Eskilstunabor!!!

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
ok, ska hem från jobbet i sthlm till Örebro i morrnbitti, då vet man vad man har att vänta sig

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
hemvändare.

kör över järna/gnesta/malmköping istället då,,,,,det enda du behöver göra är att ta E4:an söderut vid södertelje ett par mil o sedan svänga av. längre men roligare oavsett fordon.

TERMINATOR skrev:
ok, ska hem från jobbet i sthlm till Örebro i morrnbitti, då vet man vad man har att vänta sig

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
zyklon säg till om det ska köras! Jag vill ut o träna lite wheelisar o sånt inför målgång på Gelleråsen i helgen då det är SO final. Tänkte ta hem 1sta platsen :rolleyes: Gjorde en wheelie över mållinjen på Sviestad men den blev inge bra.

Robban_C

Gubbfan åker knarr!
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Bimota KB1 -79, Katana 1168 turbo -82.
Swedie skrev:
... din kommer nog se vacker ut så snart den blir målad, för det är den väl inte!
Nänä. Den ser för jävlig ut. Sådan hoj sådan ägare!

TERMINATOR:
Det var 27 000 liter som spillde ut. 20 000 lyckades dom suga upp genom grävda brunnar men resten följer med de schaktmassor (tror det var 3500 m3)dom tar bort. 2500 m2 motorväg åkte dom på att asfaltera om.
Vilken jävla smäll det ska ha vart! Dom blev tvungna att asfaltera om på bron eftersom det stänkte upp så mycket soppa att till och med asfalten ovanpå bron blev förstörd! Och inte tog det eld heller!
Tydligen har naturen klarat sig riktigt bra och det får man ju vara glad över.
//En som läser tidningar. Ibland.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Som sickan: Vicken järla smäll! :D

Ack! Så äre nån som ska ut o köra i / runtom Etuna? funderar på att dra en sväng men vet inte vart... vill gärna testa på nya vägar.

oakhammer

Carpe Diem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Fireblade
Swedie skrev:
Som sickan: Vicken järla smäll! :D

Ack! Så äre nån som ska ut o köra i / runtom Etuna? funderar på att dra en sväng men vet inte vart... vill gärna testa på nya vägar.

Kan dra en repa imorgon(tisdag 6/9) vid väder.....vet inte så mycket bra väg dock. Men lite improvisation funkar ofta...

vid gamla busstationen(parkeringen mittemot kloster kyrka) kl 17.00-17.10 så drar jag en repa mot stränkan.

Ooppss...hockey...ändrad tid :)

Last edited:

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Har en väldigt rolig historia från en Finlandskryssning om Eskilstunabor, vågar dock inte dra den då flickan ifråga kanske är Swedes syrra eller liknande och han kaske blir sur och slänger ut mig från forumet?

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Hightuned skrev:
Har en väldigt rolig historia från en Finlandskryssning om Eskilstunabor, vågar dock inte dra den då flickan ifråga kanske är Swedes syrra eller liknande och han kaske blir sur och slänger ut mig från forumet?

Alla i E-tuna är mer eller mindre släkt.

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
twinner skrev:
Alla i E-tuna är mer eller mindre släkt.

Brukar vara så i småstäder, det första jag lärde mig när jag flyttde från Malmö till Nynäshamn är att alla är släkt med varandra så snacka inte skit om någon. :D

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Hightuned skrev:
Brukar vara så i småstäder, det första jag lärde mig när jag flyttde från Malmö till Nynäshamn är att alla är släkt med varandra så snacka inte skit om någon. :D

Berätta historien nu! :banana

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
Hightuned skrev:
Har ingen syrra så berätta nu :)

FÖR ALLA

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Grävde i mina gamla Finlandsbilder och bjuder på den här, så ni förstår konceptet?

Bifogat

• Ren.jpg
    Ren.jpg
    97.1 KB · Visningar: 115

gamle svarten

Avliden medlem
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
GIXXER 750 -00 såld och en risig sp1:A_00 STULEN
Hightuned skrev:
Grävde i mina gamla Finlandsbilder och bjuder på den här, så ni förstår konceptet?

jävligt kul för oss söder om Gävle... :rofl men ni andra ovanför Gävle? småkåt? :D

sorry! kunde inte låta bli! :pannkyss

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...