EU-valet 2024

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
SD har väl ett gäng som gör satiriska plakat åt MP? 🤔😉
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Noterar att sd inte sätter upp en enda valaffisch! Det är ett hot mot demokratin! De följer inte spelreglerna!
Den enda valaffishen jag sett här i byhålan är KD. Den sitter i gräsmattan utanför det nya staketet på en av försvarets bunkrar.
 

Yah007

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2022
Ort
Sörmland
Hoj
Yamaha YZF R1 -22 60th gpmoto anniversary edition
Försöker bestämma mig vilka o vem jag ska rösta på.
Anna-Maria o Liberalerna, för att hon jobbar hårt, o handlar efter förnuft samt är van med effektivt admin. som gör det dom ska på jobbet.
Eller, Jan- Emanuel för han lär märkas, synas och höras, o få opinion och drar lätt med sig massorna o media.
Vad har vi mest nytta av?
Tog bara J-E för typen ska karaktäriseras, och även i EU kanske inte att stjäla uppmärksamhet bör underskattas, eller?
 

J-mark

Långsammare
Gick med
20 Mar 2006
Ort
Hjortshög
Hoj
Giant, Canyon, Motobecane & en Nimbus
Försöker bestämma mig vilka o vem jag ska rösta på.
Anna-Maria o Liberalerna, för att hon jobbar hårt, o handlar efter förnuft samt är van med effektivt admin. som gör det dom ska på jobbet.
Eller, Jan- Emanuel för han lär märkas, synas och höras, o få opinion och drar lätt med sig massorna o media.
Vad har vi mest nytta av?
Tog bara J-E för typen ska karaktäriseras, och även i EU kanske inte att stjäla uppmärksamhet bör underskattas, eller?
Är J-E på något annat än en egotripp, någonsin? Men det är klart, dom har Alexander Bard oxå.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Jag har ingen aning om vem jag ska rösta på. Det är ingen som berättar vad de vill åstadkomma och hur de ska göra det.
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Svårare än vanligt denna gången, men blir nog person snarare än parti som avgör, vilket i såna fall skulle innebära att jag röstar på ett parti jag annars inte brukar rösta på.
 

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Ort
Paradiset söder om stan
Hoj
... vilken av dom?
någon här som kommer rösta på ett annat parti
Njae, det blir väl SD i år då jag förliknat mig med att jag faktiskt accepterar SDs aningens primitiva sida jämfört med dom andra partiernas skönmålande, men dessävrre lögnaktiga retorik.

Psykologiskt utvecklat, jag finner det lättare att säga; "Hör du Holger, nu får du sanera väggen du kladdat på. Och dom där nedslående uttrycken på fejsbook får du be om ursäkt för! Beteende för fan!"

.. än t ex; "Mehdi, du är snäll och petar tillbaks hjärnan i huvet på stackarn du sköt där, det blir fläckar på asfalten annars. Sen allt det där knarket ni busat med i helgen, varför är inte det sålt? ... vaddå polisen kom, det är klart att polisen, .. ni kan ju för fan inte ens sköta en kolonilott! "

Jag menar, det går ju att rösta på sossarna med, men det blir bara mer komplicerat på sikt. Jag gillar det enkla livet.
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Jag kommer varken bekräfta eller dementera vem jag tänker rösta på. Det enda jag med bestämdhet kan fastslå är att jag inte är, aldrig har varit och aldrig kommer bli sosse.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag kommer varken bekräfta eller dementera vem jag tänker rösta på. Det enda jag med bestämdhet kan fastslå är att jag inte är, aldrig har varit och aldrig kommer bli sosse.
Då är ju alla etablerade riksdagspartier inaktuella iaf.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag kommer varken bekräfta eller dementera vem jag tänker rösta på. Det enda jag med bestämdhet kan fastslå är att jag inte är, aldrig har varit och aldrig kommer bli sosse.
Uppfattat.

Varför är det så känsligt, du är ju anonym dessutom?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Kom ihåg att rösta nu, äntligen finns hopp i sikte. Har tyvärr ändå en känsla att Meloni kommer med en dolk.

Ytterhögerns jättemöte skapar EU-förvirring

 

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Ort
Skarlunda
Hoj
Par stycken Ktm:er
Har till dagens datum inte röstat i EU val, troligen så kommer jag göra den här gången.. Finns flertal partier man inte kommer å rösta på, å me 100% blir de inte SD eller Folklistan..
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top