TERMINATOR skrev:ok, ska hem från jobbet i sthlm till Örebro i morrnbitti, då vet man vad man har att vänta sig
Nänä. Den ser för jävlig ut. Sådan hoj sådan ägare!Swedie skrev:... din kommer nog se vacker ut så snart den blir målad, för det är den väl inte!
Swedie skrev:Som sickan: Vicken järla smäll!
Ack! Så äre nån som ska ut o köra i / runtom Etuna? funderar på att dra en sväng men vet inte vart... vill gärna testa på nya vägar.
Hightuned skrev:Har en väldigt rolig historia från en Finlandskryssning om Eskilstunabor, vågar dock inte dra den då flickan ifråga kanske är Swedes syrra eller liknande och han kaske blir sur och slänger ut mig från forumet?
twinner skrev:Alla i E-tuna är mer eller mindre släkt.
Hightuned skrev:Brukar vara så i småstäder, det första jag lärde mig när jag flyttde från Malmö till Nynäshamn är att alla är släkt med varandra så snacka inte skit om någon.
Anneli skrev:Berätta historien nu!
Hightuned skrev:Har nog redan sagt för mycket redan den innehåller även en annan person här på forumet som nog inte skulle uppskatta att jag drar den?
Anneli skrev:
Har ingen syrra så berätta nuHightuned skrev:Har en väldigt rolig historia från en Finlandskryssning om Eskilstunabor, vågar dock inte dra den då flickan ifråga kanske är Swedes syrra eller liknande och han kaske blir sur och slänger ut mig från forumet?
Hightuned skrev:Om du insisterar så.
Hightuned skrev:Grävde i mina gamla Finlandsbilder och bjuder på den här, så ni förstår konceptet?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|