Extrema sporthojägare för populära?

ThomasN

Guest
Charlie300 skrev:
-På vilken planet kör du? Har kört både det ena och det andra och de enda jag får är flugor på visiret. :gnissla :gnissla Men grattis. Måste ju vara ett smidigt sätt att ragga på? Hur gör du December-April? Celibat?


:lol :lol :lol :lol
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
marten_larsson skrev:
Men hur får dom reda på att det e en moppe?

Undrar jag också? Om man inte vet något om tvåhjulingar kan man väl inte se någon skillnad?

:va
 

marten_larsson

Mårten
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Lund/Göteborg
Hoj
GSX-R 750 -91, DR650 -92
Bonnie skrev:
Undrar jag också? Om man inte vet något om tvåhjulingar kan man väl inte se någon skillnad?

:va

Jag tror det e det faktum att man inte kör ifrån skotrarna vid rödljusen som avslöjar en. Kanske även i kombination med att alla bilar tutar på en :tomten
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
marten_larsson skrev:
Jag tror det e det faktum att man inte kör ifrån skotrarna vid rödljusen som avslöjar en. Kanske även i kombination med att alla bilar tutar på en :tomten


Det som egentligen avslöjar oss är att vi inte har hjälmen ovanpå huvudet :rolleyes:
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Kan ju bara säga att sen jag började tävla har jag fått införa ett kö system till lägenheten, Tez har ju självklart protesterat men kommit på att det bara är att "gilla läget" :yoparty
 

Launcher

Man börjar med en skrothoj så får vi se.
Gick med
21 Jul 2004
Ort
1skede
Hoj
Skramlaha FZ 750-85
Nirre skrev:
Var med om tre fjortisar som visa brösten (bh på) i upplands väsby i somras. :tuttar Höll på att köra av vägen... Och vad kör jag???? Joo, en 25 Kw XT :yoparty .



HM.... åkte bakpå ravesmurfs tripple genom järna o mötte en brud :tuttar men hon visade minsann inga tuttar hon gav oss fingret :confused:
 

All_to_slow

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2003
Ort
Växjö
Hoj
Såld
ecce skrev:
Kan ju bara säga att sen jag började tävla har jag fått införa ett kö system till lägenheten, Tez har ju självklart protesterat men kommit på att det bara är att "gilla läget" :yoparty


Haha som en kompis sa: Jag vill ha en etta med väntrum... ang babes lite ot men ändå
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
ecce skrev:
Kan ju bara säga att sen jag började tävla har jag fått införa ett kö system till lägenheten

Kör du med nummerlappar eller får de stå i trapphuset?

Hemlig adress kanske kan lösa ditt problem.
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
ecce skrev:
Kan ju bara säga att sen jag började tävla har jag fått införa ett kö system till lägenheten, Tez har ju självklart protesterat men kommit på att det bara är att "gilla läget" :yoparty

Typiskt! lite rejs så är man hetare än någonsin, precis det jag menar.


Rensade pipor och den rätta cafélooken brukar hjälpa till också.

Den här säsongen har börjat värre än någonsin, spygrön t-shirt och det är kört :Bugar
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
Bonnie skrev:
Den senaste tiden har jag sett oroande tecken på att ägare av extrema sporthojar fått en "svans" och blivit för populära.

Särskilt här på SH är det mycket gullande med oss som kan hantera lite tyngre maskiner.

Min fråga är hur vi ska komma till rätta med detta problem. Frågan är också om det är ett problem?

Skriv gärna en rad och berätta hur du hanterar närgångna fans. :va
hahaha, vem har inte en extem sporthoj här?(ja inte jag då iofs):lol
Måste säga tat det enda sporthojar verkar impa på är pojkspolingar.
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Bonnie skrev:
Typiskt! lite rejs så är man hetare än någonsin, precis det jag menar.


Rensade pipor och den rätta cafélooken brukar hjälpa till också.

Den här säsongen har börjat värre än någonsin, spygrön t-shirt och det är kört :Bugar


Wiee, kawagrön? Det har jag full förståelse för... :Bugar
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Markus skrev:
Jag hatar dem.
"Kan du wheeeeeeeeeela?" Och sen upp med armarna som gest. "Wheela, wheela, wheela"


Äsch då, kan man inte wheela kan man inte köra hoj. Jag är JÄMT ute o wheelar med Victoria, allrahelst på torsdagar. :gnissla
 

Hulken_1

Ny hoj i garaget
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Västerhaninge
Hoj
Ingen
Markus skrev:
Jag hatar dem.
"Kan du wheeeeeeeeeela?" Och sen upp med armarna som gest. "Wheela, wheela, wheela"

Dom frågar lite försynt, kan du stegra? Vid tankning på macken.
Vid åkning, då kommer armar upp och ner som dom gör någon typ av gymnastik
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
"Hur fårt går'en?" är ju inte helt ovanligt från snorungar, då var min gamla zzr bättre den hade analog h-mätare som de kunde titta på direkt.

Men eftersom man alltid kört japs så har man sluppit de där gamla gubbarna som alltid kommer fram till folk med Trajjor och ska snacka minnen.
Alla vet ju att japanska motorcyklar är helt gjorda i plast och går väl på ett ungefär hälften så fort som BSA bullet 500 från 1954 (mellan klädstrecken) :lol
 

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
jag har noterat att när jag kör hoj så vinkar nästan alla (både kvinnliga och manliga)hojåkare som jag möter. detta kan jag endast tolka som att de raggar på mig, vilket givetvis är ganska skrämmande.

men tänk ändå att i stort sett ALLA verkar dras så till mig, bara för att jag sitter uppflugen på min rara lilla SRX från -89! ingen extrem sporthoj direkt...

jag överväger att anmäla dem alla för sexuella trackaserier.
 

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
Bandit 1200
Snyggt att citera ett åtta månader gammalt inlägg för att återuppväcka sin egen tråd... :7peta
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Clara skrev:
jag har noterat att när jag kör hoj så vinkar nästan alla (både kvinnliga och manliga)hojåkare som jag möter. detta kan jag endast tolka som att de raggar på mig, vilket givetvis är ganska skrämmande.

men tänk ändå att i stort sett ALLA verkar dras så till mig, bara för att jag sitter uppflugen på min rara lilla SRX från -89! ingen extrem sporthoj direkt...

jag överväger att anmäla dem alla för sexuella trackaserier.
Samma här, utom sånna där med HD, de vinkar inte åt mig.
Men annars är det ett himmla vinkande måste jag säga, har alltid undrat vad de vill...
 

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
Bandit 1200
Clara skrev:
jag har noterat att när jag kör hoj så vinkar nästan alla (både kvinnliga och manliga)hojåkare som jag möter. detta kan jag endast tolka som att de raggar på mig, vilket givetvis är ganska skrämmande.

men tänk ändå att i stort sett ALLA verkar dras så till mig, bara för att jag sitter uppflugen på min rara lilla SRX från -89! ingen extrem sporthoj direkt...

jag överväger att anmäla dem alla för sexuella trackaserier.


Det är lika illa här i Fjollträsk.
Jag har t.o.m monterat en top box på hojjen för att dra ner på atraktionskraften, men det hjälper inte, de vinkar ändå...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top