Får ni några ragg när ni är ute å glassar på era hojjar??

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
så brukar de ang hojintresset förstrött lyfta ena ögonbrynet och replikera: "Motorcykel. Ska du köra ihjäl dig!?"

Kunde du inte informerat dessa herrar att du faktiskt kör HD och att det bryter mot de flesta av fysikens lagar att lyckas komma upp i sådan hastighet att det övht är möjligt att köra omkull och skada sig? :D :rolleyes:

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kunde du inte informerat dessa herrar att du faktiskt kör HD och att det bryter mot de flesta av fysikens lagar att lyckas komma upp i sådan hastighet att det övht är möjligt att köra omkull och skada sig? :D :rolleyes:

-@

:FU Nu är det en till i den här tråden som snart tjänat ihop nog för tvångel! Jag ska vara orakad så att det sticks i ditt persikohyade kerubansikte!:rullandeu

MC Doktorn

Guest
Det avtändande att köra sporthoj.

Mvh Martin/kvinnans bästa vän

MC Doktorn

Guest
du verkar ha feber eller någe, bäst du går å vilar dig.

Jag har aldrig raggat på SH det är bara Mattias som gör det.

Avtändande FÖR VEM?
Tjejen får gömma sig i garderoben när en annan kommer hem efter en tur!
Uppblåsbar :confused:

Har du tänkt på vad sexigt det är att ligga bakom en vacker Q man följer hennes former och missar spåret, rakt ut i helvetet.

Last edited:

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
-

Har du tänkt på vad sexigt det är att ligga bakom en vacker Q man följer hennes former och missar spåret, rakt ut i helvetet.

Varning att läsa om man överhuvudtaget vill njuta av att ligga bakom en snygg brud med hoj...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Eeeh
visst snygga former en fröjd att vila ögonen på sedan tänds bromsljuset och nästa tanke som far igenom skallen är BABIANRÖV ????
och sedan var ju det där förstört också...

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Varning att läsa om man överhuvudtaget vill njuta av att ligga bakom en snygg brud med hoj...
.
.
.
.
Eeeh
visst snygga former en fröjd att vila ögonen på sedan tänds bromsljuset och nästa tanke som far igenom skallen är BABIANRÖV ????
och sedan var ju det där förstört också...

nu är du bara petig :p

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jepp, vid trafiklysena är det standard. Jag behöver inte ens öppna visiret så bjuder de upp till dans :D

suzem

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
......
klart att det e sexigt med killar som åker mc men det behöver ju inte betyda att killen e nåt o ha ;)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nej men ärligt, större delen av dom som kör hoj är över 30 och resten lever lyckligt med sambos, så man får nog leta nån annanstans..

Jahopp!? Vad är det för fel på att vara över trettio? Har vårt "bäst-före-datum" gått ut? :död :gråta

Jag tycker i alla fall inte det verkar vara något fel på dig, även om du bara är 20. :crash

:D

suzem

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
......
Ursäkta? Nu har du fel... :D

(Med hänvisning till vissa inlägg i Gaytråden: min egen åsikt!!)

haha, jag menar så klart rent allmännt... det kanske inte e nåt fel på DEJ, men jag känner en kille som kör mc o han e fan inget o ha

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Jahopp!? Vad är det för fel på att vara över trettio? Har vårt "bäst-före-datum" gått ut? :död :gråta

Jag tycker i alla fall inte det verkar vara något fel på dig, även om du bara är 20. :crash

:D

Haha, jo illa nog så är det faktiskt precis alldeles just exakt så :hihi :FU

:crash

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...