Jo ipod nano är tuff men den gör mig inte odödlig, smartare eller gör så att jag inte behöver jobba.xfader skrev:Vi har ju ipod nano i varje fall! Det låter åtminstonde tufft!
Jag tycker singulariteten verkar tråkig om jag ska vara ärlig.xyx skrev:Äh, lugna er.
Lever ni bara i 30-40 år till så kommer the technological singularity ta hand om det!
För man vill ju tro på Kurzweil, Vinge och grabbarna!![]()
General E skrev:Tomas DiLeva är det närmaste den riktiga framtiden vi kan komma, han är ju väldigt kosmisk!
Nej, han menar nog kosmisk.... du vet, "DiLeva=rymdgubbe".Zee skrev:Du menar komisk, va?![]()
GuW skrev:Man har hittils teleporterat EN foton....
honkiie skrev:Bara vi lever tills nanotekniken kommer, alla problem kan lösas med nanoteknik!
Men faktiskt så räknade jag med vr-brillor och robotar när jag var liten.
Sofiiaa skrev:Det finns ju, så du kan vara lugn.
Chalmers har ju utvecklat en robot som i princip kan förstå vad du säger och känna känslor... Eller ganska nära i alla fall. Vet inte exakt, men det är någonting sånt. Den kan visa massa ansiktsuttryck också osv.
Neb Jones skrev:"Hastighetsskylten visar 570."
Starstriker skrev:Meh. Det var ju länge sen vi fick en ny stor uppfinning. Den senaste var väl datorer. Känns lite väl vardag nu va?
Jag utlyser härmed en uppfinnartävling. Vilka uppfinningar skulle ni helst vilja se?
Starstriker skrev:Jag utlyser härmed en uppfinnartävling. Vilka uppfinningar skulle ni helst vilja se?
Köp en GW FFS!Mögel skrev:Visir till hjälmen med torkar blad hade inte vart helt fel, Och värme i hjälmen och kanske internet om man ska köra långt och har tråkigt!![]()
morlock skrev:Köp en GW FFS!
Mögel skrev:Kunde du inte lagt in en länk eller nått så man ser va det är för nått![]()
Är det en hjälm eller med torkar blad![]()
Starstriker skrev:Meh. Det var ju länge sen vi fick en ny stor uppfinning. Den senaste var väl datorer. Känns lite väl vardag nu va?
Jag utlyser härmed en uppfinnartävling. Vilka uppfinningar skulle ni helst vilja se?
Borde väl bli svårt att förånga moln?Zlide skrev:
Ok, jag har en idé...
Med hjälp av lasersteknik borde man kunna bränna bort molnen över ett begränsat område
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |