Får ni några ragg när ni är ute å glassar på era hojjar??

Viggo

Medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
-
hade en söt kvinnlig kollega förut som tyckte det var väldigt manligt (i min tolkning åt det sexigare hållet) med killar i det rätta tajta skinnstället.

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Kanske är så :näsblod :confused: Fast nu menar du ju 90/10 på dom som kör hoj.. (finns faktiskt andra killar har jag hört :tungan ).. Har iof inte testat på krogen, det kanske man skulle göra :rolleyes:

Nej men ärligt, större delen av dom som kör hoj är över 30 och resten lever lyckligt med sambos, så man får nog leta nån annanstans..
Får satsa på en tröja med texten: "Singel och sjukskriven.. Pyssla om mig?" :rolleyes: :näsblod :tuttar ett tag framöver...
Nej, skämt å sido.. När man kör hoj satsar man väl på o köra, eller? :va

Andra killar?! nej! :mattias

Haha, det kanske jag skulle skriva på min tröja :D Fast då får Cyclops och Jörgen hålla sig på avstånd :5sure

När man kör hoj satsar på man på att vinna, eller? :va

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750

Däremot, om man har ring på fingret och inte raggar, utan sitter lungt med polarna, dricker ett par bira så kommer de där 10-poängarna till en istället... (och nä, jag är inte snygg!!!)

Jag hörde med ett gäng tjejkompisar som varit en del i svängen och deras sätt att se på det hela, var:
Det en större utmaning att få denna killen på fall...
Del 2, så var det för att killen är inte rädd för att binda sig och med största sannolighet inte är ute efter ett one-nigth-stand.

Vissa spelar svårfångade jag spelar svår att vilja ha!

Och så får jag ju inga ragg heller. Förr förra sommaren va det en tjej som log mot mig inne i stan. Jag tror att det mot mig iaf.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det närmaste ragg jag har kommit är Jörgen, bjöd på en mcdonalds meal! :tummenupp :D
Vad sa jag om att berätta om det där....
Jag ska tvångla upp dig så hårt att du inte vet vad du heter! :mad:

btw är Jörgen singel? fattar inte, han har ju coolaste hojjen i sverige!
Smickrare där ! ;)

Jag tror inte alls att hoj funkar på killar. Man får bara en massa cheesy lädersnubbar efter sig.

Fast då får Cyclops och Jörgen hålla sig på avstånd :5sure

Vi ska ju övningsköra du och jag! :brynad
Your ass is mine :tungan

Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.

Smickrare där ! ;)

Jag tror inte alls att hoj funkar på killar. Man får bara en massa cheesy lädersnubbar efter sig.

de finns ju brudar som kör hoj å "råkar" blir tillsammas med en hoj snubbe varför skulle de inte funka för dig? :)

fast kör man HD så blir ju kategorin grabbar en liten annan variant än disco pojkar med stora fälgar :D

jag skulle nog inte va så sugen på en tjock HD snubbe med hår å skägg överallt, du ska inte tjöpa en Riskokare iaf? :)

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jo det funkar säkert, jag tror inte att mitt hojintresse ligger mig till hinders. Jag bara menar att de ggr jag fått gillande kommentarer från gaykillar rörande mitt hojåkande så har det mest varit från typiska standardläderbögar. Dvs en överviktig skallig förtidspensionär som bor med sina 5 katter, furukökslampa, bollfransgardiner och kakreceptsamlingar i ett torp några mil utanför stan.

När jag däremot raggat på attraktiva kvalitetskillar och vi kommit så långt att de frågat om mina intressen så brukar de ang hojintresset förstrött lyfta ena ögonbrynet och replikera: "Motorcykel. Ska du köra ihjäl dig!?"
Sedan är det inte så mycket vunnet att borra mer i det ämnet...

de finns ju brudar som kör hoj å "råkar" blir tillsammas med en hoj snubbe varför skulle de inte funka för dig? :)

Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Jo det funkar säkert, jag tror inte att mitt hojintresse ligger mig till hinders. Jag bara menar att de ggr jag fått gillande kommentarer från gaykillar rörande mitt hojåkande så har det mest varit från typiska standardläderbögar. Dvs en överviktig skallig förtidspensionär som bor med sina 5 katter, furukökslampa, bollfransgardiner och kakreceptsamlingar i ett torp några mil utanför stan.

:rofl :rofl :rofl Fyfaan, Jörgen, din beskrivning är så målande.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.

När jag däremot raggat på attraktiva kvalitetskillar och vi kommit så långt att de frågat om mina intressen så brukar de ang hojintresset förstrött lyfta ena ögonbrynet och replikera: "Motorcykel. Ska du köra ihjäl dig!?"

:( låter som du sitter i samma sitts som oss andra singel snubbar, välja mellan förhållande å hoj, förvisso lätt val idag men ah.. du förstår..

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto

Jag brukar försöka borra tjejer så fort som möjligt, även om de inte gillar mina intressen. Funkar det inte så killar emellan?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Jag brukar försöka borra tjejer så fort som möjligt, även om de inte gillar mina intressen. Funkar det inte så killar emellan?

Jag är nog för blyg för det. Ska ut med några holländska gays på båten nu. Jag kanske ska prova.. :va Återkommer!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Känns som den enda kan hålla med här so far (har inte läst riktigt alla inlägg dock) är Jörgen, fast översatt till hane-hona.

Jag brukar få bortförklara hojåkandet för de chicks som är aktuella för mig.. De som tycker att det är kouwlt med båge, och frågar om man kan kjöra på bakhjulet är i regel (med risk för att bli hatad och bannad för all framtid) rätt smutsiga/trasiga små flickor. Visst finns det kap som råkar åka hoj, men de kör i regel själva och tycker därmed heller inte att det är så koulwt!

Hon får gärna shoppa skor, om jag får elda Bulten.. Kinda the same!?

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:( låter som du sitter i samma sitts som oss andra singel snubbar, välja mellan förhållande å hoj, förvisso lätt val idag men ah.. du förstår..

Fan vilken tur en annan har då som slipper välja:rolleyes:

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...