Eurowheels

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Skogen
Hoj
Hayabusa -00
Grattis! Jäkligt skönt att det lösta sig och att du fick dina pengar.

Men jag tycker nog att de borde ersätta dig för allt krångel och att det inte blev så mycket kört för dig. Hoppas att nästa hoj affär blir bättre.

Ersätta för krångel ja, jag skickade den med ett nytt framdäck för jag ville inte tjafsa om det samt att jag valde att bara få tillbaks köpesumman och inget mer, som tack för det fick jag en faktura på 2534 kr för frakten ner som de skulle betala.

Har de vägrat betala den så är det här ärendet inte avslutat på långa vägar, var så djävla lugna, du som undrar om du skall handla där eller ej, känns det som att du behöver fundera hemskt mycket?
 

N.A.S.A

Sporthojsnörd
Gick med
19 Jul 2009
Ort
Lund
Hoj
Cessna 172N -74
Vilka jävla idioter det finns, fy fan vilket skitföretag. Det är i allafall tur att alla deras blocketannonser är lätta att känna igen så man kan undvika dem.
 

twinnarn

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2011
Ort
skövde
Hoj
suzuki sv1000 -04
Jag kan bara säga det att jag tycker de är kunniga och god service samt levererar hojarna i bra skick! Jag har köpt två cyklar där och är helnöjd:yoparty
 

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Skogen
Hoj
Hayabusa -00
Vet inte om det behövs nån kommentar? Nej nu är jag klar med den här skiten. Om det är några problem med fakturan för frakten tas det om hand i tinget sen får det vara bra med det.
 

Bifogat

  • Arns Beslut.jpg
    Arns Beslut.jpg
    223.1 KB · Visningar: 268
Last edited:

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Skogen
Hoj
Hayabusa -00
Tappat 16000 i värde på 300 mil, det är nog inge vidare andrahandsvärde på den modellen ;-)


Sent from Iphone 4 via Tapatalk.
 

CPMS

Medlem med medel-lem
Gick med
23 Jan 2005
Ort
Långsele
Hoj
Kawasaki GPZ900R -88, KTM 950 SM -08
Om jag nån gång ska köpa en ny bil, kan du peta på den först då? du verkar göra under för prissättningen. :hoppskrat
 

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Skogen
Hoj
Hayabusa -00
Mätarställning: 1618 mil

Bara att slå till verkar vara som ny, lr äre miles?!?!.. :tummenupp

Eftersom firman heter eurowheels så är den ju självklart importerad och att det står mil i annonsen men miles på mätaren är inte alls det minsta lilla konstigt, att det inte står att den är importerad i annonsen är ju för att det står på deras hemsida under punkt 11: "Om oss" fattaruväll ?! :huvet

Det är inte ALLS för att man vet att många helst undviker att köpa importerat eftersom det är svårare att få fram historia om fordonet.

*ironi*
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Nja,
Mätarställning: 1618 mil
betyder just det. Hur många mil vägmätaren rullat. Totalt. På den här hojen
kan var så litet som 50meter från verkstan där mätaren monterades till butiken.
Precis som hur många mil hojen rullat med andra vägmätare är en helt annan sak.
 

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Skogen
Hoj
Hayabusa -00
Nja,

betyder just det. Hur många mil den rullat med den på hojen monterade mätaren
Det kan var så litet som 50meter från verkstan där mätaren monterades till butiken.
Precis som hur många mil den rullat med annan vägmätare är en helt annan sak.

Det är typ som att säga "jag ljög inte jag bara sa inte hela sanningen", ett finurligt sätt att luras helt enkelt, undras om man stansat i ett motornummer eller hur man gjort, det framkom ju aldrig nån anledning till att det saknades.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Nja,

betyder just det. Hur många mil vägmätaren rullat. Totalt. På den här hojen
kan var så litet som 50meter från verkstan där mätaren monterades till butiken.
Precis som hur många mil hojen rullat med andra vägmätare är en helt annan sak.

Så är det med alla hojar man köper, finns inget som garanterar vad som står på vägmätaren oavsett 1 eller 10 ägare..
 

Sydney

Friherre
Gick med
6 Jan 2006
Ort
V-ås
Hoj
H1
Det gäller att vara lite vaken som köpare också och kontrollera att det man köper motsvarar de krav man ställer. Åker just nu på en gammal Gixxer 1000 -01 som Eurowheels sålde till en kille för två år sedan. Hojen går superbra och är i mycket fint skick. Inga spår av tidigare bonnmeck finns så helt klart har inte Eurowheels bara skithojar. Det är min andra hoj som de har importerat, den förra var en Blackbird -97 som var helt OK.

Som tidigare nämnts var de inte på hugget när jag skulle byta in en fin Gixxer 1000 och köpa en ny Busa -08 så den affären missade de men jag hade inte haft något emot att handla av dem den gången.
 

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Skogen
Hoj
Hayabusa -00
Nja,

betyder just det. Hur många mil den rullat med den på hojen monterade mätaren
Det kan var så litet som 50meter från verkstan där mätaren monterades till butiken.
Precis som hur många mil den rullat med annan vägmätare är en helt annan sak.

Det är typ som att säga "jag ljög inte jag bara sa inte hela sanningen", ett finurligt sätt att luras helt enkelt, undras om man stansat i ett motornummer eller hur man gjort, det framkom ju aldrig nån anledning till att det saknades.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top