ExXes nya leksak.

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
ExXe skrev:
2273856 Kommer inte ut till götene ändå. Så kan lika gärna sova :p

Sen inget vet vem jag är om jag kommer ändå :3freak
:hihi ne det kan ju vara sant visserligen men hehe Fan jag får åka till skövde nu när hojen fungerar. Måst se din gg alltså. Måste se en live :Bugar

MXRM

.
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Z750 - 08
-Rosen- skrev:
2273361 det är väl den som du övningskör med som får ta smällen om ni blir stoppade? så har jag förstått det iaf :gnissla

Det räknas ju inte som att du som övningskör, kör. Utan det är handledaren som kör 2 motorcyklar på samma gång egentligen.. :banana

För att avsluta hk-snacket så säger jag att det var 27 hk i suzuki rm 125 sist jag läste mastercross _PÅ BAKHJULET_ och ja, jag läste vad du skrev. Är inte efterbliven vet du :tungan är en väldig stor skillnad och jag tycker bara det verkar konstigt att en gasgas som går gata ska prestera elva hästar bättre än så, och hur vet man att det är på bakhjulet eller vevaxeln, mätt?

Ta det lugnt nu och lycka till med din övningskörning.. Jag ska själv skriva teoriprovet för andra gången den 18 juli.. riktigt svårt tycker jag det var. Jag hade 47 rätt av de 52 som behövs :/ Mitt råd är att övningsköra mycket, mycket, mycket! i bil där du kan fråga om vad som gäller vid olika typer av korsningar, rondeller osv.. Kanske bara är jag men jag tycker man lär sig 10ggr bättre i praktiken än om man bara sitter och läser i en bok.
Ha de fint, hej.

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
MXRM skrev:
2273901 Det räknas ju inte som att du som övningskör, kör. Utan det är handledaren som kör 2 motorcyklar på samma gång egentligen.. :banana

För att avsluta hk-snacket så säger jag att det var 27 hk i suzuki rm 125 sist jag läste mastercross _PÅ BAKHJULET_ och ja, jag läste vad du skrev. Är inte efterbliven vet du :tungan är en väldig stor skillnad och jag tycker bara det verkar konstigt att en gasgas som går gata ska prestera elva hästar bättre än så, och hur vet man att det är på bakhjulet eller vevaxeln, mätt?

Ta det lugnt nu och lycka till med din övningskörning.. Jag ska själv skriva teoriprovet för andra gången den 18 juli.. riktigt svårt tycker jag det var. Jag hade 47 rätt av de 52 som behövs :/ Mitt råd är att övningsköra mycket, mycket, mycket! i bil där du kan fråga om vad som gäller vid olika typer av korsningar, rondeller osv.. Kanske bara är jag men jag tycker man lär sig 10ggr bättre i praktiken än om man bara sitter och läser i en bok.
Ha de fint, hej.
Senaste mastercross testet hade KTM exc 125 36.7 hk på bakhjulet och Husky hade 36. Det är de jag kommer ihåg. Och ja jag kommer ihåg rät för jag kollar i tidningen just nu.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Lundgren skrev:
2273910 Senaste mastercross testet hade KTM exc 125 36.7 hk på bakhjulet och Husky hade 36. Det är de jag kommer ihåg. Och ja jag kommer ihåg rät för jag kollar i tidningen just nu.
Är det senaste nummret? kanske ska köpa en på vägen då..

ExXe

Grussprättare
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
Rosa tvåhjuling.
Fyller år på måndag, sen ska jag ut och åka med farsan. Då kan jag komma lite överallt :)

Dock inte för långt :hihi

Rädd om kolven :rolleyes:

cokeExE

SuperMotard
Gick med
4 Feb 2007
Hoj
KTM SMR 590 04
shitt!! riktigt snygg den du!! undrar om det är någon som har en GasGas SM125a lätt-mc till slau??? för jag är väldigt intresserad av att köpa en sådan nämligen! om det är någon som har en och vill sälja så hör av er!! gör mkt snabb affär om ni vill!!! den får ej vara äldre än 04 och ska vara i bra skick!!

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2748525 shitt!! riktigt snygg den du!! undrar om det är någon som har en GasGas SM125a lätt-mc till slau??? för jag är väldigt intresserad av att köpa en sådan nämligen! om det är någon som har en och vill sälja så hör av er!! gör mkt snabb affär om ni vill!!! den får ej vara äldre än 04 och ska vara i bra skick!!
men fuck off :fatta!

cokeExE

SuperMotard
Gick med
4 Feb 2007
Hoj
KTM SMR 590 04
vadå fuck off??? jag undrar ju om det är någon som har en GasGas SM125a till salu!! jag har pengar och jag kan genomföra snabb affär om ni vill!!

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
Grattis till en as ball hoj:) Har oxå köpte en gasgas ec 05 som hade gått 30 mil med effektkrök och cross däck plus landsvägsdäck för 38 det var sjukt billigt tyckte jag:) Nu ska man bara fyll 16 det är ju bara 6 månader kvar :(
Fan din måste gå sjukt bra ostryp när jag tycker min går bra med ca 15 hk som den har nu :p
Grattisgrattis

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Grattis till en as ball hoj:) Har oxå köpte en gasgas ec 05 som hade gått 30 mil med effektkrök och cross däck plus landsvägsdäck för 38 det var sjukt billigt tyckte jag:) Nu ska man bara fyll 16 det är ju bara 6 månader kvar :(
Fan din måste gå sjukt bra ostryp när jag tycker min går bra med ca 15 hk som den har nu :p
Grattisgrattis

Jag vet hur det känns :huvet

Köpte en KTM i september och fyller år i juni

btw så är det en ganska gammal tråd

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy