jra_racing
Enduro rider
När drar onsdags åkningen igång igen någon som vet typ? Vore kul att börja åka lite seriöst snart
Hightuned skrev:Grävde i mina gamla Finlandsbilder och bjuder på den här, så ni förstår konceptet?
Swedie skrev:Fakk! Nu har jag ju gathoj men att cruisa stan o försöka sne snygg ut är för lätt då jag har den snyggaste hojen haha.. skojjar (inte).. argh! hursomhelst!
Har hört att det är en viss samling på Onsdagar i stan men resten av veckan då? Ska man köra runt ensam?
Tror det blir o cruisa lite idag igen då det är sol ute o grejer...
Men tjoa till här om bor i etuna eller omnejd o vill dra ihop en körning!
hojen är avställd tyvärr. typiskt. och denna tråden är apgammal.sporTlovEr skrev:Kom annars en sväng till Järnvägsstationen i Västerås och följ med på onsdagskörningen där(Onsdagsåka tråden på Lakritsremsanssektionen) Samlas 18:00, kom itid , med bensin i hojen!
Swedie skrev:hojen är avställd tyvärr. typiskt. och denna tråden är apgammal.
Vart ju en ganska rolig runda det däroakhammer skrev:Imorgon så blir det en sväng från Etuna, via omvägar till strömsholm för en fika. Innan iallafall jag börjar jobba.....liksom sista körningen på semestern.
Vi kör kl 14 ifrån Hemköp Smeden....det blir första vänster när man kommer in från stora rondellen in mot Eskilstuna centrum....
Pär
Japp, det är en liten favorit, ska testa ditt tips nu i veckan tänkte jag, vid väder så klart. Mot Ärla kyrka......fireblade skrev:Vart ju en ganska rolig runda det där
Kan bara hålla med, kör man först mot malmköping och viker strax innan av mot hällerforsnäs och fortsätter mot hållsta, där kör man mot julita(katrineholm).2ono skrev:Kört idag förbi hållsta mot Äs lv 214? sedan kör ett par mil mot St sundby (transport) avtag mot västermo fantastisk rolig krokväg ända fram till arboga ca 15-20 mil
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|