Hej! Vi i 99 Riderz ställer upp och åker dit med pengarna, pm-ade Heliac om det igår! Vi måste bara göra klart hur det hela ska gå till, om någon ska kontakta media osv.
.
Ja, vad mig anbelangar så räcker det gott och väl med ett tack.
Hej! Vi i 99 Riderz ställer upp och åker dit med pengarna, pm-ade Heliac om det igår! Vi måste bara göra klart hur det hela ska gå till, om någon ska kontakta media osv.
.
Hur många inlägg behövs innan alla förstår att man skojar?
sånt där kan vara knepigt vettu, specielt när de flesta inläggen kommer av de 3 serriöse männen.
Lite appdäjt.
Jag för över pengarna till Lurch som ska sköta överlämningen. Något datum för det är ännu inte spikat. Jag kontaktade Östersundsposten för att få adressen till paret och de kommer att skriva en blänkare om detta. Jag tror att tidningen går att läsa på nätet.
Tänkte föra över pengarna till Lurch idag men nu ringde det från en radiostation uppe i Jämtland. De vill sända en snutt i morgon med bla. kontonumret för att få ihop mer pengar.
Kul...
Va fin du var på bilden.
Gått upp lite va?
Nu är kontot uppe! De som sympatiserar sätter helt enkelt in, andra gnäller nån annanstans!
Nordals Härads Sparbank (Swedbank)
Clearing: 82347 Konto: 35293802
Märk betalningen med ert nick! Skulle det komma in åt skogen för lite så blåser vi av och jag pytsar tillbaka pengarna till resp.
1) harvest 100:-
2) Calmanders 100:-
3) _Johansson_ 100:-
4) Jonathan 100:-
5) Barrett 0:-
6) Heliac 100:-
Sätt ett slutdatum på insamlingen och se till att PM:a korvgubbe m.fl. tråden nu så får vi se på deras solidaritet i praktiken?
Vaffan, måste jag sätta in dubbelt för att du skall vara nöjd din djävla kommunist?!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|