Ni kan gott skänka en hundring till, både du och Markus.
Jo, det brukar vara lätt för välbeställda jurister att yttra sig om andras pengar!
- LURister borde ni kallas!
Ni kan gott skänka en hundring till, både du och Markus.
Jo, det brukar vara lätt för välbeställda jurister att yttra sig om andras pengar!
- LURister borde ni kallas!
Välbeställd? Moi?!?
/L.Uristen
Nej, säkerligen taxerar du lika mycket som fattigpensionären Agda men sen när sa LURistens taxering något om hur välbeställd han var?!
Dessutom motiverar LURisten alltid sitt agerande med att
- Är det inte olagligt är det heller inte omoraliskt!
Jaha du, så bara för att du inte har någon Porsche som dina luristkollegor så skyller du på frun. Så lågt!Eftersom jag har en sambo är jag omöjligen välbeställd
Kan inte du förklara för mig hur lagen borde omarbetas?/L.Uristen
orkar inte helt läsa igenom tråden men vad händer/ har hänt med pengarna?
Tidningarna och radio har fått nys om vår insamling och de vill göra reportage så det kommer antagligen att samlas in mera pengar!
Jag vet i alla fall att det kommit in några hundringar till från Sporthojsfolket och en lokalradiostation där uppe har satt in en tusing...så mellan 7500 å 8000 ska de va.
Dessutom gick om ut med kontonumret i radion och uppmanar företag och föreningar att skänka en slant.
Jag vet i alla fall att det kommit in några hundringar till från Sporthojsfolket och en lokalradiostation där uppe har satt in en tusing...så mellan 7500 å 8000 ska de va.
Dessutom gick om ut med kontonumret i radion och uppmanar företag och föreningar att skänka en slant.
Jaha du, så bara för att du inte har någon Porsche som dina luristkollegor så skyller du på frun. Så lågt!
Kan inte du förklara för mig hur lagen borde omarbetas?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|