Sweeney Todd
Vägrar Bogan.
Har även fått höra av flera att man ser väldigt sexig ut i skinnställ. Fråga mig inte varför...
Ska jag förklara varför?

Har även fått höra av flera att man ser väldigt sexig ut i skinnställ. Fråga mig inte varför...
Kanske är så![]()
Fast nu menar du ju 90/10 på dom som kör hoj.. (finns faktiskt andra killar har jag hört
).. Har iof inte testat på krogen, det kanske man skulle göra
![]()
Nej men ärligt, större delen av dom som kör hoj är över 30 och resten lever lyckligt med sambos, så man får nog leta nån annanstans..
Får satsa på en tröja med texten: "Singel och sjukskriven.. Pyssla om mig?"![]()
![]()
ett tag framöver...
Nej, skämt å sido.. När man kör hoj satsar man väl på o köra, eller?![]()
Andra killar?! nej!![]()
Haha, det kanske jag skulle skriva på min tröjaFast då får Cyclops och Jörgen hålla sig på avstånd
![]()
Drar mig till minnes Pinjongs tänkvärda inlägg i den fruktade men ändå populära GAY-tråden...![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2499849
haha det var ett roligt inläggDrar mig till minnes Pinjongs tänkvärda inlägg i den fruktade men ändå populära GAY-tråden...![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2499849
Däremot, om man har ring på fingret och inte raggar, utan sitter lungt med polarna, dricker ett par bira så kommer de där 10-poängarna till en istället... (och nä, jag är inte snygg!!!)
Jag hörde med ett gäng tjejkompisar som varit en del i svängen och deras sätt att se på det hela, var:
Det en större utmaning att få denna killen på fall...
Del 2, så var det för att killen är inte rädd för att binda sig och med största sannolighet inte är ute efter ett one-nigth-stand.
Vad sa jag om att berätta om det där....Det närmaste ragg jag har kommit är Jörgen, bjöd på en mcdonalds meal!![]()
![]()
Smickrare där !
btw är Jörgen singel? fattar inte, han har ju coolaste hojjen i sverige!
Fast då får Cyclops och Jörgen hålla sig på avstånd![]()
Smickrare där !
Jag tror inte alls att hoj funkar på killar. Man får bara en massa cheesy lädersnubbar efter sig.
de finns ju brudar som kör hoj å "råkar" blir tillsammas med en hoj snubbe varför skulle de inte funka för dig?![]()
Jo det funkar säkert, jag tror inte att mitt hojintresse ligger mig till hinders. Jag bara menar att de ggr jag fått gillande kommentarer från gaykillar rörande mitt hojåkande så har det mest varit från typiska standardläderbögar. Dvs en överviktig skallig förtidspensionär som bor med sina 5 katter, furukökslampa, bollfransgardiner och kakreceptsamlingar i ett torp några mil utanför stan.
Jo det funkar säkert, jag tror inte att mitt hojintresse ligger mig till hinders. Jag bara menar att de ggr jag fått gillande kommentarer från gaykillar rörande mitt hojåkande så har det mest varit från typiska standardläderbögar. Dvs en överviktig skallig förtidspensionär som bor med sina 5 katter, furukökslampa, bollfransgardiner och kakreceptsamlingar i ett torp några mil utanför stan.
När jag däremot raggat på attraktiva kvalitetskillar och vi kommit så långt att de frågat om mina intressen så brukar de ang hojintresset förstrött lyfta ena ögonbrynet och replikera: "Motorcykel. Ska du köra ihjäl dig!?"
Sedan är det inte så mycket vunnet att borra mer i det ämnet...
![]()
![]()
Fyfaan, Jörgen, din beskrivning är så målande.
När jag däremot raggat på attraktiva kvalitetskillar och vi kommit så långt att de frågat om mina intressen så brukar de ang hojintresset förstrött lyfta ena ögonbrynet och replikera: "Motorcykel. Ska du köra ihjäl dig!?"
Sedan är det inte så mycket vunnet att borra mer i det ämnet...
Jag brukar försöka borra tjejer så fort som möjligt, även om de inte gillar mina intressen. Funkar det inte så killar emellan?
Jag är nog för blyg för det. Ska ut med några holländska gays på båten nu. Jag kanske ska prova..Återkommer!
Jag tror inte alls att hoj funkar på killar. Man får bara en massa cheesy lädersnubbar efter sig.
låter som du sitter i samma sitts som oss andra singel snubbar, välja mellan förhållande å hoj, förvisso lätt val idag men ah.. du förstår..
Fan vilken tur en annan har då som slipper välja![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |