Den enda valaffishen jag sett här i byhålan är KD. Den sitter i gräsmattan utanför det nya staketet på en av försvarets bunkrar.Noterar att sd inte sätter upp en enda valaffisch! Det är ett hot mot demokratin! De följer inte spelreglerna!
Är J-E på något annat än en egotripp, någonsin? Men det är klart, dom har Alexander Bard oxå.Försöker bestämma mig vilka o vem jag ska rösta på.
Anna-Maria o Liberalerna, för att hon jobbar hårt, o handlar efter förnuft samt är van med effektivt admin. som gör det dom ska på jobbet.
Eller, Jan- Emanuel för han lär märkas, synas och höras, o få opinion och drar lätt med sig massorna o media.
Vad har vi mest nytta av?
Tog bara J-E för typen ska karaktäriseras, och även i EU kanske inte att stjäla uppmärksamhet bör underskattas, eller?
Har de inte Rasmus Paludan också numera? Sådan humor, vilka pajaserier.Är J-E på något annat än en egotripp, någonsin? Men det är klart, dom har Alexander Bard oxå.
Njae, det blir väl SD i år då jag förliknat mig med att jag faktiskt accepterar SDs aningens primitiva sida jämfört med dom andra partiernas skönmålande, men dessävrre lögnaktiga retorik.någon här som kommer rösta på ett annat parti
Jan Emanuel?Svårare än vanligt denna gången, men blir nog person snarare än parti som avgör, vilket i såna fall skulle innebära att jag röstar på ett parti jag annars inte brukar rösta på.
Haha, nej!Jan Emanuel?
Charlie?Haha, nej!
Jag kommer varken bekräfta eller dementera vem jag tänker rösta på. Det enda jag med bestämdhet kan fastslå är att jag inte är, aldrig har varit och aldrig kommer bli sosse.Charlie?
Då är ju alla etablerade riksdagspartier inaktuella iaf.Jag kommer varken bekräfta eller dementera vem jag tänker rösta på. Det enda jag med bestämdhet kan fastslå är att jag inte är, aldrig har varit och aldrig kommer bli sosse.
Uppfattat.Jag kommer varken bekräfta eller dementera vem jag tänker rösta på. Det enda jag med bestämdhet kan fastslå är att jag inte är, aldrig har varit och aldrig kommer bli sosse.
Piratpartiet dåHar till dagens datum inte röstat i EU val, troligen så kommer jag göra den här gången.. Finns flertal partier man inte kommer å rösta på, å me 100% blir de inte SD eller Folklistan..
Piratpartiet då
Hela Sverige är ju ett skämt hihiNäe, de är väl ett skämt parti ju..
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|