Får ni några ragg när ni är ute å glassar på era hojjar??

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1

Förresten kommer jag alltid vara "barn" för jag dricker varken kaffe, vin eller öl och käkar inte mögelost och gröna oliver :fakta :D

Ojojoj.. Jag blev farbror vid ca: 7 års ålder. :huvet Började med kaffedrickandet då. Första fyllan fick jag höra var drickande av Champagne vid ca 2 års ålder. Jag drack till jag somnade... Oliver har jag alltid gillat... Det skulle väl vara osten möjligen som kan ge mej hopp om livet... Vad tror ni kan jag ha några år kvar i livet? :rolleyes: :va

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Ojojoj.. Jag blev farbror vid ca: 7 års ålder. :huvet Började med kaffedrickandet då. Första fyllan fick jag höra var drickande av Champagne vid ca 2 års ålder. Jag drack till jag somnade... Oliver har jag alltid gillat... Det skulle väl vara osten möjligen som kan ge mej hopp om livet... Vad tror ni kan jag ha några år kvar i livet? :rolleyes: :va

Nä...:pannkyss Du e rökt!

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Nej, men det är dags att ändra på det... Du såg trottsallt ut att gilla den delen av en ml kaffe du lyckades peta i dig sist

Ålder är precis som promille bara en siffra, det kan iof bli lite besvärligt när det drar iväg, men bara lite!

-@
:zpy

Om ålder hade varit som promille hade nog t.o.m jag varit rätt rejält rökt nu :va :crash

Hur ska hon kunna motstå?

Sschh på sig gubbe ;) :D

Hur firar du dina helger då?

Coca-cola eller saft funkar alldeles utmärkt :rolleyes: Doloxene funkar ungefär som öl annars, lagom smärtstillande :hihi
Annars brukade jag mest köra hoj på helgerna faktiskt :confused:

Kaffe, vin och öl dricker jag, men äter inte mögelost eller oliver. Jag måste alltså vara äldre än "barn". Kan jag titulera mig ungdom?

Yngre medelålder? :blah :pannkyss

Ojojoj.. Jag blev farbror vid ca: 7 års ålder. Började med kaffedrickandet då. Första fyllan fick jag höra var drickande av Champagne vid ca 2 års ålder. Jag drack till jag somnade... Oliver har jag alltid gillat... Det skulle väl vara osten möjligen som kan ge mej hopp om livet... Vad tror ni kan jag ha några år kvar i livet?

Att inte ens komma ihåg första fyllan är illa.. Min har inte kommit än ;)
Osten håller dig vid liv, men annars hade jag börjat undra om sh fått gästspel från dom döda :näsblod Men JKay kanske har rätt, du kan va rätt rökt..

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1

Att inte ens komma ihåg första fyllan är illa.. Min har inte kommit än ;)
Osten håller dig vid liv, men annars hade jag börjat undra om sh fått gästspel från dom döda :näsblod Men JKay kanske har rätt, du kan va rätt rökt..

Tänkte nästan det... Jag är alltså ingen hypokondriker när jag tycker mej lida av alla ålderskrämpor. Var tusan är min pension! :mad:

JohnVanB

Flasktömmare
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
TRIUMPH Street Triple-13, KAWA KLX 650 -93
Varför vi gubbar käkar mögelost och oliver är bara för att dölja "gubblukten":D
Eller är det osten som skapar gubblukt? Eller hur var det.....:confused: :D

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag