För alla Hårdrockare

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
HELLFUELED skrev:
kommer snart en ny som du kan lyssna sönder!!!

///henke

Det var som tusan...visste inte att en av er körde båge.

Skivan är bra som fan. Let me out och Second Deal är grymt hårda.

Riktigt bra i folkets park när Pain lirade med. :tummenupp

Metalmotard

Ibland full men inte alltid rulle!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
XT660X-05
Nu börjar sidan se riktigt representabel ut.
Ni som var inne igår å diggade, det finns två låtar till att lyssna på nu :yoparty
Skulle någon råka äga ett skivbolag så får du gärna höra av dig till mig :)
//Stenvold

unknownuser

Student
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
---
Ja men det var ju hyffsat skön metal faktiskt... dock måste jag säga att min favvo-metal-låt just nu är Habeas Corpus av The Agony Scene. Men för fasen, man kanske skulle se er på Meeths snart då, keep rockin fellas!

Metalmotard

Gick med
15 Mar 2004
Hoj
XT660X-05
lassnig skrev:
Ja men det var ju hyffsat skön metal faktiskt... dock måste jag säga att min favvo-metal-låt just nu är Habeas Corpus av The Agony Scene. Men för fasen, man kanske skulle se er på Meeths snart då, keep rockin fellas!

Yey! Var du på meeths? Det var lite tunt med folk, ca 50 pers
:huvet

Men det kan till viss del bero på att göteborgstalangen körde samtidigt på hisingen.

För egen del kan jag säga att det var ett lyckat första gig för Masugn! Kul som fan hade vi och det var bra röj framme vid scenen. Bra respons efteråt oxå, mycket kul.

Inom kort kommer det komma upp videoclips, eller hela låtar från spelningen på hemsidan, enjoy.

Håll ögon och öron öppna för mer metal in the night!

//Stenvold

Kobolt

Hellre DÖD, än RÖD!
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
--
var inne och ladda ner lite låtar av er nu, en sak ni borde fixa är att när man trycker på en länk så öppnas den i ett nytt fönster, rätt irriterande. åter kommer om en stund med betyg på låtarna

EDIT: låter rätt bra 3.5/5

Last edited:

Metalmotard

Gick med
15 Mar 2004
Hoj
XT660X-05
Kobolt skrev:
var inne och ladda ner lite låtar av er nu, en sak ni borde fixa är att när man trycker på en länk så öppnas den i ett nytt fönster, rätt irriterande. åter kommer om en stund med betyg på låtarna

EDIT: låter rätt bra 3.5/5

Jag ska vidarebefordra kritiken till våran webmaster.
Kul att det var lyssningsbart, kanske lägger upp dom andra tre låtarna från nya demon oxå inom kort, fler borde få höra dom i sin helhet.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Kul att se att det finns fler* musiker på sporthoj :tummenupp

*inte för att jag skulle kalla mig själv musiker egentligen då jag är riktigt usel på gitarr men spelar i band gör jag :)

Metalmotard

Gick med
15 Mar 2004
Hoj
XT660X-05
honkiie skrev:
Kul att se att det finns fler* musiker på sporthoj :tummenupp

*inte för att jag skulle kalla mig själv musiker egentligen då jag är riktigt usel på gitarr men spelar i band gör jag :)

Aaight! Musiker, det är väl en såndär som spelar musik? Sen är vi väl alla olika bra på det vi gör =) Gitarren är det jag trakterar oxå.

Vad spelar ni för nåt då?

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Metalmotard skrev:
Aaight! Musiker, det är väl en såndär som spelar musik? Sen är vi väl alla olika bra på det vi gör =) Gitarren är det jag trakterar oxå.

Vad spelar ni för nåt då?
Rock n roll, vissa låtar är lite lugnare, lite punkigare, lite hårdare och så, ganska olikt från låt till låt men jag tror rocknroll summerar det ganska bra. Vi försöker hålla låtarna jävligt simpla iaf, får gärna låta lite småskabbigt också, perfektion är töntigt :fakta

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=102278 är en tråd med våra två senaste inspelningar iaf. :)

edit: har lyssnat på era låtar nu :tummenupp Länge sen jag lyssnade på sån musik men det var helt klart schysst :tummenupp

Last edited:

Metalmotard

Gick med
15 Mar 2004
Hoj
XT660X-05
honkiie skrev:
Rock n roll, vissa låtar är lite lugnare, lite punkigare, lite hårdare och så, ganska olikt från låt till låt men jag tror rocknroll summerar det ganska bra. Vi försöker hålla låtarna jävligt simpla iaf, får gärna låta lite småskabbigt också, perfektion är töntigt :fakta

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=102278 är en tråd med våra två senaste inspelningar iaf. :)

edit: har lyssnat på era låtar nu :tummenupp Länge sen jag lyssnade på sån musik men det var helt klart schysst :tummenupp

Coolt! Lyssnar på red neck blues nu, låter ju helt ok. Ska jag dra nån paralell till nåt kändare så låter det som ett lite mindre frenzy The Hives! Å med lite mer trad rock feeling. Klart godkänt man!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år