Eskilstunabor!!!

jra_racing

Enduro rider
Gick med
10 May 2004
Hoj
Husqvarnor
När drar onsdags åkningen igång igen någon som vet typ? Vore kul att börja åka lite seriöst snart

Göran

Med lem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CB1000R, BSA 650 -67.
Hightuned skrev:
Grävde i mina gamla Finlandsbilder och bjuder på den här, så ni förstår konceptet?

Ursäkta urspårningen, men kan vi få se en bild på dig och ditt nya fina får....
:arsele

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
Hojen här i byn!

Så om någon vet om några lämpliga irrfärder och vill ha sällskap på kvällarna så hör av er.
Jag kommer att rulla troligen varje kväll i alla fall men fler skadar ju inte...

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Swedie skrev:
Fakk! Nu har jag ju gathoj men att cruisa stan o försöka sne snygg ut är för lätt då jag har den snyggaste hojen ;) haha.. skojjar (inte).. :p argh! hursomhelst!

Har hört att det är en viss samling på Onsdagar i stan men resten av veckan då? Ska man köra runt ensam?

Tror det blir o cruisa lite idag igen då det är sol ute o grejer...

Men tjoa till här om bor i etuna eller omnejd o vill dra ihop en körning!

Kom annars en sväng imorrn kväll, till Järnvägsstationen i Västerås och följ med på onsdagskörningen där(Onsdagsåka tråden på Lakritsremsanssektionen) Samlas 18:00, kom itid , med bensin i hojen!

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
sporTlovEr skrev:
Kom annars en sväng till Järnvägsstationen i Västerås och följ med på onsdagskörningen där(Onsdagsåka tråden på Lakritsremsanssektionen) Samlas 18:00, kom itid , med bensin i hojen!
hojen är avställd tyvärr. typiskt. och denna tråden är apgammal.

oakhammer

Carpe Diem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Fireblade
körning?

Imorgon så blir det en sväng från Etuna, via omvägar till strömsholm för en fika. Innan iallafall jag börjar jobba.....liksom sista körningen på semestern.
Vi kör kl 14 ifrån Hemköp Smeden....det blir första vänster när man kommer in från stora rondellen in mot Eskilstuna centrum....
Pär

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
oakhammer skrev:
Imorgon så blir det en sväng från Etuna, via omvägar till strömsholm för en fika. Innan iallafall jag börjar jobba.....liksom sista körningen på semestern.
Vi kör kl 14 ifrån Hemköp Smeden....det blir första vänster när man kommer in från stora rondellen in mot Eskilstuna centrum....
Pär
Vart ju en ganska rolig runda det där :)

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Det ryktas om nån tur med start Etuna ikväll? Det blir första ggn Cale o jag åker tillsamans sen olyckan för 1 år och 2 månader sedan :hoppa :hoppa :hoppa

p.s. Oakhammer, vilken otroligt jobbig avatar du har :whip

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Hmm.. jag vill också åka.
Riktigt gött väder ute nu ju

Hoppas på att man får en uppkörningstid snart

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Hmm, den eländige Cale skulle ha kommit hem nu, det är han som hade koll på vilka som skulle åka o jag får inte tag på honom! Hoppas vi kan mötas upp nånstans vid 18... Var brukar ni mötas? :confused: Jag är ju bara en vilsen Stockholmare här i Etuna...

Edit: ...med en karta :crash Nu kom han hem :) Samling McD som vanligt? frågar han.

Last edited:

oakhammer

Carpe Diem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Fireblade
körning?

Aj faen, va jobbigt att man var upptagen....
Ska dock köra en sväng imorgon på dagen....jag måste vara hemma innan 17.00
Är någon sugen på en dagstur, så är det bara att skicka Pm, eller skriva här.

MC Doktorn

Guest
Rolig krokväg

Kört idag förbi hållsta mot Äs lv 214? sedan kör ett par mil mot St sundby (transport) avtag mot västermo fantastisk rolig krokväg ända fram till arboga ca 15-20 mil :tummenupp

oakhammer

Carpe Diem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Fireblade
2ono skrev:
Kört idag förbi hållsta mot Äs lv 214? sedan kör ett par mil mot St sundby (transport) avtag mot västermo fantastisk rolig krokväg ända fram till arboga ca 15-20 mil :tummenupp
Kan bara hålla med, kör man först mot malmköping och viker strax innan av mot hällerforsnäs och fortsätter mot hållsta, där kör man mot julita(katrineholm).
Kör sen över hjälmaresund och passera korsningen vid stora sundby. Efter den tar man vänster mot västermo och kommer ut vid arboga.
Kör genom Köping mot Västerås, men tag ej e18. Då kommer man bak vägen till strömsholm.
Vill man fortsätta där, så kör förbi och ut till korsning på väg 53. Kör rakt fram mot rytterne och kommer in vid hamnen västerås.
Mycket fin väg

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
Körsugna?

Hej på er!
Jag har för att dra ut lite på säsongen och MC åkandet tagit upp hojen hit till jobbet denna vecka. Så om det finns några körsugna sporthojare som kan tänka sig att ta en eller flera kvällsturer så hör av er! Vädret går ju inte att klaga på precis...

Vägbeskrivningen ovan testar jag gärna!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...