte nyheterna. Det är bara en massa negativt skit i dom. Iofs har jag virit omnämnd i lokala tidningen ang. min RR karriär.. jää. =)

jo märkte att motorvägen var avstängd mot strängnäshållet, men visste inte varför. Så jag släppte ner framhjulet.... :rolleyes:

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
väg 250

VARNING kör inte vägen mellan köping-kolsva nu på några dagar,, rena rama lervällingen på 2 ställer a 1km styck,, tur jag åkte bil där ,,(det regnade ute).
vänta tills efter helgen så e det kanske bättre.
mvh: Jocke i köping

raceman_peps skrev:
JA!!!
Vi kan köra väg 250 (kolsva) den är halvvägs va? Körde den i måndags morse. Det är nästan 6 mil ren kärlek i form av asfalt! :D

Jag hör av mig när jag har hojen här igen någon kväll. Måste skaffa någon typ av larm och ta med basebollträt först. :fatta! Tjuvjävlar!

Hejs!

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
TERMINATOR skrev:
Har dom öppnat motorvägen utanför e-tuna efter olyckan med bensinbilen?

Nej det är avstängt fortfarande.
Men det såg ut som de började bli färdiga när jag åkte förbi Härad idag.
Tror de sa att de skulle öppna den 6/9 men nu håller de på med ombyggnaden runt Strängnäs också.

Men om någon månad kan man vrida på gasen i Eskilstuna och släppa tidigast i Södertjälje tror jag.

Swidii vi kan inte åka nu.. det regnar ju katter och hundar! :huvet

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...