2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Word!
Fan ingen brewd som gnuggar tuttarna mot mig bara för att jag kör hoj .
Har ju t o m en tattoo .
och inte ens dina hm "smurfbilder" du har haft ute här har hjälp, stackars emil...
Word!
Fan ingen brewd som gnuggar tuttarna mot mig bara för att jag kör hoj .
Har ju t o m en tattoo .
så brukar de ang hojintresset förstrött lyfta ena ögonbrynet och replikera: "Motorcykel. Ska du köra ihjäl dig!?"
Kunde du inte informerat dessa herrar att du faktiskt kör HD och att det bryter mot de flesta av fysikens lagar att lyckas komma upp i sådan hastighet att det övht är möjligt att köra omkull och skada sig?
-@
Nu är det en till i den här tråden som snart tjänat ihop nog för tvångel! Jag ska vara orakad så att det sticks i ditt persikohyade kerubansikte!
ja endel har de lite väl bra, hoppas de straffar sig sen
Det avtändande att köra sporthoj.
Mvh Martin/kvinnans bästa vän
Det avtändande att köra sporthoj.
Mvh Martin/kvinnans bästa vän
du verkar ha feber eller någe, bäst du går å vilar dig.
UppblåsbarAvtändande FÖR VEM?
Tjejen får gömma sig i garderoben när en annan kommer hem efter en tur!
Det bästa är nog att knalla runt i ett köpcentrum fyllt med mammor över 35 år som har barnen med sig. Eftersom barnen alltid är intresserade så kommer morsrna efter
Har du tänkt på vad sexigt det är att ligga bakom en vacker Q man följer hennes former och missar spåret, rakt ut i helvetet.
Varning att läsa om man överhuvudtaget vill njuta av att ligga bakom en snygg brud med hoj...
.
.
.
.
Eeeh
visst snygga former en fröjd att vila ögonen på sedan tänds bromsljuset och nästa tanke som far igenom skallen är BABIANRÖV ????
och sedan var ju det där förstört också...
klart att det e sexigt med killar som åker mc men det behöver ju inte betyda att killen e nåt o ha
Nej men ärligt, större delen av dom som kör hoj är över 30 och resten lever lyckligt med sambos, så man får nog leta nån annanstans..
Ursäkta? Nu har du fel...
(Med hänvisning till vissa inlägg i Gaytråden: min egen åsikt!!)
Tänk, precis så känner jag om tjejer som åker mc!klart att det e sexigt med killar som åker mc men det behöver ju inte betyda att killen e nåt o ha
haha, jag menar så klart rent allmännt... det kanske inte e nåt fel på DEJ, men jag känner en kille som kör mc o han e fan inget o ha
Jahopp!? Vad är det för fel på att vara över trettio? Har vårt "bäst-före-datum" gått ut?
Jag tycker i alla fall inte det verkar vara något fel på dig, även om du bara är 20.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|