Metalmotard
Ibland full men inte alltid rulle!
Solid snake skrev:Kan inte du skicka den låten ni har på sidan över msn? Vill ha den i min mp3 lirare ju!
Yes of course! Du kan få dom andra två oxå om du är snäll
Solid snake skrev:Kan inte du skicka den låten ni har på sidan över msn? Vill ha den i min mp3 lirare ju!
Metalmotard skrev:Yes of course! Du kan få dom andra två oxå om du är snäll
SuperMicke skrev:"mp3 lirare" = DC++/shared/mp3/rockenråll
HELLFUELED skrev:kommer snart en ny som du kan lyssna sönder!!!
///henke
HELLFUELED skrev:
lassnig skrev:Ja men det var ju hyffsat skön metal faktiskt... dock måste jag säga att min favvo-metal-låt just nu är Habeas Corpus av The Agony Scene. Men för fasen, man kanske skulle se er på Meeths snart då, keep rockin fellas!
Kobolt skrev:var inne och ladda ner lite låtar av er nu, en sak ni borde fixa är att när man trycker på en länk så öppnas den i ett nytt fönster, rätt irriterande. åter kommer om en stund med betyg på låtarna
EDIT: låter rätt bra 3.5/5
honkiie skrev:Kul att se att det finns fler* musiker på sporthoj
*inte för att jag skulle kalla mig själv musiker egentligen då jag är riktigt usel på gitarr men spelar i band gör jag
Rock n roll, vissa låtar är lite lugnare, lite punkigare, lite hårdare och så, ganska olikt från låt till låt men jag tror rocknroll summerar det ganska bra. Vi försöker hålla låtarna jävligt simpla iaf, får gärna låta lite småskabbigt också, perfektion är töntigtMetalmotard skrev:Aaight! Musiker, det är väl en såndär som spelar musik? Sen är vi väl alla olika bra på det vi gör =) Gitarren är det jag trakterar oxå.
Vad spelar ni för nåt då?
honkiie skrev:Rock n roll, vissa låtar är lite lugnare, lite punkigare, lite hårdare och så, ganska olikt från låt till låt men jag tror rocknroll summerar det ganska bra. Vi försöker hålla låtarna jävligt simpla iaf, får gärna låta lite småskabbigt också, perfektion är töntigt
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=102278 är en tråd med våra två senaste inspelningar iaf.
edit: har lyssnat på era låtar nu Länge sen jag lyssnade på sån musik men det var helt klart schysst
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|