bmwjohan skrev:
ha ha.. jag kan lova dig att jag tycker inte synd om mig själv. jag är absolut inte ute efter att rättfärdiga mig själv. det känns bara som att det är något som inte stämmer på detta forum. två av mina kompisar är precis som jag. dom kör så fort det bara går hela tiden. det känns inte riktigt troligt att just vi tre ska va dom enda tre i hela sverige(lite överdrivet) som njuter av att bryta trafikregler. det måste sitta minst 100 personer på detta forum som är som jag men inte vågar skriva någonting. det är jag helt säker på.
vad gnäller du om då?
Om du menar att hundratals är som du får vi inte veta i just denna tråden som det ser ut.
Men har du missat alla andra laglösa trådar genom tiderna på forumet?
Det låter som om du tycker att du är bland de störtcoola som står för er själva och ser ner på samhället, ni är få för inte många vågar vara som ni drömmen.
Du skriver förstås att många måste vara som ni men egentligen menar du att ni är one of a kind grabbar.
Annars kan du lägga av att förtydliga att du njuter av själva brytandet av lagen och inte av farten eller faran som uppkommer därav.
Jag tror uppriktigt sagt att det där är en mognadsgrad, vi har säkert mer eller mindre varit där allihopa, men de flesta har nog fattat inerst inne att man inte sitter och skriver om det på forum eller berättar om det almänt.
Många gnäller på dubbelmoral, och det förekommer nog men jag tror det är mest ett sätt att rättfärdiga sitt egna åkande genom att intala sig att alla snackar skit o kör sen presis som en själv iaf.
Att inte moraltrådar tar på dig bmxjohan det har man nog fattat för länge sen, så sluta läs dem.