SuperSport skrev:Sicken tur att man monterat ensits så man slipper extra vikt
Tss, jag snor hojen, bara. Är dessutom troligen lättare än du, så satan vad fort den kommer gå när jag kör.
SuperSport skrev:Sicken tur att man monterat ensits så man slipper extra vikt
Syss skrev:Tss, jag snor hojen, bara. Är dessutom troligen lättare än du, så satan vad fort den kommer gå när jag kör.
SuperSport skrev:app..app.app nu ska vi stilla oss... sånt ska man inte skojja om nu kan ju inte jag sova i natt
Nädå... det tål jag men min Ducce rör man inte ostraffatSyss skrev:*skrattar* Ja, jo, jobbigt att få pisk av en BRUD.
SuperSport skrev:Nädå... det tål jag men min Ducce rör man inte ostraffat
Rör inte min Ducce
Gud ser dej
och Fan tar dej
Jo kanske kommer du till efter att du upplevt himmelriket på en DucceSyss skrev:Hehe, det låter bra!
Jag är inte mycket för stt stjäla, heller... Om det nu inte är köpt ska det åtminstone vara ärligt lånat.
Men till kommer man iaf, hoppas jag?
Byt upp dig till en -02 så är dina problem lösta...Iceman1975 skrev:Shit, jag måste ha fel hoj! Det har aldrig hänt mig..
fireblade skrev:Byt upp dig till en -02 så är dina problem lösta...
Speedy skrev:Jag har då aldrig fått några skamliga förslag
Långa farbron skrev:...ungefär som näverluren i Fäbojäntan.
sven_tosing skrev:FAN ! Läs din filmhistoria !! Det är en BRONSLUR !
Luren i fråga återfanns i närheten av Dor-Erik den Dristiges grav...
Bonnie skrev:Ändå har de flesta missat den viktiga diskussionen om vad man ska göra för att slippa efterhängsna fans.
Om jag vill känna kallsvetten på ryggen och pressa mig till max i varje kurva borde jag förtjäna lite lugn och ro när jag tankar.
Syss skrev:Äsch, killar, ni har fattat fel. Det är inte er vi vill åt, det är HOJARNA.
Långa farbron skrev:För att försöka återgå till fråga......
Jag brukar tala tyska med folk som kommer fram och vill prata,eller hålla upp en skylt med texten -Rör du min hoj ,spräcker jag din katt eller, Betala min bensin.
Vid riktigt svåra fall kan man använda texten
-Dö, bilist jävel eller, Jag har herpes.
Annars kan man vägra ta av sig hjälmen eller inte fälla upp visiret och låtsas som om man inte hör,Skulle man ändå bli tvingad att svara är det en god ide att härma Lasse Kongo.
honkiie skrev:det finns ett riktigt ärkecp på byn som heter kurt, han brukar skrika till en av mina kompisar: Motorcykel! Gå fort! är det så ni menar ungefär?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|