Förresten kommer jag alltid vara "barn" för jag dricker varken kaffe, vin eller öl och käkar inte mögelost och gröna oliver![]()
![]()
Ojojoj.. Jag blev farbror vid ca: 7 års ålder.

Förresten kommer jag alltid vara "barn" för jag dricker varken kaffe, vin eller öl och käkar inte mögelost och gröna oliver![]()
![]()
Ojojoj.. Jag blev farbror vid ca: 7 års ålder.Började med kaffedrickandet då. Första fyllan fick jag höra var drickande av Champagne vid ca 2 års ålder. Jag drack till jag somnade... Oliver har jag alltid gillat... Det skulle väl vara osten möjligen som kan ge mej hopp om livet... Vad tror ni kan jag ha några år kvar i livet?
![]()
![]()
![]()
De där ingredienserna ger mig en flashback till en bild jag inte vill se igen!!
![]()
Nej, men det är dags att ändra på det... Du såg trottsallt ut att gilla den delen av en ml kaffe du lyckades peta i dig sist
Ålder är precis som promille bara en siffra, det kan iof bli lite besvärligt när det drar iväg, men bara lite!
-@
Hur ska hon kunna motstå?
Hur firar du dina helger då?
Kaffe, vin och öl dricker jag, men äter inte mögelost eller oliver. Jag måste alltså vara äldre än "barn". Kan jag titulera mig ungdom?
Ojojoj.. Jag blev farbror vid ca: 7 års ålder. Började med kaffedrickandet då. Första fyllan fick jag höra var drickande av Champagne vid ca 2 års ålder. Jag drack till jag somnade... Oliver har jag alltid gillat... Det skulle väl vara osten möjligen som kan ge mej hopp om livet... Vad tror ni kan jag ha några år kvar i livet?
Att inte ens komma ihåg första fyllan är illa.. Min har inte kommit än
Osten håller dig vid liv, men annars hade jag börjat undra om sh fått gästspel från dom dödaMen JKay kanske har rätt, du kan va rätt rökt..
Lite off-topic, men...
Av någon anledning är det inte kul att skriva ett inlägg precis efter dig. Kanske kan det bero på din signatur?![]()
![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli