Extrema sporthojägare för populära?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Johan skrev:
Känner inte riktigt igen mig, kan det vara för att jag mesar å åker med skinnställ på? Eller stegrar jag för korta sträckor?
Du kör runt runt på en bana. Där får du bara uppmärksamhet av andra män. Det är inte nånting att sträva efter. Uiiila på Sveavägen så behöver du aldrig riskera att vara utan kvinnliga kroppsvätskor på din lem. Så ÄR det!
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
heggeli skrev:
Bonnie du ska inte röka allt du kommer över.

Jag har aldrig plockat svamp, kan inte skilja på en kantarell och en murkla. Dock blev jag bjuden på något skumt te när jag var i Goa...

Hur var det nu, kan man göra sås på murkelavkoket?
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Jag brukar veckla upp en bur runt min hoj, så att flocken av dreglande tonårsbrudar hålls på avstånd. Sen jobbar jag mig fram med gasmask och pepparspray vid entré/avfärd. Ibland smörjer jag in mig i dynga också för att göra mig mer oattraktiv, men det får oftast motsatt effekt. De blir som galna och sliter i mina kläder och i mitt hår trots intensivt sprayande och avgivning av elchocker :hihi
 

Charlie300

Mycket snack och lite verkstad
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Världen är mitt hem
Hoj
Kona Kula; KTM, Kawasaki och Suzuki =SÅLDA
Bonnie skrev:
Den senaste tiden har jag sett oroande tecken på att ägare av extrema sporthojar fått en "svans" och blivit för populära.

Särskilt här på SH är det mycket gullande med oss som kan hantera lite tyngre maskiner.

Min fråga är hur vi ska komma till rätta med detta problem. Frågan är också om det är ett problem?

Skriv gärna en rad och berätta hur du hanterar närgångna fans. :va


-På vilken planet kör du? Har kört både det ena och det andra och de enda jag får är flugor på visiret. :gnissla :gnissla Men grattis. Måste ju vara ett smidigt sätt att ragga på? Hur gör du December-April? Celibat?
 

WildCard

Alltid med ett ess i skjortärmen!
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Kungsbacka-ish
Hoj
R1 -04 (tänkte byta märke med det blev visst inte så...)
Det stämmer fint det. En gång hälsade en helt okänd tjej på mig när jag tankade min skönhet :tuttar ...jag visste inte hur jag skulle hantera det, men jag är tacksam för förslag :hihi ! Verkligen på tiden att en sånhär tråd skapades! :tummenupp :död
 

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös :-(
Psykfall skrev:
Det stämmer fint det. En gång hälsade en helt okänd tjej på mig när jag tankade min skönhet :tuttar ...jag visste inte hur jag skulle hantera det, men jag är tacksam för förslag :hihi ! Verkligen på tiden att en sånhär tråd skapades! :tummenupp :död
Aha, precis samma har hänt mig en gång men jag greppade inte förrns nu att det kanske kunde va hojen. Jag trodde kanske att vissa brudar gillar män som tankar. Vissa helger har jag stått lutad mot en bensinpump mest hela dan och erbjudit mig att tanka åt folk men händelsen har inte upprepats. :(
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Charlie300 skrev:
Hur gör du December-April? Celibat?

Jag är redan stadgad och behöver inte ragga. Det jag undrar över är hur dessa situationer hanteras på bästa sätt utan för mycket gråt.

December -April är mystid, det man sår på sommaren får man skörda på vintern.
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Psykfall skrev:
En gång hälsade en helt okänd tjej på mig när jag tankade min skönhet :tuttar ...

Flera gånger har okända gubbar hälsat på mig när jag tankat. De har också frågat mycket och varit allmänt suspekta. Har heller inte kopplat förrän nu...

En tjej höll för öronen när jag åkte förbi, är det ett bra tecken?
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Psykfall skrev:
Det stämmer fint det. En gång hälsade en helt okänd tjej på mig när jag tankade min skönhet :tuttar ...jag visste inte hur jag skulle hantera det, men jag är tacksam för förslag :hihi ! Verkligen på tiden att en sånhär tråd skapades! :tummenupp :död
Woaow! Det gör det när jag är utan hoj med.. Fan grabbhalvor, ut i riktiga världen lite...
Det är väl snarare så att brudar (i alla fall över fjortisålder) tycker man är patetisk på sådana hojjar.. Jag kör för mig bara mig.. Och dom roliga tonårspojkarna som klappar i händerna när jag hjular möjligtvis.. ;-)

Seriöst... "Brudarna tittar på mig när jag kör extrem sporthoj... " Tssssssssss.
 

