Laverda750
Ny medlem
oakhammer skrev:2106539Klart man kör....ska vi ta en sporthoj eskilstuna sväng på onsdag runt 18.00 från Hemköp smeden ?
Mvh Pär
Var vid hemköp men var var alla hojåkare
oakhammer skrev:2106539Klart man kör....ska vi ta en sporthoj eskilstuna sväng på onsdag runt 18.00 från Hemköp smeden ?
Mvh Pär
Laverda750 skrev:2118985Var vid hemköp men var var alla hojåkare
Då var det dig jag mötte på vägen dit. jag var där 2 minuter över.oakhammer skrev:2119372Jag var där till 18.00... men drog prick för att hinna med något annat gäng...
Det var ingen där då....och jag stog vid infarten bredvid rondellen....så alla borde sett mig....
CHIPPEN_no1 skrev:2122439ingen härifrån som åkte förbi mig och 3 kompisar när vi stod ute vid barva rakan i onsdags kväll? va 2-3 hojar som damma förbi under tiden vi va där och lekte...
oakhammer skrev:2122485Det var nog vi ...... jag och en från stränkan och en från mariefred..
Orange cbr, svart tl1000 och en grön ninja .... och sen mötte vi en Busa som nog höll närmare 300....eller nåt.....fort gick det...
Vi rejsade lite.....he he
Vart stog ni?? Eller var det ni som körde i skogen???
dukewheelies skrev:2122503Från Mariefred?
Bor själv i närheten!
Hör gärna av er så kanske vi blir fler som åker....oakhammer skrev:2122531Kör ofta förbi skitiga bullen, och tar en fika....vi är ett gäng som kör mycket runt tuna,stränkan och m-frd...
dukewheelies skrev:2122540Hör gärna av er så kanske vi blir fler som åker....
oakhammer skrev:2122548Försöker styra upp det så gott det går...vi vill alltid vara fler...men det är mycket...."KLart man ska med" .....sen står man som en idiot och väntar..
nej vi körde på vägen... jag åkte min Svart/gula gixxerT sen var det en blå R1:a en röd VFR och en svart/grå gixxer 750, alltid kul med fler som åker kolla in i våran tråd så får vi försöka styra upp lite åkning!oakhammer skrev:2122485Det var nog vi ...... jag och en från stränkan och en från mariefred..
Orange cbr, svart tl1000 och en grön ninja .... och sen mötte vi en Busa som nog höll närmare 300....eller nåt.....fort gick det...
Vi rejsade lite.....he he
Vart stog ni?? Eller var det ni som körde i skogen???
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|