Ja möjligt.Som sagt, vi får se.
Jag tror att de senaste turerna markant ökar risken för att vi får tillbaka Morgan, Strandhäll eller vilka stjärnor nu vänstern kan vaska fram nästa gång.
Ja möjligt.Som sagt, vi får se.
Jag tror att de senaste turerna markant ökar risken för att vi får tillbaka Morgan, Strandhäll eller vilka stjärnor nu vänstern kan vaska fram nästa gång.
Frågan skall ju egentligen ställas till regeringspartierna, väljarna och kanske även SD själva.
Du verkar mest missnöjd med det mesta idag om jag får tycka till.Frågan skall ju egentligen ställas till regeringspartierna, väljarna och kanske även SD själva.
Om han sitter kvar i riksdagen eller inte har ingen större betydelse för mig. Själv bryr jag mig mest om förutsättningarna för nuvarande regering att genomföra sin politik liksom att undvika att få tillbaka en rödgrön regering under överskådlig tid. Inte i något av de avseendena kan jag se att agerandet från SD, nu och under valrörelsen, bidragit till att förbättra de förutsättningarna. Inte för att vad jag själv tycker har så stor betydelse, men jag tror framför allt att det är rätt så rejäl uppförsbacke för SD att återupprätta förtroendet hos de som de måste ha förtroendet från.
Ok, men läs Paula Bieler Erikssons analys istället då. Hon har relevanta synpunkter (och erfarenheter inifrån). (Obs: läs hela tråden)Du verkar mest missnöjd med det mesta idag om jag får tycka till.
Bara för att M vikit ner sig när de fått kritik från vänstern innebär det ju inte detta måste ses som en måttstock att relatera sitt eget agerande till. Det är inget sundhetstecken när partier börjar definiera sig med utgångspunkt i deras fiender och vad de är emot snarare än vad de vill själva. Är det några som har erfarenheter av detta är det väl SD.
Jag tror inte M är att anse SDs fiender längre.Bara för att M vikit ner sig när de fått kritik från vänstern innebär det ju inte detta måste ses som en måttstock att relatera sitt eget agerande till. Det är inget sundhetstecken när partier börjar definiera sig med utgångspunkt i deras fiender och vad de är emot snarare än vad de vill själva. Är det några som har erfarenheter av detta är det väl SD.
Har man en tydlig moralisk kompass och står stadigt i sina värderingar går det alldeles utmärkt att agera anständigt och respektfullt utan att vika ner sig. Alice Teodorescu Måwe kan vara ett exempel.
Jag är inte helt säker på att resten av Europa är lika förtjusta som du i att höger-nationalister från Tyskland och Italien går framåt.Jag tror inte M är att anse SDs fiender längre.
I övrigt hoppas jag att du fått ur dig det mesta snart för jag tror vi börjar röra oss i cirklar. Jag är rätt klar med SD och EU valet för idag i alla fall.
Nationella Fronten största parti i EU, det är en nyhet. Eller vad de nu heter nu för tiden.
Vad ska man hoppas på, vad ska man vara nervös för? Jag är själv besviken att det behövt gå så här långt men jag förstår absolut varför och välkomnar resultatet, för som vi har det nu, det går bara inte.
Med 30 mandat blir Marine Le Pens franska ytterhöger i Nationell samling största enskilda parti i EU-parlamentet. Det visar åtminstone de preliminära resultaten, där slutsiffror för både Frankrike och Tyskland ingår.
Största tyska parti – och näst störst totalt – blir konservativa unionen mellan CDU och CSU på 29 mandat.
Tredje störst blir premiärminister Giorgia Melonis Italiens bröder med 24 mandat, följt av spanska högerpartiet PP på 22 mandat.
På 20 mandat landar i sin tur socialdemokratierna i Italien respektive Spanien, PD och PSOE, samt Polens EU-skeptiskt konservativa förra regeringsparti Lag och rättvisa (PIS).
Vad kan gå fel, liksom...?Jag är inte helt säker på att resten av Europa är lika förtjusta som du i att höger-nationalister från Tyskland och Italien går framåt.
Med det ska bli intressant att se vilka partigrupper som utkristalliseras.
Jag är inte helt säker på att resten av Europa är lika förtjusta som du i att höger-nationalister från Tyskland och Italien går framåt.
Med det ska bli intressant att se vilka partigrupper som utkristalliseras.
I Sydafrika sjöng dom död åt det vita rasen.
Är det den där galningen som tycker vi skall gå med i BRICS?
Det är helt sjukt, detta vad folk upprörs av och inte.Sorgligt att notera att hela Sverige verkar bry sig om vad några tyska (påstådda) överklassungdomar sjunger.
Inte en jävel brydde sig om att en islamist för tio dagar sedan högg ner fem personer för att de var på ett (påstått) islamkritiskt torgmöte, var av en 25-årig polis avled. Video finns.
Men usch och nej och gud vad hemskt att någon sjunger en sång. "Fel värdegrund" kan man höra ekot av medan vi förs till denna mänsklighetens avgrund.
Gillar inte ordet men det här är patetiskt, så cuckigt.
Vad tycker du om frågan i sig?Är det den där galningen som tycker vi skall gå med i BRICS?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|