WildCard

Alltid med ett ess i skjortärmen!
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Kungsbacka-ish
Hoj
R1 -04 (tänkte byta märke med det blev visst inte så...)
Hultan skrev:
Woaow! Det gör det när jag är utan hoj med.. Fan grabbhalvor, ut i riktiga världen lite...
Det är väl snarare så att brudar (i alla fall över fjortisålder) tycker man är patetisk på sådana hojjar.. Jag kör för mig bara mig.. Och dom roliga tonårspojkarna som klappar i händerna när jag hjular möjligtvis.. ;-)

Seriöst... "Brudarna tittar på mig när jag kör extrem sporthoj... " Tssssssssss.
:rofl
 

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skara, men har hjärtat i Falun
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Johan skrev:
Aha, precis samma har hänt mig en gång men jag greppade inte förrns nu att det kanske kunde va hojen. Jag trodde kanske att vissa brudar gillar män som tankar. Vissa helger har jag stått lutad mot en bensinpump mest hela dan och erbjudit mig att tanka åt folk men händelsen har inte upprepats. :(

Bruadrna vill ju att du ska ta fram en annan pump och tanka dom... :kocko :tuttar
 

SISU

f i n l a n d
Gick med
14 Oct 2004
Ort
Hufvudstaden | F18
Hoj
Kawa ZX7R Ninja *såld* | R6an *såld* | Kawasaki KX250 Lapissa
Hultan skrev:
Woaow! Det gör det när jag är utan hoj med.. Fan grabbhalvor, ut i riktiga världen lite...
Det är väl snarare så att brudar (i alla fall över fjortisålder) tycker man är patetisk på sådana hojjar.. Jag kör för mig bara mig.. Och dom roliga tonårspojkarna som klappar i händerna när jag hjular möjligtvis.. ;-)

Seriöst... "Brudarna tittar på mig när jag kör extrem sporthoj... " Tssssssssss.

men brudar i fjortonårsåldern är ju späda o fina.. mört lammkött då o då kan väl inte skada? :hihi
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Jo du gosse det problemet känner man igen...

I mitt fall har det gått så lång att chefen hotar att sparka mig om jag kör hoj något mer till jobbet,med motiveringen att den kvinnliga delen av dom anställa aldrig finns på sina platser utan hela tiden tar små turer förbi mitt skrivbord,vilket av en ren händelse ligger strategiskt placerat vid kopieringsrummet.

Sen skall vi inte tala om att köra förbi ett sjuksökterske gymnasium.....dom är helt vilda och ropar -Kom och lek doktor med oss :kocko

Fast mitt värsta minne är nog ändå när jag råkade köra förbi när tjejmilen gick,vilket liv det blev,dom hotade med att stämma mig för att jag flyttat bansträckningen sa dom.....


Någon mer än jag som kör omvägar runt ålderdomshemmen???

Jag tror att det är det djuriska ljudet i ett par Honda orginalblås som gör dom så vilda,ungefär som näverluren i Fäbojäntan.
 

SuperSport

Socio# 2126
Gick med
6 Oct 2004
Ort
En Köping
Hoj
Några Duccar 944SS, 916, 999S, Hypermotard 1100, Pantah 600 SL
Gällde frågan extrema sporthojägare eller ägare till extrema sporthojar :va
Själv så är jag ju sporthojsägare men hur är man när man är en extrem sporthojsägare :confused: :va
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
SuperSport skrev:
Gällde frågan extrema sporthojägare eller ägare till extrema sporthojar :va
Själv så är jag ju sporthojsägare men hur är man när man är en extrem sporthojsägare :confused: :va

Jag trodde att alla sporthojägare var extrema?

Frågan gäller både extrema ägare, extrema sporthojar och sporthojsägare.

Har också problem när jag tar med hojen till jobbet. Ett jävla spring hela tiden, man får stå i garaget och gasa hela dagen.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top