ThomasN
Guest
Charlie300 skrev:-På vilken planet kör du? Har kört både det ena och det andra och de enda jag får är flugor på visiret. Men grattis. Måste ju vara ett smidigt sätt att ragga på? Hur gör du December-April? Celibat?
Charlie300 skrev:-På vilken planet kör du? Har kört både det ena och det andra och de enda jag får är flugor på visiret. Men grattis. Måste ju vara ett smidigt sätt att ragga på? Hur gör du December-April? Celibat?
marten_larsson skrev:Men hur får dom reda på att det e en moppe?
Bonnie skrev:Undrar jag också? Om man inte vet något om tvåhjulingar kan man väl inte se någon skillnad?
marten_larsson skrev:Jag tror det e det faktum att man inte kör ifrån skotrarna vid rödljusen som avslöjar en. Kanske även i kombination med att alla bilar tutar på en
Nirre skrev:Var med om tre fjortisar som visa brösten (bh på) i upplands väsby i somras. Höll på att köra av vägen... Och vad kör jag???? Joo, en 25 Kw XT .
Långa farbron skrev:Det som egentligen avslöjar oss är att vi inte har hjälmen ovanpå huvudet
ecce skrev:Kan ju bara säga att sen jag började tävla har jag fått införa ett kö system till lägenheten, Tez har ju självklart protesterat men kommit på att det bara är att "gilla läget"
ecce skrev:Kan ju bara säga att sen jag började tävla har jag fått införa ett kö system till lägenheten
ecce skrev:Kan ju bara säga att sen jag började tävla har jag fått införa ett kö system till lägenheten, Tez har ju självklart protesterat men kommit på att det bara är att "gilla läget"
hahaha, vem har inte en extem sporthoj här?(ja inte jag då iofs)Bonnie skrev:Den senaste tiden har jag sett oroande tecken på att ägare av extrema sporthojar fått en "svans" och blivit för populära.
Särskilt här på SH är det mycket gullande med oss som kan hantera lite tyngre maskiner.
Min fråga är hur vi ska komma till rätta med detta problem. Frågan är också om det är ett problem?
Skriv gärna en rad och berätta hur du hanterar närgångna fans.
Bonnie skrev:Typiskt! lite rejs så är man hetare än någonsin, precis det jag menar.
Rensade pipor och den rätta cafélooken brukar hjälpa till också.
Den här säsongen har börjat värre än någonsin, spygrön t-shirt och det är kört
Poacher skrev:...det enda sporthojar verkar impa på är pojkspolingar.
Markus skrev:Jag hatar dem.
"Kan du wheeeeeeeeeela?" Och sen upp med armarna som gest. "Wheela, wheela, wheela"
Markus skrev:Jag hatar dem.
"Kan du wheeeeeeeeeela?" Och sen upp med armarna som gest. "Wheela, wheela, wheela"
Samma här, utom sånna där med HD, de vinkar inte åt mig.Clara skrev:jag har noterat att när jag kör hoj så vinkar nästan alla (både kvinnliga och manliga)hojåkare som jag möter. detta kan jag endast tolka som att de raggar på mig, vilket givetvis är ganska skrämmande.
men tänk ändå att i stort sett ALLA verkar dras så till mig, bara för att jag sitter uppflugen på min rara lilla SRX från -89! ingen extrem sporthoj direkt...
jag överväger att anmäla dem alla för sexuella trackaserier.
Clara skrev:jag har noterat att när jag kör hoj så vinkar nästan alla (både kvinnliga och manliga)hojåkare som jag möter. detta kan jag endast tolka som att de raggar på mig, vilket givetvis är ganska skrämmande.
men tänk ändå att i stort sett ALLA verkar dras så till mig, bara för att jag sitter uppflugen på min rara lilla SRX från -89! ingen extrem sporthoj direkt...
jag överväger att anmäla dem alla för sexuella trackaserier.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|