Silwer
för******
Ingen skulle ju veta att det är han som gått bort antar jag, det gäller väl rätt många på forumet, man får väl höra om olyckan men mer vet man inte.
Silwer skrev:Nix du har 19.X inlägg per dag tror jag, det är kanske högst på forumet.
Mavve skrev:Ööööhhh, jaha. Jag tar mig inte tiden att ens leta upp sån info iaf.....
Mavve skrev:Ööööhhh, jaha. Jag tar mig inte tiden att ens leta upp sån info iaf.....
McB skrev:Frågan är ju om någon skulle sakna bmxjohan tillräckligt mycket för att skapa en sådan tråd.
Mavve skrev:Du känner ju inte honom mer än här förmodar jag.
Han har säker folk kring sig som skulle sakna honom.
McB skrev:Jo, men frekventerar de detta forum?
Chris Ash skrev:Men nu vet du....
Silwer skrev:det behövde du inte heller, men så länge som du varit på forumet så måste det var en sjuherrans massa inlägg
Mavve skrev:Makkbe: det är synd när folk dör - det behövs inte. Att BMXjohan skulle dö för att han är omogen är ju fruktansvärt onödigt, tänk om han mognar efter 15år då o inser att det han håller på med hör hemma på lågstadiet?
McB skrev:Jo, men frekventerar de detta forum?
t-rex skrev:Vi kanske kan länka till www.moppeduvetvad.net?
Nä, allvarligt, Johan för fan, vakna upp, gör en realitycheck coh se till att öka dina odds lite för att
1. Bli tagen på allvar.
2. Överleva sommaren.
3. Sätt in en bild på bruden. Ett sånt uttalande kräver bildbevis. Behöver inte vara påklätt!
bmwjohan skrev:3. hon skulle nog inte bli så glad då
bmwjohan skrev:är det verkligen olagligt? det tror inte jag att det är. men det skulle jag inte bli kåt av för det måste vara motorfordon inblandade för att jag ska kunna njuta.
Nr:18 skrev:......Eller för att uttrycka det fint: du har otur när du tänker....
Nej, vem orkar trycka på "Visa Profilen"?Mavve skrev:Ööööhhh, jaha. Jag tar mig inte tiden att ens leta upp sån info iaf.....
Lokke skrev:...
Så svårt, så svårt, jag kämpar, men kan inte låta bli att svara på dessa flamebait...
Lokke skrev:Men om du går mot rödgubbe å blir överkörd av en värstingmotorcykel, blir du kåt då?
Kan vi inte alla enas om att bmxjohan e tuff å gå vidare?
Så svårt, så svårt, jag kämpar, men kan inte låta bli att svara på dessa flamebait...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|