manneman
Guest
MEN LÄGG NER!!!
Sen kommer du å pinky å tjaffsar med ert djävla sossetjaffs?!
Sluta barnsla dig nu, vi kan säga att du har rätt så du blir glad igen. Ok?
In med mera stålar istället för att tjafsa om småsaker.
Tja, det skulle väl vara att ta bort statens förmånsrätt för skatter, dårå. Det man tar in exempelvis på att momsbelägga energiskatter (vilket är ren stöld från medborgarna) bör mer än väl kompensera för det skattebortfall en sådan förändring medför.
PÅ vilket sätt skulle det handla om rättvisa eller knutna nävar i fickorna?! Handlar inte hela djävla tråden om att uppmana folk att skänka en slant?!
Men visst, med all gratispublicitet i åtanke så tycker jag att SH/Motorrad/Swedie eller vem som nu känner isg träffad, kan skänka en slant de med...
På vilket sätt skulle detta ha något som helst att göra med "avundsjuka", "rättvisa" eller kommunism?!
Är du bara född bitter och dum i huvudet?!
Hela tråden syftar som sagt till att uppmana folk att skänka pengar och därför är det ju ett ypperligt tillfälle att uppmana sajtens ägare att skänka en slant nu när de som sagt får gratispublicitet som är värd en jäklans massa....
...det är väl knappast till det äldre paret som du vill att SH skänker en slant, eller?
Kanske att jag misstolkar dig men det är väl knappast till det äldre paret som du vill att SH skänker en slant, eller?
I.o.m engagemanget får SH en väldig massa publicitet som är värd väldigt mycket. Är det då orimligt att föreslå att även de som har ekonomiska intressen i SH drar sitt strå till stacken?!
Vilka skulle de annars skänka pengar till?
Tycker inte du att vi skall försöka göra allt för att tanten och gubben får igen pengarna?
Än så länge hade vi ju bara fått ihop en tredjedel.
Är det då orimligt att uppmana de som tjänar pengar på SH att i detta fall skänka de med eftersom de i detta fall får såpass mycket bra publicitet som annars hade kostat väldigt stora pengar?!
det är väl knappast till det äldre paret som du vill att SH skänker en slant, eller?
Att argumentera genom detta sätt så tror jag det inte det blir av.
Däremot tycker jag valet är helt upp till honom och ska inte behöva hetsas till att bidra, som jag tyckte du gjorde med ditt inlägg.
tillHar jag missat något, så säg till.
Hur ser ranordningen ut när pengar ska fördelas? Stat, företag, person?
Hur ter sig listan?
Vad är vi uppe i?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2