Det är dumt att sovaExXe skrev:2273787Det är fult att peka
Det är dumt att sovaExXe skrev:2273787Det är fult att peka
Lundgren skrev:2273807Det är dumt att sova
ne det kan ju vara sant visserligen men hehe Fan jag får åka till skövde nu när hojen fungerar. Måst se din gg alltså. Måste se en liveExXe skrev:2273856Kommer inte ut till götene ändå. Så kan lika gärna sova
Sen inget vet vem jag är om jag kommer ändå
-Rosen- skrev:2273361det är väl den som du övningskör med som får ta smällen om ni blir stoppade? så har jag förstått det iaf
Senaste mastercross testet hade KTM exc 125 36.7 hk på bakhjulet och Husky hade 36. Det är de jag kommer ihåg. Och ja jag kommer ihåg rät för jag kollar i tidningen just nu.MXRM skrev:2273901Det räknas ju inte som att du som övningskör, kör. Utan det är handledaren som kör 2 motorcyklar på samma gång egentligen..
För att avsluta hk-snacket så säger jag att det var 27 hk i suzuki rm 125 sist jag läste mastercross _PÅ BAKHJULET_ och ja, jag läste vad du skrev. Är inte efterbliven vet du är en väldig stor skillnad och jag tycker bara det verkar konstigt att en gasgas som går gata ska prestera elva hästar bättre än så, och hur vet man att det är på bakhjulet eller vevaxeln, mätt?
Ta det lugnt nu och lycka till med din övningskörning.. Jag ska själv skriva teoriprovet för andra gången den 18 juli.. riktigt svårt tycker jag det var. Jag hade 47 rätt av de 52 som behövs :/ Mitt råd är att övningsköra mycket, mycket, mycket! i bil där du kan fråga om vad som gäller vid olika typer av korsningar, rondeller osv.. Kanske bara är jag men jag tycker man lär sig 10ggr bättre i praktiken än om man bara sitter och läser i en bok.
Ha de fint, hej.
Är det senaste nummret? kanske ska köpa en på vägen då..Lundgren skrev:2273910Senaste mastercross testet hade KTM exc 125 36.7 hk på bakhjulet och Husky hade 36. Det är de jag kommer ihåg. Och ja jag kommer ihåg rät för jag kollar i tidningen just nu.
Eller ja vet inte om det kommet ett till. Okejprulle skrev:2273932Är det senaste nummret? kanske ska köpa en på vägen då..
men fuck off2748525shitt!! riktigt snygg den du!! undrar om det är någon som har en GasGas SM125a lätt-mc till slau??? för jag är väldigt intresserad av att köpa en sådan nämligen! om det är någon som har en och vill sälja så hör av er!! gör mkt snabb affär om ni vill!!! den får ej vara äldre än 04 och ska vara i bra skick!!
vadå fuck off??? jag undrar ju om det är någon som har en GasGas SM125a till salu!! jag har pengar och jag kan genomföra snabb affär om ni vill!!
tack flickan..2748548vadå fuck off??? jag undrar ju om det är någon som har en GasGas SM125a till salu!! jag har pengar och jag kan genomföra snabb affär om ni vill!!
det är lungt2748555oj... sorry!! nykomling vettu...
oj... sorry!! nykomling vettu...
Du har pm.2750291Man, spara lite på ".." & "!!" kan behövas senare här i livet
Grattis till en as ball hoj Har oxå köpte en gasgas ec 05 som hade gått 30 mil med effektkrök och cross däck plus landsvägsdäck för 38 det var sjukt billigt tyckte jag Nu ska man bara fyll 16 det är ju bara 6 månader kvar
Fan din måste gå sjukt bra ostryp när jag tycker min går bra med ca 15 hk som den har nu
Grattisgrattis
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |