Nirre
Ät den gula snön för det KAN vara öl!
Var med om tre fjortisar som visa brösten (bh på) i upplands väsby i somras. Höll på att köra av vägen... Och vad kör jag???? Joo, en 25 Kw XT .
Brukar mest vara äldre herrar som kommer fram och snackar . Skicka ner tjejerna hit istället.Bonnie skrev:Det jag undrar över är hur dessa situationer hanteras på bästa sätt utan för mycket gråt.
Nirre skrev:Var med om tre fjortisar som visa brösten (bh på) i upplands väsby i somras. Höll på att köra av vägen... Och vad kör jag???? Joo, en 25 Kw XT .
SISU skrev:fjorton.. hmm.. inte mycket bröst där inte..
Nirre skrev:Var med om tre fjortisar som visa brösten (bh på) i upplands väsby i somras. Höll på att köra av vägen... Och vad kör jag???? Joo, en 25 Kw XT .
Iceman1975 skrev:Shit, jag måste ha fel hoj! Det har aldrig hänt mig..
Bonnie skrev:Jag trodde att alla sporthojägare var extrema?
Frågan gäller både extrema ägare, extrema sporthojar och sporthojsägare.
Har också problem när jag tar med hojen till jobbet. Ett jävla spring hela tiden, man får stå i garaget och gasa hela dagen.
Deefred skrev:Jobbar du på dagis?
mb skrev:Snacka om flametråd
Den borde nästan bli 5-stjärnig
Bonnie skrev:Ändå har de flesta missat den viktiga diskussionen om vad man ska göra för att slippa efterhängsna fans.
Om jag vill känna kallsvetten på ryggen och pressa mig till max i varje kurva borde jag förtjäna lite lugn och ro när jag tankar.
Nirre skrev:En obemannad bensinstation då???
Syss skrev:Äsch, killar, ni har fattat fel. Det är inte er vi vill åt, det är HOJARNA.
Jag visslar endast på hojarna, inte på killen på, och säger någon någonting annat är det bara lögn, skvaller, rykten och förtal.
SuperSport skrev:Sicken tur att man monterat ensits så man slipper extra vikt
Pejo skrev:Dito. Allt extra vikt är av ondo. På hojen i alla fall.
haha du får vara snabb på att duckaEBS skrev:Det är nått visst med en XT. Har aldrig haft så mycket brudar springades efter mig som efter att jag började buda. Nu vet jag inte om det gills när dom har en handväska i högsta hugg, men det är ju alltid nått!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|